Koop je een mooie combi oven van Bauknecht (zelfde model als Whirlpool en nog wat merken verkrijgbaar) van bijna €1000,-, verwacht je toch enige service. Helaas, oven gaat na 1 jaar defect (magnetron gedeelte), krijgen we netjes een nieuwe oven. Jammer genoeg gaat de oven 2 jaar en 1 maand na omruiling weer defect, nu het hetelucht deel.
Niet echt betrouwbaar in mijn ogen, maar je kunt pech hebben. Servicedienst gebeld, kunnen geen dagdeel aangeven waarin ze komen, heel vervelend. Kost je dus de hele dag, aangezien de monteur eind van de dag pas komt. Maakt de oven open en zegt: ja, dacht ik al, de print is stuk, maar die heb ik niet bij me... Waarom laten ze ons dan een hele dag wachten en verzetten ze de afspraak niet??? Oh ja, dit bezoek kost 99 euro, kassa dus. Monteur spreekt af een week later te komen met het onderdeel, ze bellen een half uur van tevoren.
Weer even gebeld met de servicedienst, kunnen ze geen dagdeel aangeven? Helaas, zij maken de planning niet. Onbegrijpelijk, sommige mensen moeten werken en max een half uur reisafstand is dan niet haalbaar. Kost dus weer een hele dag, plus 180 euro voor de printplaat, 99 euro voorrijden en montage, bij elkaar bijna 500 euro want die printplaat was ex btw uiteraard...
Wat een criminelen, als ik een bericht stuur naar de servicedienst over een coulanceregeling dan blijft het stil. Wordt vervolgd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Whirlpool / Bauknecht service zeer slecht!
Re: Whirlpool / Bauknecht service zeer slecht!
Gewoon je poot stijf houden. Wij hebben van de prijs van de gesprongen ovendeur van onze Siemens-oven ook een deel van het bedrag afgekregen.
Re: Whirlpool / Bauknecht service zeer slecht!
was goedkoper geweest een nieuwe oven te kopen ???