| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatie vaatwasser
-
J. van Doleweerd
reparatie vaatwasser
Per 8 februari is mijn vaatwasser al stuk. De eerste keer dat er een monteur kwam keek hij naar de vaatwasser en zei dat de module stuk was. Deze moest besteld worden . Dit duurde 2 weken voordat deze binnen zou komen, dit werd bijna 3 weken en toen nog een afspraak maken. zo gezegd en gedaan . De monteur kwam en zette de nieuwe module erin. Tot onze spijt bleef de vaatwasser weer storing aangeven. Deze monteur haalde de vaatwasser uit elkaar en zei dat het watertankgedeelte(weet niet precies hoe dat heet) verstopt zat en er een nieuwe in moest, deze moest weer besteld worden. De module was dus niet kapot, maar hij liet de nieuwe module erin zitten want we hadden toch plusgarantie. Na weer 2 weken wachten maar weer met regelmaat in de telefoon geklommen. Volgens de Harense SMit was het onderdeel nog niet binnen. Dit kregen we met regelmaat te horen. Na telkens vragen of er dan geen leenmachine gebracht kon worden, kregen we te horen dat we dan op de wachtlijst kwamen en dat dat geen zin had omdat deze handelingen elkaar dan zouden kruizen en de machine dan misschien al gemaakt zou zijn. Vrijdag 8 april weer gebeld en boos geworden, ze konden er niets aan doen en we moesten maar geduldig afwachten. Al was ons geduld nu toch wel op!!!! Maandag 4 april kregen we een telefoontje dat het onderdeel binnen was en ze een afspraak wilden maken. Woensdag 6 april, de vaatwasser wordt gemaakt, hoera!!!! Woensdagnacht, oke, we gaan de vaatwasser aanzetten en gaan naar bed. Donderdagmorgen. de vaatwasser staat op storing en doet het dus nog niet.Wij weer bellen met de Harense Smit. Na veel zeuren en boos worden krijgen we aankomende maandag 11 april weer een monteur. Op het verzoek waar we moeten zijn voor klachten kregen we de hele periode ontwijkende en onbevrdigende antwoorden. Uiteindelijk weet mijn man het adres van het hoofdbureau te krijgen en we moeten schriftelijk onze klacht melden. Mijn man gaf aan dat hij het allemaal nu spugzat is en dat we een andere machine willen hebben. De brief gaat het weekende de deur uit, maar we vragen ons af hoe nu verder. We hebben dus plusgarantie , maar schijnbaar levert ons dat niets op als alleen maar een vaatwasmachine die het niet doet en monteurs die niet weten hoe ze een fout moeten opsporen. Help ons alsjeblieft!!!!! We zijn dus nu al 2 maanden bezig en hebben nog niets.
Re: reparatie vaatwasser
Hoi daar
Wilt u svp het merk en type nr melden .
En hoe oud is de vaatwasser.
vrgr Tim
Wilt u svp het merk en type nr melden .
En hoe oud is de vaatwasser.
vrgr Tim
-
Gast
Lees in de topic garantie over de Harense Smid en U weet genoeg.
-
J. van Doleweerd
Het merk vaN ONZE VAATWASSER IS ZANUSSI , TYPENR. dWS -6947, hET TOESTEL IS NET 4 JAAR OUD. dE PLUGARANTIE WAS VAN mEGAPOOL EN IS OVERGENOMEN DOOR DE hARENSE sMIT.[/i]
Hallo
Ik vind dat u een nieuwe mag eisen .
Maar dan moet u wel rekening houden met het aantal gebruikerjaren van de zanussi.
Levensduur 10jaar -4jaar gebruik betekend 60% van de nieuwaarde terug eisen
vrgr Tim
Ik vind dat u een nieuwe mag eisen .
Maar dan moet u wel rekening houden met het aantal gebruikerjaren van de zanussi.
Levensduur 10jaar -4jaar gebruik betekend 60% van de nieuwaarde terug eisen
vrgr Tim
-
MichelKanters
Een Zanussi vaatwasser wordt helaas niet afgeschreven in 10 jaar. Bij dit soort vaatwassers vallen in 1 van de laagste verwachtingsklasses van levensduur. Dus zal afgeschreven worden in 6 tot 8 jaar.
Er is een algemene economische levensduur voor huishoudelijke appies.
Bij normaal gebruik mag je van een zanussi er ook een levensduur aan koppelen van 10 jaar .
Het komt bij de El groep vandaan Aeg Zanker Electrolux.
Dit merk staat voor kwaliteit.
Het zelfde appie komt ook onder de naam electrolux op de markt, dan als inbouw vaat wasser en is dan 200 euro duurder .
Hier koppelt men dan wel een levensduur aan van 10 jaar
Bij normaal gebruik mag je van een zanussi er ook een levensduur aan koppelen van 10 jaar .
Het komt bij de El groep vandaan Aeg Zanker Electrolux.
Dit merk staat voor kwaliteit.
Het zelfde appie komt ook onder de naam electrolux op de markt, dan als inbouw vaat wasser en is dan 200 euro duurder .
