LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stofzuigerzakken-online

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
danijan

stofzuigerzakken-online

Ongelezen bericht door danijan »

Echte service bestaat nog!

Er bestaan gelukkig nog bedrijven/mensen die weten wat echte service is.

Mijn ervaring: ik zocht al enige tijd naar stofzuigerzakken voor mijn al wat oude stofzuiger van Moulinex. Na weer wat zoekslagen op Google kwam ik www.stofzuigerzakken-online.nl tegen. Een hele duidelijke site en ja hoor ze hadden de stofzuigerzakken die ik zocht en ze hebben veel meer onderdelen. Omdat de wartel van de stofzuiger slecht is keek ik of ze die ook hadden. Ze hadden er één die er wel heel erg veel op leek maar mijn typenummer stofzuiger stond er niet bij. Het was maar 8,95 dus ik dacht laat ik de gok maar wagen. Ook bestelde ik nog een paar eigen merk filters (lekker voordelig). De dag nadat ik de bestelling had gesplaatst kwam er een vriendelijk mailtje dat ze bij de leverancier navraag hadden gedaan of die wartel wel op mijn type stofzuiger paste en dit niet het geval was, dus of ik zeker wist of ik hem wilde bestellen. Keurig een telefoonnummer erbij dus ik bellen en uitgelegd waarom ik toch de gok had gewaagd. Ik bedankte voor hun service en vroeg hoe nu verder, ze stelden voor om het onderdeel te laten vervallen uit de bestelling maar deze wel door te laten lopen (scheelde tijd en handelingen voor beiden). Ze stelden voor om het geld of terug te storten of bij de bestelling in de doos te retourneren. Ik zei: wat voor jullie het makkelijkst is.
De dag erna stond TNT voor de deur met een doosje met alles erin wat ik had besteld (zonder wartel) en op een zakje stofzuigerzakken zat netjes 2x €2,- geplakt. (dit is 0,05 meer dan eigenlijk hoefde).
Alles ziet er prima uit van goede kwaliteit.
Ik ben zeer blij verrast met de service en snelheid waarmee deze mensen werken. GEWELDIG.

Ik wilde dit graag delen met iedereen hier op trosradar.

met vriendelijke groet,
Danijan

plumber

Re: stofzuigerzakken-online

Ongelezen bericht door plumber »

Wat heet service?Vind het een beetje vreemd dat het gemeld
moet worden,het hoort toch zo.
Vroeger he ja daar heb je ze weer met vroeger.
Was 14 jaar zat bij een verhuurbedrijf van fietsen en wasmachines.
Van die ronde Hoovers.Paste er 8 op een bakfiets moest ik op Zaterdag naar de klanten brengen a fl 1,50 per weekeind.Maandag weer ophalen en schoonmaken.Werkweek 50 uur verdienste fl 8 per week ja je leest het goed en 's avonds naar school.Toen werd er nog echte service
verleend zonder morren.Tegenwoordig ben je al minstens 6 weeklonen van vroeger kwijt met het bellen en dan heb je nog niks.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Lijkt me duidelijk een gevalletje reclame maken voor de eigen toko!
Gebeurt trouwens bijna altijd tijdens het weekend zodat er geen moderator actief is.....

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Yep riekt naar reklame.
Echter kan er ook onwetenheid in het spel zijn.
Bij de betere onderdelen shop kunt u alle stofzuigerzakken verkrijgen.
Dus lijkt mij deze posting dan ook reklameriekende.
Ik heb een envelopje en ik kan ook alle stofzuigerzakken leveren :wink:

T

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Tjonge, tjonge, tjonge, waar je je al niet druk om kunt maken!!! Laat die persoon toch mogen vertellen, wat zijn/haar ervaring is met een bepaalde zaak of firma. :idea: Het zijn ook vaak weer dezelfde mensen he, die er last van hebben!!!

Ik zelf heb voor iedere verdieping hier thuis van die goedkope stofzuigers, waar vaak nadien geen zak meer voor te koop is, dus lijkt me het best wel handig dat er nog lieden zijn, die al de merken nog verkopen.

dhc

Voordat je weer eens een reactie plaatst verwijs ik even naar de gedragsregels:

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.

JIj reageert alleen maar om het reageren....en misschien een beetje omdat mij dit weer opvalt en ik een melding maak!

G7

En jij speurt dag en nacht alleen maar het hele forum af, om te zien, waar je nu weer eens zult reageren.

Ik mag hier net zo goed mijn mening neerzetten en reageren wanneer ik dat wil, net als ieder ander.

danijan

Ongelezen bericht door danijan »

Heren (dhc en toolboy) lekker snel oordelen zonder enkel bewijs zeg.

