LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WARME DOUCHE

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
M.A.Bosman[m.bosman17

WARME DOUCHE

Ongelezen bericht door M.A.Bosman[m.bosman17 »

Geachte redaktie
Ik sinds 7 jaar een panasonic video recorder.op een gegeven moment begeeft mijn afstandsbediening het.Na geheel almere te doorzocht voor reparatie was dat niet mogelijk wel een nieuwe bestellen voor €99.00
Ik heb contact gezocht met Panasonic in shertogenbosch ik heb hen verteld dat wij als 75 jarige met AOW en dat dit voor ons niet was op te brengen.binnen 10 minuten kregen wij een e-mail terug dat de nieuwe afstandsbediening vandaag nog op de post ging en dat dit gratis was van de zaak.Ik vindt dit geweldig dat ze dit voor ons die het steeds moeilijker krijgen doen .Ik gun hen dan ook graag de warme douche.

Met vriendelijke Groeten
M.A.Bosman

ricardo1

Re: WARME DOUCHE

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Kijk... Zo kan het dus ook..... Wat een goede service van panasonic....

Alleen wil ik aan u toch even kwijt dat het niet zo verstandig is uw adres met telefoonnummer op internet te zetten. Ook interne e-mailadressen van bedrijven niet. Er zijn nu eenmaal mensen die verkeerde bedoelingen hebben.

Radar
Site Admin

Re: WARME DOUCHE

Ongelezen bericht door Radar »

U heeft helemaal gelijk ricardo1. Het is inderdaad niet verstandig om persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, emailadressen en prive-adressen in het bericht op te nemen vanwege het risico op verkeerde bedoelingen van anderen.

Daarom heb ik deze gegevens ook uit het bericht van M.A. Bosman verwijderd.

Vriendelijke groeten,

TROS Internetredactie

Gesloten