LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Echostar AD3000 satelietontvanger (zenderlijst muteert)
Echostar AD3000 satelietontvanger (zenderlijst muteert)
Wie heeft deze ontvanger ook. Na 1 of 2 jaar gebruik raakt er langzaam een chip defect die je zenderlijst muteert. Gevolg: rare tekens en geen ontvangst. Echostar vraagt 55 euro ex btw en ex verzendkosten voor de "reparatie". Dit is een productiefout alleen erkennen ze het niet. Elke AD3000 uit de eerste serie zal dit probleem krijgen! Wie heeft dit ook in zijn ontvanger?
Re: Echostar AD3000 satelietontvanger (zenderlijst muteert)
zo eentje stuur ik ook naar radar ivb nog geen reactie gehad van echostar al een maand geleden nu
Echostar International Corporation
t.a.v Afdeling Technischedienst
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
Tel;0546-815122
Fax;0546-829445
Veghel,
Onderwerp: Echostar AD3000ip Viacces,
Echostar AD3000ip Viacces
Geachte heer/mevrouw,
Beste technische mensen,
Hierbij wil ik u mededelen dat ik gebruik maak van Echostar AD3000ip Viacces,
Daarnaast heb ik er niet lang van kunnen genieten want elke keer was er iets mee,
Nu ben ik weer terug gegaan naar de koopwinkel die hebben me geadviseerd om het apparaat naar jullie testuren. Ivb het flash en een productiefout in de AD3000IP waardoor het bekende probleem zich voordoet dat zenders spontaan verdwijnen, de database gemuteerd raakt enz. enz.
Hierbij vraag ik jullie aandacht ervoor om als nog in de toekomst van het apparaat tekunnen genieten.
Ps: garantie is eigenlijk nu twee maanden voorbij.
Eigenlijk zou dit (omdat het een bekende productiefout is) onder garantie moeten gebeuren.
Anders ben ik genoodzaakt om de klacht aan het consumentenbond meetedelen.
Hierbij sluit ik aan uw zijde af, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Echostar International Corporation
t.a.v Afdeling Technischedienst
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
Tel;0546-815122
Fax;0546-829445
Veghel,
Onderwerp: Echostar AD3000ip Viacces,
Echostar AD3000ip Viacces
Geachte heer/mevrouw,
Beste technische mensen,
Hierbij wil ik u mededelen dat ik gebruik maak van Echostar AD3000ip Viacces,
Daarnaast heb ik er niet lang van kunnen genieten want elke keer was er iets mee,
Nu ben ik weer terug gegaan naar de koopwinkel die hebben me geadviseerd om het apparaat naar jullie testuren. Ivb het flash en een productiefout in de AD3000IP waardoor het bekende probleem zich voordoet dat zenders spontaan verdwijnen, de database gemuteerd raakt enz. enz.
Hierbij vraag ik jullie aandacht ervoor om als nog in de toekomst van het apparaat tekunnen genieten.
Ps: garantie is eigenlijk nu twee maanden voorbij.
Eigenlijk zou dit (omdat het een bekende productiefout is) onder garantie moeten gebeuren.
Anders ben ik genoodzaakt om de klacht aan het consumentenbond meetedelen.
Hierbij sluit ik aan uw zijde af, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.