wegens verdwijnen topic starter verwijderd
deze topic is nml.niet door mij gestart.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vaatwasser
vaatwasser
Laatst gewijzigd door plumber op 28 mei 2010 09:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: vaatwasser
Bij Megapool kun je rustig bestellen, zit grote betrouwbare organisatie achter....
-Peer
-Peer
-
garantie is altijd betrekkelijk natuurlijk. In principe heb je gewoon dezelfde rechten. Je gelijk halen is soms iets moeilijker. Je kan niet fysiek uitleg gaan vragen in de winkel. (al kan dat toevallig bij megapool wel). Ook zal een internetwinkel gevoeliger zijn voor onlinekritiek dus wat dat betreft zou ik me niet meer zorgen maken dan bij een gewone winkel.
Betalen zou ik indien mogelijk gewoon bij de bezorger doen. Dit blijft de veiligste optie (ivm faillissement, maar ook uberhaupt geleverd krijgen). Voor zover ik weet zit de harendse smit achter megapool en die zal niet zomaar omvallen. (al dachten we dat van megapool 6 jaar geleden ook)
Betalen zou ik indien mogelijk gewoon bij de bezorger doen. Dit blijft de veiligste optie (ivm faillissement, maar ook uberhaupt geleverd krijgen). Voor zover ik weet zit de harendse smit achter megapool en die zal niet zomaar omvallen. (al dachten we dat van megapool 6 jaar geleden ook)
zie boven
Laatst gewijzigd door plumber op 28 mei 2010 09:41, 2 keer totaal gewijzigd.
in deze keuken siemens erg tevreden over.
kijk eens bij kieskeurig, staat vaak de goedkoopste leverancier bij.
kijk eens bij kieskeurig, staat vaak de goedkoopste leverancier bij.