LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whirlpool:Opdruk bedieningsknoppen verdwijnt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Jolanda K

Whirlpool:Opdruk bedieningsknoppen verdwijnt

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Ik heb 3 jaar geleden een whirlpool wasmachine gekocht, een tijdje terug morste ik wat vloeibaar wasmiddel op de machine. Toen ik dit weg wilde vegen, veegde ik zo de opdruk van de bedieningsknoppen gedeeltelijk weg. Kennelijk is de opdruk niet bestand tegen wasmiddel :? De temperatuur is nu niet meer af te lezen, en de wasprogramma's nog net met veel moeite.

Ik heb Whirlpool gemaild en om nieuwe bedieningsknoppen gevraagd, na 2 mailtjes kreeg ik dan eindelijk een reactie: Ik moest maar naar een onderdelenshop gaan en daar nieuwe aanschaffen.

Ik vind dit een slechte zaak, moet ik daar nou genoegen mee nemen?

advies

Re: Whirlpool:Opdruk bedieningsknoppen verdwijnt

Ongelezen bericht door advies »

Dat heb ik met de knoppen van m'n gasstel ( pelgrim ).
Nou is dat natuurlijk niet zo onhandig als met een wasmachine.
Maar het is en blijft natuurlijk opgedrukte inkt, dus moet je uitijken hoe je het afneemt!
Als ik jou was, zou ik eens bij de kringloop informeren naar oude kapotte wasmachines, die zij overal en nergens ophalen...vast wel dat ze machines van whirlpool tegenkomen, jou dan kunnen bellen en je die knoppen kunt gebruiken, of een advertentie plaatsen kapotte whirlpool gevraagd, zodat je de knoppen eraf kunt halen, want denk niet dat je ze van whirlpool terug vergoed krijgt!
Maar ja, welke moet je hebben, grote knoppen, kleine knoppen, iedere machine is anders natuurlijk!

Gesloten