Philips TV 40PFL7605H en Soundbar HTS5120 geinstalleerd 1e week 2011. Beide apparaten nieuw. Direct geluidsuitval indien geluid van TV via Soundbar werd gespeeld (zou volgens Philips een "fantastische geluidservaring" moeten zijn). Soundbar is 2 keer voor reparatie opgestuurd. 1 keer 2 weken, 1 keer 5 weken. TV 5 keer een software upgrade zelf gedaan. Uiteindelijk 30 september is het mainboard van de TV vervangen en schijnt het euvel verholpen te zijn. Omdat ik 9 maanden lang de installatie NIET heb kunnen gebruiken waarvoor ik ze aangeschaft had, heb ik Philips gevraagd om de garantie periode van beide toestellen met 9 maanden te verlengen. Dit is door Philips geweigerd.
Heeft iemend ook deze ervaring?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips TV en Soundbar
Re: Philips TV en Soundbar
Garantiezaken moet je met de leverancier bespreken en niet met de fabrikant.ed.bollen schreef: Philips TV 40PFL7605H en Soundbar HTS5120 geinstalleerd 1e week 2011. Beide apparaten nieuw. Direct geluidsuitval indien geluid van TV via Soundbar werd gespeeld (zou volgens Philips een "fantastische geluidservaring" moeten zijn). Soundbar is 2 keer voor reparatie opgestuurd. 1 keer 2 weken, 1 keer 5 weken. TV 5 keer een software upgrade zelf gedaan. Uiteindelijk 30 september is het mainboard van de TV vervangen en schijnt het euvel verholpen te zijn. Omdat ik 9 maanden lang de installatie NIET heb kunnen gebruiken waarvoor ik ze aangeschaft had, heb ik Philips gevraagd om de garantie periode van beide toestellen met 9 maanden te verlengen. Dit is door Philips geweigerd.
Heeft iemend ook deze ervaring?