LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmaschine leo van schaijk

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
thijs geurts

wasmaschine leo van schaijk

Ongelezen bericht door thijs geurts »

ik heb 4 jaar geleden een AEG wasmaschine bij leo van schaijk in venray gekocht van 800 euro 6 jaar service verzekering erbij gekocht voor 90 euro De maschine heeft 2 jaar perfect gewassen maar toen begon de ellende dat hij niet meer wou centrifugeren Gelukkig had ik de service verzekering, de technische dienst va van schaijk gebeld en over een week zou de monteur komen, de monteur moest natuurlijk de nieuwe onderdelen nog bestellen waarna ik weer een week moest wachten De maschine was gemaakt maar na 2 weken begon de ellende weer, dit verhaaltje heeft zich in 8 maanden tijd 5 keer herhaald zodat er in totaal al 10 keer een monteur op bezoek is geweest echter iedere keer op kosten van van schaijk maar voor mij het lastige dat ik wel 10 keer van mijn werk naar huis moest en de was bij mijn moeder moest wassen maar dat was volgens hen geen probleem omdat ik toch alleen was dan was het toch niet zoveel Nu heeft de maschine het 9 maanden weer goed gedaan en is de ellende weer opnieuw begonnen, de monteur weer 2 keer geweest echter zonder het gewenste resultaat De monteur met het hoofd van de technische dienst gebeld en kwamen beide tot de conclusie dat ik echt een maandagmorgenproduct in mijn bezit had ik kon beter een nieuwe kopen want hun zagen inreparatie ook weinig heil Ik moest echter wel 40% van de aankoopprijs laten vallen, waar ik het niet mee eens was omdat de maschine in 4 jaar nog geen 600 beurten heeft gedraaid omdat ik alleen ben we konden ook weer aan het repareren gaan op hun kosten maar dit wouden we allebei liever niet Op het eind van het verhaal heb ik het maar bijgegeven en een nieuwe MIELE gekocht met een bijbetaling van 430 euro een bittere pil als je wordt verteld bij aankoop dat de maschine ongeveer 3500 beurten moet kunnen draaien en de service iedere keer erg lang op zich laat wachten Voor mij dus nu nooit meer LEO VAN SCHAIJK

Toolboy

Re: wasmaschine leo van schaijk

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geachte . Lijkt mij een zeer duidelijke fout van de Td die ter plaatse is geweest.was het de td van de verkopende partij of was deze door de verkopende partij ingehuurd?? T

thijs geurts

het was de TD van leo van schaijk

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

En die laten je 1 week wachten voor ze komen? Dit hoort binnen 2 dagen te gebeuren bij een goed bedrijf.
Dat je nu een Miele hebt is een goede zaak. Het prijsverschil lijkt me redelijk aangezien dit ook zo'n beetje de meerprijs is. Alleen de snelheid van komen is bijzonder slecht. Succes met je Miele.

thijs geurts

de AEG en de nieuwe MIELE waren wat nieuwprijs ongeveer hetzelfde

Gesloten