LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whirlpool SLECHTE service

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Bianca M

Whirlpool SLECHTE service

Ongelezen bericht door Bianca M »

Wil mensen waarschuwen om geen whirlpool te nemen. Zijn zeker niet klantvriendelijk.
Mijn verhaal in het kort.
Heb 5 whirlpoolapparatuur gekocht, want dan kreeg je 3 jaar extra garantie.
Dit heb ik op 26 juni 2013 gekocht, de keuken werd in het nieuwe huis geplaatst waarvan ik half september de sleutel van kreeg, maw pas werkend sinds half september. Begin juli 2015 is de vaatwasser stuk, gekeken op de website van whirlpool voor het telefoonnummer en toen zag ik dat ik de apparaten online had moeten aanmelden. Maar gebeld met het idee dat het duidelijk is dat ik de bon kon laten zien waarop stond dat ik 5 producten had gekocht en daarbij 10 dagen over de "normale"garantie. Telefonisch kreeg ik te horen, jammer maar helaas. Gevraagd naar een mailadres om een klacht in te dienen, nu 2 weken geleden en nog geen antwoord op gekregen, positief of negatief. Ik vind dit zeer teleurstellend, dat ze nog geeneens een fatsoenlijk berichtje terug kunnen sturen. Een aardige monteur (geen whirpool) heeft gekeken, maar vertelde mij dat hij helaas niet het softwareprogramma had om te zien wat er bij ons aan de hand was, dit zou dan toch via whirlpool moeten. (hij rekende helemaal niets terwijl hij toch voor kwam rijden en 20 minuten aan het kijken was!!). Gebeld om te kijken wat de kosten van een monteur van Whirlpool zouden zijn, voorrijkosten zonder materiaal alleen al 108 euro, of optie 2 25 euro per maand, een jaar lang en dan zou het vervangen worden en mocht het probleem niet op te lossen zijn na meerdere reparaties dan een nieuwe, ja gek joh dan heb je ook al 300 betaald en misschien voor niks.

Ik zeg dus....... whirlpool service om van te huilen

stofzuigertje

Re: Whirlpool SLECHTE service

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast de normale wettelijke 2 jaren 3 jaren extra moet je je wel aan de voorwaarden houden en tijdig aanmelden!
Dit is bij meerdere merken zo.
Dus jou fout en niet zeuren... de fabriek geeft 2 jaren en importeur of winkel doet dit extra met voorwaarden en dan moet je die opvolgen!

Ik verkoop online diverse merken met 5 jaren garantie, maar meld nu wel dat het er maar 2 jaren zijn tenzij ze zich gratis aanmelden en bewijs hiervoor bewaren!

Consumentrsd1

Ongelezen bericht door Consumentrsd1 »

Neem nooit een Whirpool ! De service is heel slecht ! Tevens word er elke keer aan je toestel dingen vervangen en na paar weken is het probleem nog niet verholpen Wij hebben een whirpool apparaat wat in de garantie van 2 jaar al ruim 6 keer een storing heeft gegeven en een monteur voor is geweest nu na 2 jaar is het apparaat al weer keer of 7 in storing gevallen monteur is langst geweest diverse keren wij moesten voorrijd kosten betalen van 113,50 en de kosten voor de onderdelen nu hebben wij deze van de winkeln waar wij het gekocht hebben terug ontvangen super service van BCC ! maar nu was de monteur laast geweest 2 weken geleden en weer iets vervangen wat volgens de monteur niet goed was en ja wat ik al decht het ging weer fout nu maken ze een afspraak. Ik neem een vrijdag dag op van me werk de zoveelste al word er gebeld tijdens ik op de Wc zit bellen ze mijn partner zegt ze mijn man is thuis vragen wat is het probleem nou zelfde als laast nou dan bestellen we een andere en komen we volgende week vrijdag dus vrij genomen voor niets en kan ik weer volgende week een snipperdag op gaan nemen
Als whirpool een goede service had gehad dan hadden ze voor de 2 jaar garantie af zo lopen allang kunnen zeggen u kunt een nieuwe uitzoeken.Nee na 2 jaar is je garantie voorbij en proberen ze ook nog eens flink geld te verdienen eraan. Dit toestel heeft me al meer gekost aan telefoonkosten en vrije dagen van me werk dan het waard is ik had dit geld beter toen erbij kunnen leggen en een beter merk kunnen aanschaffen echt ik raad iedereen af om WHIRPOOL te kopen ! zodar er iets mis mee is ben je nog niet klaar mee. En aangezien dat ik toen hij nog in de garantie viel keeer belde en gewoon toen ze mijn naam hoorde gewoon de op hingen echt niet normaal ! ik wacht nu mijn officiele klacht af die ik ingedient heb wat ze eraan gaan doen maar ik weet wel een ding Ik koop nooit iets meer van WHIRPOOL ! Dus mensen wees gewaarschuwd !

Diana41

Ongelezen bericht door Diana41 »

Ik heb dezelfde slechte ervaring met Indesit.
Indesit valt onder dezelfde servicedienst als Whirlpool, net als Ignis en Bauknecht.

Mijn verhaal begint als mijn wasmachine bijna 1,5 jaar oud is (gekocht in december 2013).
In mei 2015 gaat voor de 1x de display kapot, daarna iedere 3 maanden. De eerste 2x werd kreeg ik binnen een paar dagen een nieuw display, netjes opgelost en niks op aan te merken.

Het probleem begint als mijn machine voor de 3x kapot gaat en de garantie net verlopen is. Vlak voor kerst bel ik en moet ik bijna 14 dagen wachten voordat er een monteur kan komen.
Op de desbetreffende dag word ik echter al vroeg gebeld dat de monteur ziek is en dus niet komt. Ze gingen eerst iedereen afbellen en zouden dan kijken wanneer ze de afgezegde afspraken weer konden inplannen. Uiteindelijk moest ik zelf weer gaan bellen, want ik hoor niks meer. Mag ik wederom achteraan aansluiten voor een nieuwe afspraak, weer bijna 14 dagen later.
U raad het waarschijnlijk al. Ik krijg op de desbetreffende dag een sms met de mededeling dat de monteur niet komt omdat het onderdeel niet binnen zou zijn.
Na veel heen en weer bellen krijg ik een teamleider van de servicedienst aan de telefoon en hij zou voor me regelen dat er een omruilverzoek in werking gesteld wou worden. Ik zou uiterlijk vrijdag 22 januari j.l. gebeld worden met een voorstel voor een andere wasmachine, met bijbetaling.
Ook deze afspraak werd niet nagekomen.
Na 4,5 week zonder wasmachine hebben we maar een andere gekocht, ook al hebben we nog garantie (als het onderdeel vervangen is, heb je weer 1 jaar garantie).
We kregen nog wel een sms met de mededeling dat de monteur op 2-2-2016 langs zou komen.
We zouden dan 6 weken zonder wasmachine gezeten hebben en dan maar afwachten of de monteur echt zou komen.

Gesloten