DHC
Zoals je weet is het niet de bedoeling om hier te gaan chatten
(ook een gedragsregel).
Dus een (aller)laatste opmerking en eod.
Het is bepaald niet interessant om iemand te volgen, die keer op keer met vervelende verwensingen en toedichtingen komt naar anderen.
Integendeel.
Het is niet interessent, maar vervelend voor anderen.
Schat je zelf niet te hoog in
Vervelende verwijten en beschuldigingen dienen de inhoud helemaal niet, behalve dat je anderen daarmee op stang jaagt.
Als je het leuk vindt anderen op stang te jagen doe dat dan aub ergens anders in een minder publieke sfeer.
Dat je er een win-spelletje van maakt onder het mom van "dat bepaal ik allemaal zelf" zegt meer over hoe jij in elkaar steekt, dan de inhoud van de discussie of het onderwerp.
Ik zeg alleen: ik vind het jammer en onnodig dat je anderen met vervelend woorden, opmerkingen en zinnen grieft.
Dat staat niet stoer en is naar mijn mening ook niet assertief.
Ik heb het al eerder gezegd: dat zegt waarschijnlijk meer over je taalvaardigheid of de behoefte anderen zonodig neer te sabelen.
Iemand die een pittige mening verkondigt heeft geen vervelende aanklagende, verwijtende woorden nodig.
Het is niet assertief om vervelende losse flodders af te schieten, dat is de man spelen niet de bal.
En dat vind ik nogmaals jammer, weinig sportief en onnodig.
Niet meer of minder.
Nog een keer amen (lekker makkelijk) en een prettige dag verder.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stofzuigerzakken-online
Re: stofzuigerzakken-online
Heeft dhc iets toegevoegd?
Ik reageer niet op zijn onzin, want hij lost zelden een probleem op, alleen maar klagen dat andere het foute antwoord geven.
Dat het op reclame lijkt, ja, maar zonder bewijs iemand zwart maken mag niet.
Verder zijn er meerdere op markt die zakken verkopen die op meerdere soms zeldzame merken passen en ook universele zakken met opplak karton voor juiste koppeling zijn mogelijk.
Dus dan maken ze alleen het karton op de bovenkant en zo doen ze dat vaak.
Ik reageer niet op zijn onzin, want hij lost zelden een probleem op, alleen maar klagen dat andere het foute antwoord geven.
Dat het op reclame lijkt, ja, maar zonder bewijs iemand zwart maken mag niet.
Verder zijn er meerdere op markt die zakken verkopen die op meerdere soms zeldzame merken passen en ook universele zakken met opplak karton voor juiste koppeling zijn mogelijk.
Dus dan maken ze alleen het karton op de bovenkant en zo doen ze dat vaak.
Nogmaals, dat maak jij niet uit! En je doet wel erg je best om mij te overtuigen dat je het allemaal wel begrijpt en blablablabla...Dus een (aller)laatste opmerking en eod.
Zal ik het nog een keer uitleggen: je softe pogingen om mij het zwijgen op te leggen zijn vruchteloos, ik en alleen ik bepaal hoe, wanneer en waar ik reageer. As jij daar niet tegen kunt, ga lekker weg dan....
Enne, Stofzuigertje: aangezien jij het alter-ego van D!RK bent zullen we het met jou helemaal niet hebben over het serieus reageren op topics....
Je belachelijke verwijzing naar ander forum-leden doet mij vermoeden dat
Heel goed pleidooi van Gemma33Enne, Stofzuigertje: aangezien jij het alter-ego van D!RK bent
Loser.
Inderdaad, teveel eieren....
Heb je toch mijn raad niet opgevolgd, en je quote mbt Stofzuigertje:
Zoek maar eens op bijdragen van die persoon én die van D!RK. De overeenkomsten zijn legio!
En je afsluiting, ach.....
Heb je toch mijn raad niet opgevolgd, en je quote mbt Stofzuigertje:
Zoek maar eens op bijdragen van die persoon én die van D!RK. De overeenkomsten zijn legio!
En je afsluiting, ach.....