LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whirlpool Memphis 4587 SM brandschade

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Meijeren

Whirlpool Memphis 4587 SM brandschade

Ongelezen bericht door Meijeren »

Hallo allemaal,
Allereerst dit is mijn eerste bericht op dit forum.
Ik loop tegen een probleem aan en vraag bijdeze jullie visie op deze zaak.

“Wij hebben op 9 september bovenstaande machine aangeschaft, Eerste wasjes gingen goed hele stille machine. Echter bij de derde was allemaal rook en dus een volledige trommel was verziekt. Gebeld met whirlpool en die zouden de vrijdag daarop wel een monteur langs sturen. Dat is 3 dagen later, hier zijn wij niet mee akkoord gegaan. Media markt gebeld en deze hebben de volgende dag een nieuwe gestuurd. Top service! Echter deze staat tijdens de eerste was( eerst programma spoelen en afpompen gedraaid) direct vol met rook weer een was naar de ......
Nu lijkt mij dit gewoon een productie fout bij whirlpool, en wij zitten door deze fout van whirlpool gewoon met enorm veel schade. Nu zegt whirlpool niet aansprakelijk te zijn voor de veroorzaakte schade.
Is dit daadwerkelijk zo? Zij hebben tenslotte gewoon een waardeloos product op de markt gebracht. (1 keer een ondeugdelijk product kan gebeuren maar het gaat hier in ieder geval om een complete serie.

Ik hoor graag wat jullie visie hier op is.
Met vriendelijke groet,
Mark

dhc

Re: Whirlpool Memphis 4587 SM brandschade

Ongelezen bericht door dhc »

Je hebt niets met whirpool te maken, Mediamarkt is de verkopende partij. daar moet je zijn met je klachten.
Mediamarkt moet met een oplossing komen, laat je niet vertellen dat je contact op moet nemen met de fabrikant, die is in deze geen partij.

Gesloten