LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
amvlaarhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 10:20

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door amvlaarhof »

Ook ik heb een senseo latte. Het apparaat was na 1 week kapot. Bij ons was de bovenste klep kapot. Al met al is het 6 weken weg geweest. Via e-care .Daar heb ik dus heel wat telefoontjes naar gepleegd. Je kan dus de stappen volgen via internet. Na 2 dagen was het apparaat ter plekke. Na een week was het bekeken maar moest er iemand van philips komen kijken ofdat het gerepareerd kon worden. Dat had ik zelf al gezien dat kon absoluut niet omdat er een plastic puntje van afgebroken was. :oops:
Datzelfde beeld dat er iemand van philips moest komen hebben we dus 3 weken gezien op de website van e-care. :?: :?:
Daarna stond er 2 1/2 week dat een nieuw apparaat toegezonden zou worden.Bij elk modern bedrijf is iets wat besteld wordt er binnen 2a 3dagen. :!:
Daarna waren ze niet genegen om mijn commentaar te noteren dat ik de reparatie termijn wel erg lang vind. Uiteindelijk heb ik aangehouden en heeft 1 vriendelijke medewerkster het wel beloofd om het in een vergadering te melden.Volgens alle medewerkers die ik gesproken heb kan de afhandeling niet sneller!!!!! :?: p.s. Ik blijf wel melk schuim houden en goede koffie.Nu pas 1 maand oud want ik kreeg wel een nieuw apparaat

PhilipsConsumerCare
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 feb 2010 09:06
Contacteer:

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door PhilipsConsumerCare »

Graag helpen wij u om een goed resultaat met de Senseo Latte Select te bereiken. Omdat in de Senseo Latte Select verse melk wordt gebruikt, is het goed schoonmaken van het melkreservoir en het deksel erg belangrijk. Onze ervaring is dat dagelijks doorspoelen en afwassen van deze onderdelen het beste resultaat geeft. Om te zien hoe u dit het beste kunt doen, verwijzen wij u naar het instructiefilmpje op onze website (klik op link: http://bit.ly/a7jCqb).

Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u graag persoonlijk te woord. U kunt daarvoor contact opnemen met onze gratis klantenservice op nummer 0800-0230076 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur)

jaapioo
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 dec 2003 23:41

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door jaapioo »

Een beetje raar berichtje vind ik hieronder: iemand die zelf geen senseo heeft denkt er over te kunnen oordelen. Ik heb ervaring met 5 apparaten, zelf, familie en werk en geen klachten. Waterige koffie krijg je als je bv goedkope Jumbo pads koopt maar dat ligt aan de koffie, niet aan het apparaat :!:
gelach schreef:Ik heb wel geen ervaring met dit onding,maar het zou kunnen liggen aan de melksoort. Als je van echte koffie houd moet je natuurlijk helemaal geen Senseo kopen. Maar een goede koffie machine met pistolhouder. Daarnaast een losse aeroccino van Nespresso kopen(voor cappacino's)
Kost wel een paar centen meer. Maar dan heb je ook wat. En proef je weer echte koffie. Bovendien kun je dan zelf bepalen welke koffiebonen je gebruikt. Niet die surogaat,bagger/ (waterige koffie).
Wel slim bedacht die Senseo's vrijwel iedereen heeft zo,n *** ding in huis staan en is er ingetrapt.
Succes.

blikjee
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2010 16:55

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door blikjee »

Wij hebben ook een latte select
Ik heb hem ontkalkt gelijk toenhet lampje ging branden volgens de beschrijving van ontkalken had ik er gelijk bijgekocht en nu blijft het lampje branden zijn er meer die er last van hebben of weten wat je eraan kan doen!

Alvast bedankt
blikjee

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

ik heb de senseo latte in nov 2008 gekocht bij de wehkamp, na 3 maanden werkte de de melkopschuimer al niet meer, wehkamp gebeld, en die zeiden dat ik zelf philips maar moest bellen, want hun konden er niks mee.
Philips gebeld, toen hebben ze ons een nieuw melkbakje opgestuurd, weer ongeveer 4 maanden later, hetzelfde probleem, weer philips gebeld, toen weer een nieuw melkbakje gekregen, en nu al maanden weer hetzelfde probleem , ze zeiden toen" mocht u het nou weer krijgen dan laten we hem wel repareren", ..hij is toch niet kapot, hijheeft gewoon nooit goed gewerkt....ze hadden dit ding gewoon nooit moeten maken, alleen maar ellenden schijnbaar niet lang genoeg getest....en nu...hij zet nog wel koffie, maar gewoon als de normale senseo..ja dan had ik die net zo goed kunnen houden...scheelt me toch 90 euro..ik heb echt heel veel spijt van deze aankoop....en vind het zeer slecht dat philips er zo makkelijk mee omgaat...geef mij maar gewoon me oude senseo terug..want dit is 3x niks....

