LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitstekende service philips

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
de

uitstekende service philips

Ongelezen bericht door de »

Van mijn frituurpan van philips was het handvat van het netje afgebroken. Je kan dan niet meer frituren, dus op zoek naar een nieuw handvat of een heel nieuw netje. Blijkt niet meer te leveren.
Dan zou je dus een nieuwe pan moeten kopen omdat je netje stuk ik.
Ik heb dit probleem voorgelegd aan Philips met de vraag of zij misschien een vervangend netje konden leveren.
Philips ging zelfs nog verder, mijn oude frituurpan is kosteloos omgeruild voor een hele nieuwe frituurpan. (En de bon had ik natuurlijk niet meer.)

Echt grote klasse van Philips!!!!!!!!

resp0016579

Re: uitstekende service philips

Ongelezen bericht door resp0016579 »

Mijn Senseob van bijna 2 jaar hield er mee op.
Op advies van Blokker opgestuurd naar Diemen.(antwoordnr. gratis dus)
Donderdags verstuurd, zaterdags ontvangstbevestiging in de bus.
En tot mijn verbazing 'smaandags al weer keurig thuisbezorgd.
Dit noem ik dus garantie geven.
Zonder gezeur en onkosten.
het kan dus nog wel in Nederland.

Gesloten