Ik heb na telefonisch overleg met een medewerker van wehkamp (20ct/pm) een full body combi sunshower besteld, daar deze bij hun volgens de medewerker van de klantenservice binnen 5 dagen te leveren was. Prijs radio modern €1699, bij wehkamp €1999 levertijd radio modern was 3 weken dus toch maar voor wehkamp gekozen (heb een vitamine D defficientie, die ik zo snel mogelijk wilde aanpakken). Een dag later stond deze te koop op wehkamp.nl met 10% korting, waarop ik met de klantenservice gebeld heb en mijn bestelling geannuleerd en via internet voor de nieuwe prijs (dus met 10% korting) opnieuw besteld. Op mijn overzicht in mijnwehkamp zag dat het niet goed was gegaan, klantenservice had de goedkopere geannuleerd en de duurdere bestelling laten staan. Ik gelijk gebeld a 20 ct/per minuut en mij werd verzekerd dat ik de sunshower met de 10% korting zou krijgen. Ik hoefde alleen maar te bellen op de dag dat deze geleverd zou worden. Aangezien tijdens mijn eerste gesprek werd aangegeven, dat de levering binnen 5 dagen zou geschieden, heb ik daarna regelmatig moeten bellen omdat de 5 dagen al snel waren verstreken. Tijdens deze gesprekken voor de zekerheid gevraagd of er een notitie was gemaakt vwb de prijs. Men verzekerde mij dat dit het geval was en ik alleen maar hoefde te bellen op het moment dat ik de sunshower zou krijgen en men zou de prijs aanpassen. Vandaag is de sunshower (dus niet na de beloofde 5 dagen, maar eerder 5 weken) geleverd, hierop heb ik maar weer eens gebeld met de klantenservice, die nu dus beweren dat er geen notitie van gemaakt is. En dat de 10% korting eerst aangevraagd moet worden bij een andere afdeling.
Wat een stelletje incompetente prutsers daar bij de wehkamp klantenservice, lekker goedkoop callcenter in suriname gebruiken, met mensen die je van alles beloven maar niets waar maken.Geloof me WEHKAMP, hier gaan jullie op de lange termijn aan ten onder!
O ja, standaard emailklachten afhandeling uit naam van Ellen Boone.....lekker anoniem klachten afhandelen dus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte ervaring wehkamp.nl klantenservice
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 nov 2010 17:08
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 nov 2010 17:08
Re: Zeer slechte ervaring wehkamp.nl klantenservice
Nu word die helemaal mooi, 24 september Playstation 3 spel gepre-ordered. GT5 collectors edition, vandaag tijdens mijn gesprekken gevraagd hoe het daar nu mee zit. Werd voorgelogen dat het deze week wel geleverd zou worden (release van spel is 24 november), zie nu net dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben. Geen bericht of iets, gewoon hup geannuleerd.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Zeer slechte ervaring wehkamp.nl klantenservice
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]