LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verschrikkelijke service Samsung.
verschrikkelijke service Samsung.
7 maanden geleden heb ik een wasmachine gekocht van Samsung een Ecobubble.1 maand geleden ging deze kapot en bleek dat de lagers kapot zijn een fabricagefout.De monteur heeft een nieuwe trommel besteld en de onderdelen die nodig waren om hem te repareren.Weer een week later komt de volgende monteur met de onderdelen en die waren beschadigd en konden niet worden geplaatst en moesten weer opnieuw besteld worden. Ik heb 4 kleine kinderen en kan dus absoluut niet zonder wasmachine en zeker niet zolang. Talloze telefoontjes en 2 keer een mail gestuurd met de vraag of er geen ander wasmachine geplaatst kan worden of gewoon een nieuwe,maar dat wordt maar gewoon afgewimpeld en daar doen ze niet aan.Inmiddels ben ik een maand verder en mijn wasmachine is nog steeds niet gemaakt en samsung heeft niet eens het fatsoen om mij op de hoogte te houden of iets voor mij te betekenen en reageert niet eens op mijn klacht.De kosten lopen de spuigaten uit om iedere keer ergens anders te wassen,omdat ik 2 wassen per dag draai met 6 personen.Ik zit echt met me handen in het haar en ben zo boos op samsung dat ze mensen zo kunnen laten zitten.Samsung verdient echt een verschrikkelijke koude douche.
Groet,
Ilse Timmermans
Groet,
Ilse Timmermans
Re: verschrikkelijke service Samsung.
Ilseti
Je moet niet bij Samsung zijn, maar bij de verkoper!!!. Schrijf hem een aangetekende brief, dat hij wettelijk verplicht is, om in deze situatie onmiddellijk een tijdelijk vervangend toestel ter beschikking te stellen.
Sukses, Maxiem.
Je moet niet bij Samsung zijn, maar bij de verkoper!!!. Schrijf hem een aangetekende brief, dat hij wettelijk verplicht is, om in deze situatie onmiddellijk een tijdelijk vervangend toestel ter beschikking te stellen.
Sukses, Maxiem.
Misschien kan onze fraaie zelfbenoemde consumentenman even de link geven waarin staat dat TS recht heeft op een vervangend apparaat?
Wacht....die link komt niet want onze fraaie zelfbenoemde consumentenman reageert standaard niet op kritische vragen...
Wacht....die link komt niet want onze fraaie zelfbenoemde consumentenman reageert standaard niet op kritische vragen...
Ilseti, wat een bonk toestanden met die nieuwe wasmachine. Natuurlijk zou de winkel waar je die Samsung gekocht hebt eigenlijk een leenapparaat moeten geven, maar ik kan nergens iets vinden op Google hoe je dat zou kunnen dwingen. Maar je moet inderdaad niet bij Samsung zelf zijn. Heb je hem op internet gekocht of gewoon in de winkel en bij wie? Soms wil het wel eens helpen als je de naam vermeld; vinden ze meestal niet zo leuk. Zelf zou ik die lui ietsje onvriendelijker gaan aanspreken; uiteindelijk gaat dat ding voor hun terug naar de fabrikant. Dit is werkelijk een waardeloze "service".
de winkelier heeft de verantwoordelijkheid hierin, Samsung doet niets meer dan de fabrieksgarantie, maar die zijn ook niets meer verplicht uw kant op. De winkel moet er voor zorgen dat u, zonder teveel overlast, een werkende wasmachine heeft, of u het geld terug geven.tenormin schreef:Ilseti, wat een bonk toestanden met die nieuwe wasmachine. Natuurlijk zou de winkel waar je die Samsung gekocht hebt eigenlijk een leenapparaat moeten geven, maar ik kan nergens iets vinden op Google hoe je dat zou kunnen dwingen. Dat zal je ook niet vinden omdat er niet een dergelijk recht bestaat Maar je moet inderdaad niet bij Samsung zelf zijn. Heb je hem op internet gekocht of gewoon in de winkel en bij wie? Soms wil het wel eens helpen als je de naam vermeld; vinden ze meestal niet zo leuk. Zelf zou ik die lui ietsje onvriendelijker gaan aanspreken; uiteindelijk gaat dat ding voor hun terug naar de fabrikant. Dit is werkelijk een waardeloze "service".
berndv, toevallig is er nog een item over een kapotte Samsung wasmachine en daar schrijft men dat men wel bij Samsung moet zijn. Er word ook geschreven dat de fabrikant dit in zijn voorwaarden heeft. Ik weet niet of dit waar is, mij is altijd verteld dat je dealt met een winkelier maar zoals gezegd, anderen hebben daar een een ander idee over.
te vinden onder: Samsung wasmachine kapot, nog geen 6 mnd oud. Sanjo
Laatst gewijzigd door tenormin op 11 jul 2012 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hoezo maakt u kosten om bij een ander te wassen dan?
Laten vrienden, buren, kennissen en fanilie u alleen tegen betaling een was draaien?!?
Laten vrienden, buren, kennissen en fanilie u alleen tegen betaling een was draaien?!?
Als je weken bij een ander moet wassen dan is het toch niet meerVioletPrue schreef:Hoezo maakt u kosten om bij een ander te wassen dan?
dan normaal dat je die persoon een vergoeding daar voor geeft, zoiets
hoor je al uit jezelf te doen.
-
Ja al is het alleen al om te laten merken dat je ze dankbaar bent,misschien moet ts elke keer wel een stukje rijden om ij diegene de was te doen?
Zoals de TS al schrijft: een gezin met 6 mensen heeft veel wasgoed. Als je al weet wat een was kost in de wasserette, dat is best duur, dan wil je toch zeker niet gratis wassen bij je familie en vrienden. Ik zou er zeker iets tegenover stellen.VioletPrue schreef:Hoezo maakt u kosten om bij een ander te wassen dan?
