LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Steam Cleaner
Steam Cleaner
Beste forumbezoekers,
Ik ben van plan om een Steam Cleaner aan te schaffen.
Deze vul je met water en zo is het mogelijk alle harde vloeren schoon te stomen.
Heeft iemand hier ervaring mee?, En zo ja zouden jullie die dan met mij willen delen?
Vriendelijke groet,
Shaibah.
Ik ben van plan om een Steam Cleaner aan te schaffen.
Deze vul je met water en zo is het mogelijk alle harde vloeren schoon te stomen.
Heeft iemand hier ervaring mee?, En zo ja zouden jullie die dan met mij willen delen?
Vriendelijke groet,
Shaibah.
Re: Steam Cleaner
Krijg je daar je vloer goed schoon mee?
-
Natuurlijk niet gekkie die reinigt je PCKrijg je daar je vloer goed schoon mee?
Echt??? Heb ik dan zomaar een zinloze opmerking gemaakt???
Ik vroeg om reactie's over steam cleaners welke vloeren stomen, ik heb niets gevraagd over pc"s.
Is hier ook iemand die een normale reactie zou kunnen geven met ervaringen over dit product?
Fijne zondag verder, ik ben er vanavond weer.
Is hier ook iemand die een normale reactie zou kunnen geven met ervaringen over dit product?
Fijne zondag verder, ik ben er vanavond weer.
Er zijn meerdere soorten steam cleaners en meerdere soorten harde vloeren. Misschien moet je de vraag iets minder algemeen stellen.
CCleaner werkt wel heel goed. Ook als je PC op een zachte vloer staat.
CCleaner werkt wel heel goed. Ook als je PC op een zachte vloer staat.
Hou op met plagen, heren. Shaibah, ik heb een Vaporetto (even googelen); een prima apparaat. Wel duur, maar de goedkopere zijn vaak niet zo goed. Ik stoom mijn laminaatvloer er mee en dat gaat prima.
Dank je wel Miepje1 voor je reactie.
Ik ga zeker even googelen.
Vriendelijke groet,
Shaibah.
I
Ik ga zeker even googelen.
Vriendelijke groet,
Shaibah.
I
Zelf heb ik de stoomreiiger van Karcher, ben er prima over tevreden, niet alleen voor de vloeren (dweilen) maar ook voor de toiletten, badkamer en keuken.
Dank U, ga ik ook even op googelen.
Fijn dit soort reactie's.
Fijn dit soort reactie's.
Heb zelf ook een stoomreiniger weet alleen niet
zo van welk merk, in ieder geval geen echt merk.
Daar word mijn plavuizen vloer eens in de zoveel tijd
mee gedaan voor de grote beurt en dat werkt perfekt !
Voegen worden echt weer spik en span schoon.
zo van welk merk, in ieder geval geen echt merk.
Daar word mijn plavuizen vloer eens in de zoveel tijd
mee gedaan voor de grote beurt en dat werkt perfekt !
Voegen worden echt weer spik en span schoon.
@ chocomelk
Bedankt voor je reactie !
Groetjes Shaibah.
Bedankt voor je reactie !
Groetjes Shaibah.
Ik heb een black&decker en ben er vooral positief over, met wat kanttekeningen.
Je moet voordat je gaat stomen altijd goed stofzuigen, en alsnog schuif je vaak nog wat restjes stof bij elkaar wat ik dan achteraf nog met een doekje moet opnemen.
Maar hardnekkig vuil in bijv. de keuken is geen probleem en het werkt in totaal stukken prettiger dan dweilen.
Je moet voordat je gaat stomen altijd goed stofzuigen, en alsnog schuif je vaak nog wat restjes stof bij elkaar wat ik dan achteraf nog met een doekje moet opnemen.
Maar hardnekkig vuil in bijv. de keuken is geen probleem en het werkt in totaal stukken prettiger dan dweilen.
@ just*me,
Ook hartelijk bedankt voor de reactie, ik ga zeker voor aanschaf mij wat orienteren.
thnx Shaibah
Ook hartelijk bedankt voor de reactie, ik ga zeker voor aanschaf mij wat orienteren.
thnx Shaibah