Begin september een vaatwasser besteld, werd kapot geleverd. Wel waren ze zo aardig om de doos en verpakkingsmateriaal achter te laten in de keuken. Enkele dagen later zouden ze een nieuwe bezorgen, werd niet gedaan. Toen verzocht geld terug te storten, zou binnen 7 werkdagen geregeld worden. Nu meer dan twee weken later nog steeds niets gehoord, contact opgenomen, weten ze van niets af.
Iedere keer weer hetzelfde antwoord:
"Ja, het ligt nu bij een andere afdeling, daar moeten we op wachten, zodra we wat horen nemen we contact met u op".
Op de vraag of ik zelf even met die afdeling mag bellen, of zij zelf met de afdeling willen bellen, of ze aan kunnen geven wanneer ik uiterlijk iets hoor of uiterlijk het geld terug krijg, blijft bovenstaande zin herhaalt worden. Ongegeneerd. Ik sta hier echt even vol verbazing naar m'n telefoon te staren waar de klantenservicemedewerker 'Angela' het concept klantenservice nog niet helemaal lijkt te begrijpen.
In plaats daarvan bij de BCC besteld, werd een dag later keurig op de afgesproken tijd geleverd EN geïnstalleerd, zonder verpakkingsmateriaal mee naar boven te slepen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vaatwasserdrama Media Markt
Re: Vaatwasserdrama Media Markt
waarom het apparaat niet gewoon laten repareren? je hebt toch garantie??Imaartj schreef:Begin september een vaatwasser besteld, werd kapot geleverd. Wel waren ze zo aardig om de doos en verpakkingsmateriaal achter te laten in de keuken. Enkele dagen later zouden ze een nieuwe bezorgen, werd niet gedaan. Toen verzocht geld terug te storten, zou binnen 7 werkdagen geregeld worden. Nu meer dan twee weken later nog steeds niets gehoord, contact opgenomen, weten ze van niets af.
Iedere keer weer hetzelfde antwoord:
"Ja, het ligt nu bij een andere afdeling, daar moeten we op wachten, zodra we wat horen nemen we contact met u op".
Op de vraag of ik zelf even met die afdeling mag bellen, of zij zelf met de afdehebtling willen bellen, of ze aan kunnen geven wanneer ik uiterlijk iets hoor of uiterlijk het geld terug krijg, blijft bovenstaande zin herhaalt worden. Ongegeneerd. Ik sta hier echt even vol verbazing naar m'n telefoon te staren waar de klantenservicemedewerker 'Angela' het concept klantenservice nog niet helemaal lijkt te begrijpen.
In plaats daarvan bij de BCC besteld, werd een dag later keurig op de afgesproken tijd geleverd EN geïnstalleerd, zonder verpakkingsmateriaal mee naar boven te slepen
Re: Vaatwasserdrama Media Markt
Inderdaad, het verhaal lijkt niet compleet.