LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verloop Bauknecht wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Verloop Bauknecht wasmachine

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,
Ik ben sinds 1998 in bezit van de wasmachine Bauknecht WA 2340.
Een goedwerkende wasmachine. Todat ik een advertentie las: Wie met een Bauknecht wasmachine heeft ook gatjes in de kleding!. Tja....nooit eerder een link gelegd tussen gaatjes in kleding en wasmachine. Aangezien ik een gezin heb met 2 kinderen dacht ik, het zal wel slijtage zijn of de kids kijken niet zo nauw.
Maar n.a.v. de uizending van Tros Radar bleek wel degelijk dat de gaatjes veroorzaakt werden door de wasmachine.

Alles werd in werk gesteld en binnen korte tijd heeft een monteur van Bauknecht de oude machet vervangen door een nieuwe (10-11-2003).
Vervolgens heb ik een schadeclaim-formulier toegestuurd gekregen van Bauknecht, waarin stond dat ik deels een vergoeding zal krijgen.
Ik werd opgebeld door directie van Bauknecht en men vroeg mijn rekeningnummer zodat het bedrag zo snel mogelijk gestort wordt.
Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week ook nog een pak Ariel waspoeder!

Ik wil zeggen dat ik dit een prachtige afhandeling vind!
Bauknecht en Tros Radar bedankt!

Kleine wasjes, grote wasjes, ik heb alle vertrouwen in mijn Bauknecht wasmachine en hoop dat hij nog wat jaartjes meedraai.

I. van de Vreede

lotnummer

Re: Verloop Bauknecht wasmachine

Ongelezen bericht door lotnummer »

waarschijnlijk ben jij de enigste die tevreden is
over de bauknecht zie elders het comentaar over bauknecht :cry:

Gesloten