-
Nou, als de wasmachine van moeders of mijn zus of goede vrienden stuk gaat, ga ik toch echt geen geld aannemen als ze bij mij wassen hoor.
Als ze het aanbieden is dat lief/leuk, maar ik zou dat niet aannemen.
Dat heb je toch voor een ander over?
Je hoeft ook geen geld te geven maar een bloemetje ofzo is ook leuk.VioletPrue schreef:Nou, als de wasmachine van moeders of mijn zus of goede vrienden stuk gaat, ga ik toch echt geen geld aannemen als ze bij mij wassen hoor.
Zoiets doe je al uit jezelf.
-
Misschien bloementje? Als je voor 6 pers 2 x pd een was aanzet....
En dat een maand ? Doe je dat bij meerdere personen ,nou dus ook paar bossen bloemen,is op zijn minst wat je kan geven...
Kost niks zoveel was,
En dat een maand ? Doe je dat bij meerdere personen ,nou dus ook paar bossen bloemen,is op zijn minst wat je kan geven...
Kost niks zoveel was,
Inderdaad, of een etentje aanbieden of wat dan ook.rozemarijntje schreef:Misschien bloementje? Als je voor 6 pers 2 x pd een was aanzet....
Kost niks zoveel was,
Chocomelk schreef:Inderdaad, of een etentje aanbieden of wat dan ook.rozemarijntje schreef:Misschien bloementje? Als je voor 6 pers 2 x pd een was aanzet....
Kost niks zoveel was,
Juist, al is het familie of vrienden, voor 6 personen wassen is het toch leuk een etentje of een avondje naar een theater of wat dan ook te doen.
Voor niks gaat de zon op.
En een fles bubbels misschien. Maar serieus, dit is echt wel duur en als mijn familie geen cent wilde aannemen ging ik naar wasserette. 1 Machine duurt al ca. 1½ uur (minimaal) en, dat is mijn eigen ervaring bij helpen buuf: je haalt het eruit, je vouwt het op (ik deed het ook in de droger voor haar, zonder dat ze dat vroeg hoor) maar je bent er zelf toch ook een hoop tijd aan kwijt, hoewel met liefde gedaan: voor de "ontvanger" is het gewoon een ongemakkelijk gevoel. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er zelf niets voor willen hebben, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor helpers met een krappe beurs gewoon duur is. Simpel.Chocomelk schreef:Inderdaad, of een etentje aanbieden of wat dan ook.rozemarijntje schreef:Misschien bloementje? Als je voor 6 pers 2 x pd een was aanzet....
Kost niks zoveel was,
-
Ik zou het ook gratis doen!!!
Maar ik ben dus ook het type,toen mijn machine het in jan begaf en buuv even mijn was deed,om dan toch ff bloementje te geven,gewoon dankbaar...
En dat was een mini wasje...maar moest echt even...
Maar ik ben dus ook het type,toen mijn machine het in jan begaf en buuv even mijn was deed,om dan toch ff bloementje te geven,gewoon dankbaar...
En dat was een mini wasje...maar moest echt even...
Bedankt voor jullie reacties,
Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met bobshop en hun hebben mij doorgestuurd naar samsung.Vorige week het verhaal nog eens uitgelegd in een mail en het enige wat ik kreeg van Bobshop oh vervelend voor u hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Even over de kosten die ik maak is dat ik iedere keer 15 km moet rijden om te gaan wassen bij mijn schoonmoeder en bij mijn eigen moeder moet ik iedere was heen en terug rijden,want zij is in de zomer altijd weg.Mijn kinderen zijn 1 jaar twee van 2 jaar en een dochtertje van 4 dus dat is dan niet zo makkelijk zeg maar.
Nu merk je gewoon dat je niet zonder wasmachine kan en dat het heel erg vervelend is.
En mijn schoonmoeder heeft het financieel niet zo goed dus vindt ik dat daar wel wat tegenover mag staan.
Groetjes Ilse
Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met bobshop en hun hebben mij doorgestuurd naar samsung.Vorige week het verhaal nog eens uitgelegd in een mail en het enige wat ik kreeg van Bobshop oh vervelend voor u hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Even over de kosten die ik maak is dat ik iedere keer 15 km moet rijden om te gaan wassen bij mijn schoonmoeder en bij mijn eigen moeder moet ik iedere was heen en terug rijden,want zij is in de zomer altijd weg.Mijn kinderen zijn 1 jaar twee van 2 jaar en een dochtertje van 4 dus dat is dan niet zo makkelijk zeg maar.
Nu merk je gewoon dat je niet zonder wasmachine kan en dat het heel erg vervelend is.
En mijn schoonmoeder heeft het financieel niet zo goed dus vindt ik dat daar wel wat tegenover mag staan.
Groetjes Ilse
Wie is men ? Misschien eens beter lezen wat er staat in dat topic. Er zijn maar 3 andere respondenten actief geweest in dat topic ( tot nu toe ). Welgeteld 1 van die 3 schrijft dat TS bij de fabrikant moet zijn. De andere 2 schreven dat TS bij de winkelier moet zijn waar de wasmachine gekocht is.tenormin schreef:berndv, toevallig is er nog een item over een kapotte Samsung wasmachine en daar schrijft men dat men wel bij Samsung moet zijn. Er word ook geschreven dat de fabrikant dit in zijn voorwaarden heeft. Ik weet niet of dit waar is, mij is altijd verteld dat je dealt met een winkelier maar zoals gezegd, anderen hebben daar een een ander idee over.
Emmy75, zal beter lezen, gtp en dan geharrewar. 14 reacties tot nu toe, maar je hebt gelijk.