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

witte angora schreef:
Fijn Senseo ........ hoe lossen jullie dit op ??
Eeeuhh... gratis bakkie bij de AH halen? :wink:

Tenzij de AH bij jullie zo'n koffieapparaat niet heeft staan natuurlijk. Maar blij wordt je er niet van.

Je gaat je afvragen waarom het 6 weken moet duren voor het ding terug is, een dag of 3, 4 zou normaal moeten zijn. Gaan er soms zoveel van die dingen kapot dat er een giga-wachtlijst bij de reparateur is ofzo?
precies helemaal mee eens....ze moeten gewoon je geld terug storten

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

Soos schreef:Wij hebben november 2009 een Senseo latte select cadeau gekregen van vrienden. Binnen een week konden we geen cappuccino e.d meer maken. Alleen gewone koffie was mogelijk. Wij hebben gebeld naar de helpdesk en kregen binnen een paar dagen een nieuw melk bakje. Wederom deed de senseo het niet. Daar lag het dus niet aan. Omdat we toen nog binnen de inruil periode zaten, hebben we de senseo terug gebracht en een nieuwe gehaald. En daar is niks mis mee en doet het nu al maanden, zonder problemen. Wij vonden Philips behulpzaam.
ik geef je nog een paar maanden, dan is deze ook weer stuk, echt een miskoop...heb hem nu 15 maanden en is al voor de 3e keer stuk...

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

jaapioo schreef:Een beetje raar berichtje vind ik hieronder: iemand die zelf geen senseo heeft denkt er over te kunnen oordelen. Ik heb ervaring met 5 apparaten, zelf, familie en werk en geen klachten. Waterige koffie krijg je als je bv goedkope Jumbo pads koopt maar dat ligt aan de koffie, niet aan het apparaat :!:
gelach schreef:Ik heb wel geen ervaring met dit onding,maar het zou kunnen liggen aan de melksoort. Als je van echte koffie houd moet je natuurlijk helemaal geen Senseo kopen. Maar een goede koffie machine met pistolhouder. Daarnaast een losse aeroccino van Nespresso kopen(voor cappacino's)
Kost wel een paar centen meer. Maar dan heb je ook wat. En proef je weer echte koffie. Bovendien kun je dan zelf bepalen welke koffiebonen je gebruikt. Niet die surogaat,bagger/ (waterige koffie).
Wel slim bedacht die Senseo's vrijwel iedereen heeft zo,n *** ding in huis staan en is er ingetrapt.
Succes.
het gaat over de senseo latte he'..niet over de gewone senseo..want daar heb geen problemen mee, maar die senseo latte..doet zijn naam geen eer aan....en als je wel deze hebt..weet ik niet hoe lang al, anders komt het nog wel....

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

PhilipsConsumerCare schreef:Graag helpen wij u om een goed resultaat met de Senseo Latte Select te bereiken. Omdat in de Senseo Latte Select verse melk wordt gebruikt, is het goed schoonmaken van het melkreservoir en het deksel erg belangrijk. Onze ervaring is dat dagelijks doorspoelen en afwassen van deze onderdelen het beste resultaat geeft. Om te zien hoe u dit het beste kunt doen, verwijzen wij u naar het instructiefilmpje op onze website (klik op link: http://bit.ly/a7jCqb).

Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u graag persoonlijk te woord. U kunt daarvoor contact opnemen met onze gratis klantenservice op nummer 0800-0230076 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur)
nou sorry hoor, maak de senseo latte altijd goed schoon, en u medewerkers hebben mij dat ook elke x weer opnieuw uitgelegd, maar dat staat ook zo in het boekje....en nog werkt hij niet optimaal, heb al 2 nieuwe melkbakjes gekregen, senseo latte doet zijn naam geen eer aan, heb echt spijt van deze aankoop....zonde van mijn geld...kan ik wel weer de hulplijn gaan bellen....en dan..gaan ze het me weer opnieuw uitleggen.....!!!!

ma30lu24
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:10

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door ma30lu24 »

koni schreef:Ook ik ben een senseo latte gebruiker, zelfs van het 1e uur. Geweldig apparaat, heerlijke cappuchino.

Inderdaad het melkkannetje werkt niet altijd even jofel. Maar ik snap niet dat mensen hiermee terug gaan naar de dealer. Eén telefoontje naar het servicenummer van Philips en je krijgt per omgaande een nieuwe toegestuurd en probleem opgelost.

Het voorverwarmen van het kopje met wat kokend water werkt prima en draagt bij aan de smaak van de capuchino. De onderdelen van het melkkannetje draaien bij mij geregeld mee in de vaatwasser.

