Heb op 4-8-09 een nieuwe wasautomaat gekocht type EWF 14070W.
Maakte veel herrie tijdens centrifugeren ,lagers van de trommel compleet er uit gelopen waardoor de machine afgeschreven is( kosten reparatie 600 euro)
Monteur er bij geweest en concludeerde hetzelfde,maakte de pompfilter open en vond daarin 2 stukjes hooi (lees gedroogd gras) wat volgens hem de oorzaak was van de schade aan de trommel( water werd daardoor niet goed weggepompt !!) volgens hem slecht onderhoud en trommel te vol enz enz.
Filter hadden we zelf nog 2 maanden geleden schoongemaakt !!!
monteur heeft foto gemaakt en vertelde dat het hoofkantoor een belissing maakte en dat we binnen 2 dagen iets te horen kregen of het onder de garantie viel, heb helaas het service rapport getekend anders werd het niet in behandeling genomen( bedrag van 90 euro) monteur weg maar belde na 15 minuten al op dat het niet vergoed werd!!! Consumenten belang Electrolux gebeld en het hele verhaal verteld maar deze ondeskundige dame vertelde me dat het oordeel van de monteur bindend is en dat ik getekend heb en daardoor gewoon pech heb gehad met deze machine van 1 1/2 jaar oud.
Conclussie: Ben gewoon opgelicht door de monteur, hij liet me tekenen onder dwang terwijl hij al wist dat hij de beslissing mocht nemen, zit met een rekening en met een machine van 1 1/2 jaar oud die kapot is en nog onder de garantie viel en dat allemaal door 2 stukjes stro van een paardrijbroek.
heb diverse mensen gesproken en die maken nooit de filter schoon
heb gelijk een nieuwe Miele machine gekocht omdat je met een gezin geen dag zonder wasmachine kan.
Wie heeft ook ervaringen met de slechte service en monteur??
ook aeg en zanussi vallen onder dit bedrijf dus voor mij nooit meer deze merken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koop nooit een electrolux wasautomaat(zeer slechte service)
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 31 mar 2011 17:19
Re: koop nooit een electrolux wasautomaat(zeer slechte service)
Beste John,
Dit is een vervelende situatie. Electrolux Home Products (Nederland) B.V. wil graag in contact met u komen om dit onderwerp met u te bespreken. Is het voor u mogelijk om contact met de afdeling Consumentenbelangen van Electrolux op te nemen?
Met vriendeljke groet,
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Dit is een vervelende situatie. Electrolux Home Products (Nederland) B.V. wil graag in contact met u komen om dit onderwerp met u te bespreken. Is het voor u mogelijk om contact met de afdeling Consumentenbelangen van Electrolux op te nemen?
Met vriendeljke groet,
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Re: koop nooit een electrolux wasautomaat(zeer slechte service)
Electrolux Nederland
Wat valt er nog te praten als het kwaad al geschied is. De oplossing zou zijn om de TS de aankoopsom van de wasautomaat terug te geven. Zo'n stomme gang van zaken is overigens niet echt bevorderlijk voor jullie omzet en jaarwinst.
Maxiem.
Wat valt er nog te praten als het kwaad al geschied is. De oplossing zou zijn om de TS de aankoopsom van de wasautomaat terug te geven. Zo'n stomme gang van zaken is overigens niet echt bevorderlijk voor jullie omzet en jaarwinst.
Maxiem.