Ik heb, na vele negatieve ervaringen, nu eens een positieve ervaring met een bedrijf en die wil ik graag delen.

G7; het is inderdaad zo dat ook ik een oud beestje heb staan op de 1e verdieping, scheelt sjouwen, en daar kon ik nergens een stofzuigerzak meer voor vinden (zelfs niet bij de handyman), eindelijk ergens gevonden en ik plaats een berichtje voor andere mensen die net als ik ook al lang op zoek zijn.

vriendelijke groeten
Danijan

dhc

En jij speurt dag en nacht alleen maar het hele forum af
Ik kijk alleen naar de laatste 15 berichten die gewoon op de Radar-site staan, en....nog steeds ben ik jou geen verantwoording verschuldigd!
Steek je tijd ergens anders in, je moet je energie niet steken in dingen die je toch niet wint!

dhc

@danijan:

Kijk nog eens naar de gedragsregels, of je nou wel of geen positieve ervaringen hebt met een bedrijf, het is niet toegestaan daarnaar te verwijzen!

G7

Steek je tijd ergens anders in, je moet je energie niet steken in dingen die je toch niet wint!
Is dit een wedstrijd dan? :roll:

Trouwens....... waar ken ik deze schrijfwijze toch van? Hmmm.... :idea:

Nee, kan ik beter geen energie in steken. :wink:

Toch wel makkelijk dat sommigen je een handje helpen, waar je bepaalde artikelen kunt kopen. Altijd handig om dat te weten.

Toolboy, mocht ik ze nodig hebben... ik zal op je envelopje drukken.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Op de markt staan ze zonder extra porto kosten en dan zie je gelijk of ze passen.
Vooral als je oude mee zou nemen, en ze hebben inderdaad merken die erg zeldzaam en onbekend zijn in hun lijst.

Verder zou ik dit eerder onder warme douche plaatsen maar ook andere winkels in onderdelen hebben na enig zoeken deze keuze.

Wel eerlijk dat ze controleren als je voor 2 verschillende een product bestelde.

G7

En danijan.... jij ook natuurlijk bedankt voor de tip, want zo gaat het hier dus ook. Zal de site onthouden. :wink:

dhc

waar ken ik deze schrijfwijze toch van
Verklaar je nader, inmiddels het tweede verzoek....

En toen werd het stil.....

G7

Als er 5 minuten niet gepost wordt, is het gelijk stil volgens jou. Nouja, ik heb ook nog wel andere dingen te doen hoor.

Weet je trouwens... dat we hier ook niet mogen chatten? Staat ook in het regelement.

Zal me nader verklaren, ben jij ook weer tevreden. Karr-2 / Dilbert29, Angel weet ik hoeveel en kornuiten.

Zo, mijn energie voor jou is nu echt op. :lol: Althans... op dit topic.

G7

Klopt. soms kun je op de markt ook goed slagen voor stofzuigerzakken, waarvan je denkt dat ze niet meer te krijgen zijn.

Weer een goeie tip dus!! :idea:

dhc

Je belachelijke verwijzing naar ander forum-leden doet mij vermoeden dat je hedenochtend "los" bent gegaan op de eieren-consumptie...

Neem morgen maar een droge cracker anders gaat het niet goedkomen met je...

Gemma33

Ongelezen bericht door Gemma33 »

DHC je hebt het over gedragsregels ...
De pot gaat verwijten dat de ketel .... je kent die uitdrukking vast wel ...

Hou je zelf ook eens aan gewone omgangsvormen, dan hoef je anderen ook niet allerlei vervelende eigenschappen toe te dichten, met vervelende woorden om het hoofd te slaan.
Die woorden verlevendigen de discussie niet, maar doen juist afbreuk aan de discussie.
Je wint er ook geen discussie mee, in tegendeel.
Steek je energie in wat anders zou jij zeggen..
Bovendien: het staat ook niet stoer, is niet pittig of duidelijk.
Het is juist een zwaktebod, gebrek aan zeggingskracht ..... wanneer je mensen negatief waardeert.
En dat doe je geregeld in je postings ... jammer.

Amen! EOD! Amen! :D Amen

dhc

Lekker makkelijk, je mening ventileren en semi-intellectueel willen overkomen en dan eindigen met :
EOD/Amen.
De enige die dat bepaalt ben ikzelf, een ander beslsit niet voor mij.
Doe me een lol en bespaar me je nietszeggende bijdragen, het begint er een beetje op te lijken dat je mij aan het volgen bent...
interessant....

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Amen! EOD! Amen!
Verkapte reclame voor een religieuze Explosieven Opruimings Dienst ?? :P

Gesloten