De hoeveelheid koffie laat soms te wensen over, maar dan gewoon met dezelfde pad nog wat koffie er bij in laten lopen.
daar koop je toch niet zo'n apparaat voor, om elke x weer er mee terug te gaan naar de dealer, en elke x weer het servicenummer te bellen..sorry hoor..wat een instelling.....kopje warmmaken....welja....en dan nog je kopje extra moeten vullen....wat een grap..en dat voor 190,-...ja je moet er wat voor over hebben..hahha

riafaasse
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:08

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door riafaasse »

hallo,

Vanaf het begin dat ik de senseo latte kocht, had ik al problemen met de melktoevoer, hij is 3x terug geweest naar de fabriek. Nu heb ik hem inmiddels ruim een jaar en beginnen alle lampjes bovenop tegelijk te flikkeren, dus kapot. Geen garantie meer. Een apparaat van 179 euro, wat na ruim een jaar het niet meer doet. Schandalig gewoon.

Groetjes!!

VanTels
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:41

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door VanTels »

Nu heb ik hem inmiddels ruim een jaar
Geen garantie meer
Op dit apparaat zit 2 jaar garantie!

riafaasse
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:08

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door riafaasse »

Hallo,

Bedankt voor je reaktie. Dacht echt dat het maar een jaar garantie was. Ga er snel werk van maken.

Gr. Ashley

franco49
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 10:33

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door franco49 »

Hallo,ook wij hebben een senseo latta select ,gekocht in sept.2009.toen we het uitgepakt hadden ,natuurlijk direkt uitproberen! niks deed het ,philips gebeld ,stuur het maar op,Toen heb ik housholdshop gebeld,daar waren ze heel wat colanter! ben naar groningen gereden,werd het aperaad gewoon zonder problemen omgeruild! Maar dan denk je dat je en goed apperaad hebt , Toen na enkele weken zoog het vakum ,kon er niks meer mee ,weer philips gebeld ,zou het apperaad maar 24 uur in de koelkast plaatsen ,mooi toch ,hielp niks ,dus opsturen maar kosten 6.75 ,zelf betalen.
kreeg het na 3 week terug wewaren blij ,nou niet voor lang ,eind okt.weer problemen ! hij stopte niet met water toevoer!!! weer gebeld ,weer opgestuurd .toen werd een geheel nieuw apperaad opgestuurd ,die 30 /10/2009 werd afgeleverd.Nu waren we weer blij,ja met een dood vogeltje! voor enkele weken terug gaf het geen opgeklopte melk meer ,we maken het apperaad na elke 2 kopjes capecino schoon ,dus daar kan het niet aan liggen .na 4 dagen werd een nieuw melk opschuimer afgeleverd.nu gisteren avond 19 april 2010 deed het in eens niks meer ,toen heb ik het uitgezet en na enkele ogenblikken weer aan ,nou toen weer het zelfde geval als eerder veel te veel water ,het apperaad deugt gewoon niet ,weer philips gebeld ,moest het maar weer opsturen!
maar we willen nu geheel geen senseo latta meer ,genoeg elende meer gehad ,maar ze wilden weinig van de klacht weten .!!!
Heb hun .die persoon ook duidelijk gemaakt dat ik contact met radar op ging nemen ,maar dat was mijn keuze!
wel een aantekening van gemaakt dat ik van plan was om het te gaan doen !,ze bekijken het maar bij philips ,wij hebben altijd alles van philips gehad ,maar nu begin ik er wel anders over te denken ,er zijn wel andere merken,die mischien nog wel beter zijn als>>>>>>.
Ik heb nu weer contact opgenomen met huosholdshop,zij gaan nu bekijken wat ze voor ons kunnen doen,zodra ik wat meer weet meld ik mij weer.maar we willen beslist geen senseo latta select meer .161 euro weggegooit!

dmkhonee
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2010 15:32

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door dmkhonee »

heb zelf nooit problemen met LATTE SELECT oplossing... wel volhouden... vóór en ná het maken van een cappuccino / latte macchiato altijd CLEAN(en) en koude houdbare magere melk gebruiken. Eén keer per week met satéstokje deksel melkopschuimer schoonmaken (aangekoekte melk verwijderen is héél belangrijk!) succes verder

riafaasse
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:08

Re: Iemand ook problemen met de nieuwe senseo latte select??

Ongelezen bericht door riafaasse »

riafaasse schreef:Hallo,

Hallo,

Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen , hij was niet meer te repareren. Sommige winkels hebben hem niet eens meer in de verkoop.

Groetjes ria faasseBedankt voor je reaktie. Dacht echt dat het maar een jaar garantie was. Ga er snel werk van maken.

Gr. Ashley

Gesloten