LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor snelle service whirlpool betalen?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
liene

Voor snelle service whirlpool betalen?

Ongelezen bericht door liene »

Mijn Bauknecht vaatwasser begaf het vorige week na 1,5 jaar, op een vrijdag natuurlijk dus ik belde maandag (want in het weekend niet bereikbaar, zelfs geen bandje dat je in kunt spreken!) het service nummer van Bauknecht en kreeg een aardige dame van whirlpool aan de lijn, die mij vertelde dat de monteur over 1 week wel tijd had! Pardon?? Ja, het kon ook sneller maar dan moest ik 47,60 betalen!

Ik heb een groot gezin en een eigen zaak dus om nou een week zonder vaatwasser te zitten? Ik heb die 47,60 dus betaald aan de monteur die dus de volgende dag al kon komen..

Een week later is mijn vaatwasser wéér stuk! Mijn man belt op en wat denk je? Volgende week zijn we de 1e! Tenzij we bereid zijn om 47,60 te betalen, dan staat er morgen een monteur op de stoep! Daar zijn we dus niet akkoord mee gegaan! En nu komt er morgen een monteur, die we dus niet hoeven te betalen!.. Nou maar hopen dat deze reparatie langer houd dan 1 week!

Ik vraag me af of dit de standaardprocedure is van whirlpool? Standaard de monteur een week later óf 47,60 betalen.. da's natuurlijk snel verdiend door whirlpool! Want wie wil er nou een week zonder wasmachine, vaatwasser, gasfornuis, koelkast etc. zitten??

Ben benieuwd!

Captain Pervert

Re: Voor snelle service whirlpool betalen?

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

(want in het weekend niet bereikbaar, zelfs geen bandje dat je in kunt spreken!)
Is jouw zaak bereikbaar in het weekend?
Wat heb je liever, direct contact met een medewerker om concreet een afspraak te maken, dan het inspreken van een bandje waar je misschien nooit meer wat van hoort? Je kan ook overal een probleem in zien.

En wat is er zo raar aan een afspraak over een week? Iedereen heeft een planning: ik, jij, de paus, Emile Ratelband, en ja, ook een wasmachinereparateur. Wat denk je, dat als jij belt, dat ze dan de volgende ochtend op de stoep staan? Dat kan toch helemaal niet...

Bovendien stel je je nogal afhankelijk op van de vaatwasser, een heleboel gezinnen met veel kinderen en een eigen zaak wassen gewoon af met een afwasborstel en een theedoek.

Verder getuigt het ook niet van bijster goede planning om een groot gezin te beginnen, terwijl je een eigen zaak hebt. En als je vaatwasser het dan begeeft heb je ineens geen tijd meer? Heb je wel tijd voor je kinderen?

Gesloten