Hoi allemaal!
ik heb iets gevonden om je BH te beschermen in de wasmachine! Het heet de BraBaby. Het is een kunststof bal met gaten waar je je BH in doet. Er valt geen wasgoed meer direct op de BH, daardoor gaat de beugel er niet meer uit in de wasmachine. Geen gedoe meer met beugels in de trommelgaatjes enzo.
Doordat er een kleinere bal in zit waar je je BH omheen doet, blijft hij mooi in model. Hiermee kun je dus ook voorgevormde BH's in de wasmachine wassen! Heel handig! Je BH met de hand wassen hoeft dus niet meer!
Je kunt ze bestellen via de website www.brababy.nl.
Ik gebruik de bal nu al een tijdje en het bevalt prima!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BH beschermen in de wasmachine
Re: BH beschermen in de wasmachine
Reclame maken is dit hoor.
Er bestaan al jaren was netjes waar ook al jaren bh`~s in gewassen worden.
T
Er bestaan al jaren was netjes waar ook al jaren bh`~s in gewassen worden.
T
Punt is alleen dat die netjes niet voorkomen dat het andere wasgoed op je BH valt. Daardoor kan de beugel breken of er uit komen en bij een voorgevormde BH gaat het model er na een tijdje uit. De bal is van hard plastic en biedt dus bescherming daarvoor.
Je moest eens weten, hoe vaak ik BH-beugels uit wasautomaten moet halen!! Ja maar, zegt de geachte cliënt, de verkoper heeft gezegd, dat ik in dit netje BH's kan wassen! Waarop ik dan weer antwoord: Maar als hij nu zegt dat je door dit netje ook Hilversum 3 kunt ontvangen, geloofd u hem dan ook?; als een BH-beugel door het stksel van een BH heen kan, kan hij ook door dat netje, met een hoop herrie, en lekke slangen als gevolg. Met de hand wassen is dan ook de beste oplossing. Mrieke's "harde bal" (ik heb het ding overegens nog nooit gezien) is dan misschien wel de oplossing.javascript:emoticon('')
Wink
Wink
Tjeeemig de peemig nog een promotie voor die onzin bal.
Yep met de hand wassen is het beste maar daar gaat het hier niet over ,hier gaat het over reklame maken
T
Yep met de hand wassen is het beste maar daar gaat het hier niet over ,hier gaat het over reklame maken
T
Nee dit is geen reclame dit is een uitkomst voor veel topicstarters ! Kijk maar eens wat die BH ' s een problemen geven.