LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmachine doet het, maar niet na watertoevoer

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
gijs1111111

wasmachine doet het, maar niet na watertoevoer

Ongelezen bericht door gijs1111111 »

onze wasmachine 5 jaar , seg w1047d, doet het als de 2 watertoevoerslangen (afkomstig van de watertoevoer) op de zeepbakje niet zijn aangesloten, want dan werkt de printlplaat 100%. Zodra de waterslangen aangesloten zijn op het zeepbakje, wat nodig is voor normaal wassen, dan doet de wasmachine niets meer. Zal er iets met het water gedeelte stuk zijn?

Toolboy

Re: wasmachine doet het, maar niet na watertoevoer

Ongelezen bericht door Toolboy »

De aanvoerslang wordt aangesloten van af de kraan naar de machine.
Op de machine is dit het inlaat ventiel,Die meerdere verdeleingen kan hebben voorwas/ hoofwas /wasverzachter.
Uw verhaal is dermate warrig dat ik er niks mee kan.
Het enige wat er uit uw schrijven te halen valt is,dat de zeepbak en toevoer(zeepbakhuis) daarvan volledig verstopt zitten.

T

gijs1111111

bedankt voor uw reactie, sorry voor de onduidelijkheid. De printplaat lichtjes van de wasmachine deden niets meer, er was nog water in de wasmachine, dat heb ik verwijderd. Nadat het water eruit was, gaf de printplaat wel weer lichtjes en deden alle functies het. Vervolgens de wateraanvoerslang aangesloten en printplaat bleef het doen. Maar nadat ik vervolgens de waterkraan opendraaide deed de wasmachine niets meer. Hierna de 2 watertoevoerkabels van de zeepbak losgehaald waarna de printplaat het weer als normaal deed (maar als we ze weer bevestigen doet de printplaat niets meer; de zeepbak ziet eruit als nieuw). Bij de waterpomp onderin bleek een haarspeld en een stuiver te zitten, die eruit gehaald, maar het probleem blijft. Kennelijk is het iets met de watertoevoer, maar waar zou ik kunnen zoeken?

Hartenheer

Ongelezen bericht door Hartenheer »

Dit is toch geen klacht. :?

Bel gewoon een monteur, en je komt alles te weten :mrgreen:

gijs1111111

Zojuist hem geprobeerd maar nu deed de wasmachine het weer goed, probleem opgelost. Bedankt voor uw reacties.

Gesloten