LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] witgoed kopen via internet
witgoed kopen via internet
Ik ben mij aan het orienteren om een wasmachine te kopen via internet en heb al gekeken op www.kieskeurig.nl zijn er mensen die hier ervaring mee hebben
Re: witgoed kopen via internet
Ik weet niet hoe dit met eventuele garanties zit, lastig om bij een internetbedrijf aan te kloppen als er zich problemen voor doen. Soms is het beter om iets meer te betalen en dan gewoon bij een witgoedzaak aan te kloppen. Verkopende partij is immers altijd het eerste aanspreekpunt voor service etc.
Ik heb goeie ervaringen met Diga4u, brengen alles in huis (appartement 6 hoog), apparaat uitpakken/controleren en dan betalen aan chauffeur.
Heb zelf mijn wasmachine gekocht bij http://www.witgoedhuis.nl
Het is een AEG er zit 2 jaar garantie op. Als er wat mee is dan kan je direct de AEG Service bellen. Aanschaf waarde was een stuk lager dan in de winkel. Ik heb hem opgehaald in Beest, kreeg dan nog €40,- afhaalkorting. Ze hebben ook een bezorgservice en brengen de wasmachine zelfs tot de zolder.
Het is een AEG er zit 2 jaar garantie op. Als er wat mee is dan kan je direct de AEG Service bellen. Aanschaf waarde was een stuk lager dan in de winkel. Ik heb hem opgehaald in Beest, kreeg dan nog €40,- afhaalkorting. Ze hebben ook een bezorgservice en brengen de wasmachine zelfs tot de zolder.
Inderdaad binnen de fabrieksgarantie bel je de fabrikant.
Buiten de fabrieksgarantie moet je het zelf maar uitzoeken.
Consumentenrecht daar hebben ze bij aankopen via internet nog nooit van gehoord!
Voor mij nooit meer een witgoed aankoop via internet!
Buiten de fabrieksgarantie moet je het zelf maar uitzoeken.
Consumentenrecht daar hebben ze bij aankopen via internet nog nooit van gehoord!
Voor mij nooit meer een witgoed aankoop via internet!
Geen ervaring met wasmachines maar wel tv en home cinemaset.
Alleen het prijsverschil al het heeft mij een dag rekenen en zoeken gekost, maar al met al scheelde het op de advies verkoopprijzen 600 euro het eerste jaar heb je gewoon je fabrieksgarantie, er zijn bedrijven bij daar kan je gewoon extra garantie bij kopen.Mijn tv heb ik bij beter witgoed gekocht niets aan de hand gewoon thuis pinnen.Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook doodeng vond maar ik nu gewoon alles via internet koopt ik ben tenslotte geen dief van mijn eigen portemonnee.
Tip vergelijk goed bij www.kieskeurig .nl de een rekent wel bezorgkosten de andere weer niet kan je ook weer veel geld schelen.
Alleen het prijsverschil al het heeft mij een dag rekenen en zoeken gekost, maar al met al scheelde het op de advies verkoopprijzen 600 euro het eerste jaar heb je gewoon je fabrieksgarantie, er zijn bedrijven bij daar kan je gewoon extra garantie bij kopen.Mijn tv heb ik bij beter witgoed gekocht niets aan de hand gewoon thuis pinnen.Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook doodeng vond maar ik nu gewoon alles via internet koopt ik ben tenslotte geen dief van mijn eigen portemonnee.
Tip vergelijk goed bij www.kieskeurig .nl de een rekent wel bezorgkosten de andere weer niet kan je ook weer veel geld schelen.
Kijk ook eens op www.internetwigoed.nl als je in de buurt woont van een van hun magazijnen kan je het nog zelf afhalen ook. bespaar je ook nog eens op de zeker niet duer bezorgkosten.