vorige week stopte mijn vaatwasser er onverwachts mee, ik heb via het boekje een monteur van zanussi laten komen, deze vroeg hoe oud hij was(2002) en deed het aan/uit knopje aan en uit, en zei toen electra probleem (de programma knopjes reageerde niet) en klaar was ik, hij zei dat wilde ik hem laten maken dat 200/300 euro zou kosten...zonder ook maar een schroevedraaier te gebruiken!?.. later kreeg ik een rekening binnen van 74,- en dat in 5 minuten tijd. arbeidsloon voorrijkosten etc. Eigenwijs dat ik ben, heb ik hem open gemaakt (ik had toch niets meer te verliezen) zag ik op het plaatje een verbrand blokje zitten, ben naar een onderdelen winkel gegaan en een nieuwe gekocht á 8 euro en hij doet het nu weer super. maar voel me behoorlijk in de maling genomen, stel dat ik een nieuwe had gekocht... en dan die rekening van 74,- voor enkel het app aan en uit te zetten dmv het knopje. Heeft iemand advies wat ik zou kunnen doen?
bvd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zanussi vaatwasser
Re: zanussi vaatwasser
Ik zou die rekening van de monteur en van het
blokje opsturen naar digene die je gebeld heb en
vragen of alle monteurs zo zijn.Ook zou ik het
geld van die monteur terugvragen.Je hebt bewijs in
handen dat het werk niet goed uitgevoerd is.
blokje opsturen naar digene die je gebeld heb en
vragen of alle monteurs zo zijn.Ook zou ik het
geld van die monteur terugvragen.Je hebt bewijs in
handen dat het werk niet goed uitgevoerd is.
ja heb het blokje gewaard, was ik ook van plan daarom ook niet wegggooid, maar rekening van het nieuwe blokje heb ik niet meer dom dom.. maar zit alleen nog te bedenken waar ik het meeste mee bereik, op welke toon ik de brief zou schrijven.
bedankt voor je reactie
bedankt voor je reactie
Gewoon beleefd blijven .eer aan jezelf houden.
-
Ik heb ook zo'n ervaring met een monteur van de Electrolux groep. Lekkage in m'n AEG vaatwasser. De sukkel kon waarschijnlijk de oorzaak niet snel genoeg vinden en tenslotte riep 'ie maar dat de kuip poreus was. Tsja mevrouwtje, die vaatwasmiddelen van tegenwoordig zijn zo aggressief, die vreten dwars door de (roestvrijstalen) kuip heen. Veel later bleek dat de kuip lekte bij een puntlas (inderdaad, niet te repareren). Je er met een Jantje-van-Leiden van afmaken en wel 78 euro opstrijken.
Brief schrijven naar Electrolux? Ik zou me de postzegel besparen. Ze geven stomweg geen antwoord.
Heb meerdere l*lverhalen van de monteurs van dat bedrijf aan mogen horen, elke keer gepaard met een dure reparatie natuurlijk.
Heb meerdere l*lverhalen van de monteurs van dat bedrijf aan mogen horen, elke keer gepaard met een dure reparatie natuurlijk.