wij hebben luxe koffiesetapparaat van Philips gekocht, en zouden geld terugkrijgen, eerst moet je behoorlijk formulier door.
Dan eindelijk is alles ingevuld, kost wat zweet en moeite.
Dan maar wachten... maar geen geld retour. Toch gek. Moet toch echt binnen zijn.
Je ga eens chatten, blijkt dat ze de factuur niet kunnen lezen. Toch gek. Of ik die opnieuw wil insturen.
oke adem in adem uit.
ook raar dat ze je niet even een mail hierover sturen. Maar goed. factuur weer opgezocht en toegemaild.
(binnen 1 werkdag).
krijg ik een mail, de actie was afgelopen en ik kon geen aanspraak meer op maken.
Nou sorry hoor! Maar dit is zo doorzichtig! Ik heb nog gechat en gemaild, een officiële klacht ingediend.
Wie herken dit?
hoeft niet van philips te zijn, maar ik ben wel erg benieuwd.
Ben ik nou naïef en krijg je gewoon niks, of is dit oplichting?
In ieder geval wat mij betreft een mega koude douche.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] payback actie, gewoon nep? philips
-
xxxbrendaxxx
Re: payback actie, gewoon nep? philips
Ik heb bij Sony bij een digitale camera actie wel het beloofde bedrag teruggekregen. (30 euro)
Mogelijk hebben ze op de duidelijke factuur de aankoopdatum kunnen lezen, en dat deze datum buiten de termijn van de cash-back actie valt? Misschien even de voorwaarden doorlezen?
-
xxxbrendaxxx
Toen alles is ingediend was dit ruim op tijd!
Toen ik geen geld kreeg en aan de bel ging trekken, kreeg ik te horen dat de factuur niet te lezen was.
Toen ik deze factuur nogmaals instuurde, was dit buiten de voorwaarde.
Het gekke is dat de eerste keer (dat ik het dus prima op tijd in heb gediend) ik het prima kon lezen.
Ik heb het doorgestuurd nog naar een vriend, die kon het ook goed lezen.
Dus waarom Philips niet? en waarom sturen ze je geen brief of sms of mail dat ze de factuur niet kunnen lezen?
Toen ik geen geld kreeg en aan de bel ging trekken, kreeg ik te horen dat de factuur niet te lezen was.
Toen ik deze factuur nogmaals instuurde, was dit buiten de voorwaarde.
Het gekke is dat de eerste keer (dat ik het dus prima op tijd in heb gediend) ik het prima kon lezen.
Ik heb het doorgestuurd nog naar een vriend, die kon het ook goed lezen.
Dus waarom Philips niet? en waarom sturen ze je geen brief of sms of mail dat ze de factuur niet kunnen lezen?