LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeepresten in donker wasgoed in Miele wasautomaat

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
HJ2006

Zeepresten in donker wasgoed in Miele wasautomaat

Ongelezen bericht door HJ2006 »

Verleden jaar heb ik (na 16 jr een Bosch wasautomaat) een Miele typenummer W 3521 LW serienummer 69605303 aangeschaft. In de donkere was blijven zeepresten achter waardoor ik het nogmaals moet spoelen. Ik heb van alles uitgeprobeerd meer water vloeibaar wasmiddel. Het heeft niets geholpen. Nu heb ik Miele op 27 maart jl. aangeschreven maar tot op heden nog geen antwoord gehad. Nog even afwachten maar. Ik ben wel benieuwd of meerdere mensen deze klacht hebben.

audiofreak1

Re: Zeepresten in donker wasgoed in Miele wasautomaat

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Regelmatig op 95 Graden wassen. Probleem opgelost, zeep ook!

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

hierboven wordt bedoeld:

Regelmatig een witte was op 90c wassen zodat de overgebleven zeep/vet resten oplossen.

T

kk61

Ongelezen bericht door kk61 »

Over dit probleem is al veel geschreven en als u de zoekfunctie gebruikt of even googeld komt u veel oplossingen tegen.

Het probleem heeft op zich niets met het merk te maken maar met het feit dat er tegenwoordig bijna altijd op lage temperaturen wordt gewassen waardoor de zeepresten onvoldoende worden opgelost/weggespeold.

Oplossing: 1x per maand machine laten draaien met een flinke scheut schoonmaakazijn op 95 graden met een paar oude doeken.

Andere zweren bij bleekwater of een vaatwastablet.

succes en een schone was gewenst

Gesloten