Hier koppelt men dan wel een levensduur aan van 10 jaar
-
j van doleweerd
Hier dus het vervolg van onze soap over de vaatwasser , die het nu nog niet doet en meegenomen is naar de werkplaats naar nu inmiddels 2,5 maand. reactie op een brief van ons naar het hoofdkantoor heeft nog niets opgeleverd. Afgelopen vrijdag is de monteur 1,5 uur bezig geweest en kon er niet uitkomen en heeft toen besloten om de vaatwasser naar de werkplaats te brengen voor een SPOEDreparatie, ahum, je begrijpt dat ik dat na zo`n tijd niet meer geloof. Vervolgens ontdekte ik allemaal krassen in mijn vloer, waarop mijn man dus erg boos heeft gebeld naar het bedrijf en uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg die er persoonlijk op zou toezien dat er nu snel wat zou gebeuren.
Vandaag kregen we een telefoontje dat het met de directeur overlegt was en dat ze eind van deze week met een passende oplossing zouden komen. Dus we wachten maar weer even geduldig af, al begint het geduld nu wel op te raken.
Vandaag kregen we een telefoontje dat het met de directeur overlegt was en dat ze eind van deze week met een passende oplossing zouden komen. Dus we wachten maar weer even geduldig af, al begint het geduld nu wel op te raken.
-
FvL
Ook wij hebben slechte ervaringen met Electrolux. Machine is in 30 dagen kapot geweest waarvan ruim 2 weken bij de importeur. Kunnen niets vinden daarom dus ongerepareerd en zelfs beschadigd retour. Morgen gaat er een aangetekende brief naar Electrolux. Het betreft hier wel een AEG. Die laten je toch nooit in de steek?

-
m.g. v. d
Vrijdag, geen berichtje en geen telefoontje, weer een week verder. Maandag klimmen we weer in de telefoon en wachten dan niet meer af maar willen gelijk reactie hebben op het verloop. Wie weet waar ik verder terecht kan hierover? 3maanden zonder apparaat is dus toch te gortig en we hebben nu wel genoeg geduld getoond dachten we zelf.
-
Gast
Vraag aan Harense Smid wat er stuk is ga dan naar www.onderdelenkopen.nl bestel het met twee dagen heeft u het in huis
laat het maken en laat Harense Smid hangen want helpen doen ze niet
spreek uit ondervinding.
Er is trouwens een topic over Harense Smid lees die maar eens door
bij garantie.
laat het maken en laat Harense Smid hangen want helpen doen ze niet
spreek uit ondervinding.
Er is trouwens een topic over Harense Smid lees die maar eens door
bij garantie.
-
incredible
Wij beschikken over een Bosch vaatwasser welke onlangs ook enige kuren vertoonde, maar dit werd direkt en perfect opgelost, en nog kosteloos ook, terwijl het apparaat eigenlijk uit de garantie was.
Dit geeft aan dat alles defect kan raken, maar dat de frustratie ontstaat hoe de leverancier hier mee om gaat.
Bosch, thumps up!
Ga zo door.
Dit geeft aan dat alles defect kan raken, maar dat de frustratie ontstaat hoe de leverancier hier mee om gaat.
Bosch, thumps up!
Ga zo door.
-
Roeldevries
Ik heb 10 jaar geleden een vaatwasser aangeschaft waar geen merk op zit. Nog nooit problemen mee gehad, doet het altijd prima. Nog nooit onderdelen hoeven kopen behalve natuurlijk 1 x per maand een nieuwe borstel.
Met vriendelijke groet,
Roel de Vries
En nu maar hopen dat mijn vaatwasser dit niet leest!
Met vriendelijke groet,
Roel de Vries
En nu maar hopen dat mijn vaatwasser dit niet leest!
-
Gast
ben jij zeker het droog gedeelte zoniet dan ben
je een waardeloze kerel om je vrouw met een
vaatwasser te vergelijken.
je een waardeloze kerel om je vrouw met een
vaatwasser te vergelijken.
-
Roeldevries
Afwashumor! Dit soort flauwe geintjes maken we ook altijd tijdens afwassen/afdrogen. En toch hebben we geen hekel aan elkaar.
Gisteren is mijn Bosch vaatwasser stuk gegaan. Ruim drie jaar oud. Ik weet niet wie ik moet bellen. Ik hoop dat "incredible", die zo enthousiast was over haar/zijn Boschreparatie, even kan melden hoe zij/hij dat aangepakt heeft. Maandag moet ik aan de slag.
Hallo Serringe
Wilt u de klacht omschrijven .
Wilt u de klacht omschrijven .
volgens mij is die al gemaakt en anders mag hij wel snel reageren anders wordt het nachtwerk 
Morgen moet ik iemand bellen, waarom reageert incredible niet? De klachten zijn simpel,inx, als ik hem aanzet haalt hij geen water naar binnen, zoals gebruikelijk, met knallen in de waterleiding, maar hij maakt een zuigend constant geluid (vrij zacht) en vervolgens gebeurt er niets, alle pragramma's hetzelfde verhaal. De klok (digi) loopt terug, dat is alles.Ik heb de watertoevoer al gecontroleerd, zeefjes gecontroleerd, niks gevonden. Het lijkt wel of het waterslot dichtzit, maar waarom zou dat opeens dichtgaan?
Tussen de kraan en de slang zit vaak een aquastop.
Deze kan defect zijn het kan een vast waterslot zijn .
Maar als er een los slot tussen de kraan zit.
haal deze er dan maar weer eens tussen uit
Deze kan defect zijn het kan een vast waterslot zijn .
Maar als er een los slot tussen de kraan zit.
haal deze er dan maar weer eens tussen uit