Ik wil overstappen op een andere snellere electrische tandenborstel maar twijfel nu tussen de braun sonicare of de sonicare van philips.
Kan iemand mij helpen aan ervaringen, c.q. tips want er hangt best wel een prijskaartje aan en ik kan niet echt zien wat het daadwerkelijke verschil is tussen beide.
Gebruikerservaringen van harte welkom. Bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sonicare van braun of philips
Re: sonicare van braun of philips
Wachten tot de Philips goedkoper word. 119 euro is echt teveel om je tanden te poetsen.
Wie bepaalt of 119 euro teveel is om je tanden te poetsen?!
Het is maar net wat je gebit je waardt is!
Poets nu een jaar met de sonicare van Philips, voorheen gepoetst met de oral-b en toen werd er altijd tandsteen verwijderd bij de tandarts. Laatste keer vroeg de tandarts waar ik m'n tanden mee poets omdat er slechts op 1 lastiger te poetsen tand een heel klein beetje tandsteen zat. Volgens de tandarts zelfs niet genoeg tandsteen om te faktureren!
Of te wel heb ik 'm al voor een gedeelte terug verdiend. Verder ging mijn Braun borstel vaak maar een jaar of 2 mee. Op de Philips heb ik 4 jaar garantie! Ik zou zeggen neem de Philips een maand op proef dan kun je het verschil merken met een gewone borstel.
Succes.
Het is maar net wat je gebit je waardt is!
Poets nu een jaar met de sonicare van Philips, voorheen gepoetst met de oral-b en toen werd er altijd tandsteen verwijderd bij de tandarts. Laatste keer vroeg de tandarts waar ik m'n tanden mee poets omdat er slechts op 1 lastiger te poetsen tand een heel klein beetje tandsteen zat. Volgens de tandarts zelfs niet genoeg tandsteen om te faktureren!
Of te wel heb ik 'm al voor een gedeelte terug verdiend. Verder ging mijn Braun borstel vaak maar een jaar of 2 mee. Op de Philips heb ik 4 jaar garantie! Ik zou zeggen neem de Philips een maand op proef dan kun je het verschil merken met een gewone borstel.
Succes.
Philips heeft nu een nieuwe Sonicare. Die kost 109 euro.
Even zoeken en je vindt de sonicare al voor 99,00!