Beste allemaal.
Ik zit met het volgende;
Vorig jaar op 19 dec een wasmachine gekocht bij de Expert van Samsung.
Na een paar wasjes te hebben gedraaid begon de was naar verbrand rubber te stinken, wij terug naar de winkel, daar werd ons verteld dat Samsung een afspraak met ons zou maken om de boel te repareren.
Wasmachine werd door Samsung helemaal uit elkaar gedraaid en de reparateur wist zeker dat het aan de keerring lag, dus die vervangen.
Na ongeveer twee maanden weer verbrande rubberlucht, weer naar expert. Toen is er nooit iemand van Samsung langsgeweest.
Toen nog een keer naar Expert, nu is er wel iemand van Samsung geweest. Nu lag het aan de rubberen afsluitring.
Maar nu stinkt de was nog steeds naar verbrande rubber (1x van de 5 wassen)
Nu wil ik weten wat mijn rechten zijn!
Moet de Expert de wasmachine vervangen omdat hij daar gekocht is?
Kan Samsung onbeperkt langskomen om de boel te repareren?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat zijn mijn rechten bij kapotte wasmachine?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 nov 2013 20:51
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Wat zijn mijn rechten bij kapotte wasmachine?
kijk even op www.consuwijzer.nl en zoek op garantie. Daar kun je een voorbeeldbrief vinden die je aangetekend kan versturen naar de verkoper (niet Samsung).