Naar aanleiding van een gemelde klacht in eerste instantie afgewezen daar niet inhoudelijk werd gereageerd op onze argumenten. Na dreiging met een deurwaarder de rekeningen uiteindelijk betaald.
Heden een telefoontje van de leverancier gekregen. Men heeft via een andere afdeling ons dossier getoetst aan dat van de monteur en ons alsnog in het gelijk gesteld. De kosten van reparatie worden gedeeltelijk gecrediteerd. Wij erg tevreden, daar thans inhoudelijk naar ons dossier is gekeken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BSH Huishoudapparaten / Klacht opgelost
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 aug 2012 08:40
BSH Huishoudapparaten / Klacht opgelost
Laatst gewijzigd door timmermansmj op 03 aug 2012 13:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: BSH Huishoudapparaten / Klacht opgelost
ik heb dit bericht gemeld wegens smaad en laster.
Alleen omdat u het niet eens bent met de hoogte van een rekening wil zeker niet zeggen dat u onjuist geholpen bent.
Alleen omdat u het niet eens bent met de hoogte van een rekening wil zeker niet zeggen dat u onjuist geholpen bent.
Re: BSH Huishoudapparaten / Klacht opgelost
Als de schade aantoonbaar érger is geworden (bewijs, foto's?), en dus niet gerepareerd is, lijkt me een gang naar een geschillencommissie oid eerder een optie?