LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol staan van een koel/vries combinatie

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Beppie 55

Bol staan van een koel/vries combinatie

Ongelezen bericht door Beppie 55 »

Wij hebben sinds 2001 een AEG koelcombinatie. Nu hebben wij hem verplaatst en nu blijkt dat hij aan de linkerkant bol is gaan staan. Na gemailt te hebben naar AEG kunnen ze daar niets over zeggen. Misschien wel kinderachtig maar we hebben toen ruim 2400 gulden voor deze koelcombinatie betaald dus een hoop geld dan verwacht je toch dat hij langer meegaat dan 8 jaar of zie ik dat verkeerd? Ben bang dat we binnenkort een nieuwe koelkast moeten gaan kopen. Of is dit een fabricagefout? Weet iemand dit?
Alvast bedankt!

plumber

Re: Bol staan van een koel/vries combinatie

Ongelezen bericht door plumber »

als die bobbel hol is zodat je hem kunt indrukken
dan is er niets loos.anders denk ik dat er vocht tussen zit
zodat de isolatie is gaan uitzetten.geen scheurtje aan de binnenkant
of bovenop de combinatie waardoor vocht naar binnen kan.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik sluit mij voor wat het waard is :lol: bij plumber aan.Met de opmerking dat het ook mogelijk is dat, door krimpen en uitzetten de koelspiraal los is geraakt tussen de binnen /buitenrand in.Dit heeft niets na 8 jaar te maken met een produktiefout. T

Beppie 55

Ongelezen bericht door Beppie 55 »

Nou dat stelt me gerust. Natuurlijk heeft een koelkast geen eeuwig leven, maar ik hoop dat ik er nog een tijd mee kan doen. Je kan inderdaad het in duwen. We wachten wel af in iedergeval bedankt voor het antwoord hier kan ik iets mee en maak ik me minder zorgen!

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

graag gedaan.
is dus gewoon rek en krimp van het materiaal.
kan b.v. komen doordat een kant tegen iets warms aanstaat.

Gesloten