Ben zeer ontevreden over deze koelkast. Heb het momenteel 1,5 jaar en in die tijd is hij 5 maal gerepareerd. Eerst maakte die een heel hard geluid. Toen de monteur kwam maakte de koelkast toevallig niet het geluid en toen werd op de reparatiebon gezet dat het geluid dat wij hoorden ''normaal'' was. Hele slechte service vanuit Whirlpool en ze deden/doen moeilijk m.b.t. reparaties.
Het koelgedeelte is 2x kapot gegaan waardoor ik alles in de koelkast kon weggooien en de monteur kon beide keren pas na 1,5 week komen, waarna de koelmotor 2 x is vervangen. Dus 1,5 week geen koelkast. Daarna heeft het condensreservoir gelekt, waardoor we waterschade hebben gehad. Ik heb nu al 5x vrij genomen van me werk om een monteur te ontvangen. Na meerdere verzoeken geen nieuwe koelkast of geld terug gekregen, terwijl we nu al 1 jaar bezig zijn met dit getouwtrek. Ik koop nooit meer iets van Whirlpool en adviseer dan ook aan iedereen deze koelkast NIET kopen.
Doordat de monteur de eerste 3 reparaties had beschreven als normaal fouten, wilt Mediamarkt ook niet helpen om een nieuwe te geven.
Wat kan ik het beste doen? want dit hoort niet bij een koelkast van €1000..
Alvast bedankt,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Whirlpool WSC 5534 A+ X + zeer slechte service!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 sep 2013 20:53
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Whirlpool WSC 5534 A+ X + zeer slechte service!
Zie de informatie op http://www.consuwijzer.nl over garantie. Waarschijnlijk is aangetekend een brief versturen naar Mediamarkt (niet Whirlpool) waarin u uw eisen neerlegt het beste.
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/o ... -ontbinden
http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrie ... vervanging
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/o ... -ontbinden
http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrie ... vervanging