LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat kan er beter aan het Radar Forum?
Wat kan er beter aan het Radar Forum?
Beste gebruikers,
Binnenkort krijgt de Radar-website een grote update. Het forum is ook aan de beurt, dus bij dezen willen we jullie de kans geven om verbetersuggesties te doen. Wat werkt volgens jou niet helemaal lekker? Welke functies zou je graag zien verdwijnen, of wat zou voor jou juist een toevoeging zijn? Dit kan van alles zijn. Denk dus ook zo breed mogelijk, met als uitgangspunt: wat maakt voor mij de ervaring op dit forum beter?
Om dit topic overzichtelijk te houden even aandacht voor de volgende punten:
-Post hier alleen serieuze (!) suggesties. Aub geen discussies over andermans suggestie of andere offtopic-berichten, dit maakt het voor ons makkelijker om alles te bundelen. Berichten zonder concreet voorstel worden verwijderd.
-Ben je het eens met andermans suggestie? Geef deze post dan een like.
Uiteraard kunnen we niet beloven dat we met alle suggesties iets gaan doen, maar we hopen dat jullie vanuit de gebruikerskant met goede ideeën komen. We kijken uit naar de reacties! Alvast bedankt!
Binnenkort krijgt de Radar-website een grote update. Het forum is ook aan de beurt, dus bij dezen willen we jullie de kans geven om verbetersuggesties te doen. Wat werkt volgens jou niet helemaal lekker? Welke functies zou je graag zien verdwijnen, of wat zou voor jou juist een toevoeging zijn? Dit kan van alles zijn. Denk dus ook zo breed mogelijk, met als uitgangspunt: wat maakt voor mij de ervaring op dit forum beter?
Om dit topic overzichtelijk te houden even aandacht voor de volgende punten:
-Post hier alleen serieuze (!) suggesties. Aub geen discussies over andermans suggestie of andere offtopic-berichten, dit maakt het voor ons makkelijker om alles te bundelen. Berichten zonder concreet voorstel worden verwijderd.
Uiteraard kunnen we niet beloven dat we met alle suggesties iets gaan doen, maar we hopen dat jullie vanuit de gebruikerskant met goede ideeën komen. We kijken uit naar de reacties! Alvast bedankt!
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Wat kan er beter aan het Radar Forum?
“Vind dit topic leuk” zou aangevuld kunnen worden met bijvoorbeeld “eens” of “tegen” of iets dergelijks.
Jablan
, witte angora
, juliomariner
, sjohie
, moederslink
, Erthanax
en Har45
vinden dit leuk
- De link naar de eigen berichten mag terug komen
- De links die niet werken mogen werkend gemaakt worden (dat hele SEO had voor mij niet gehoeven = vragen om dingen die niet meer werken en Google doet er echt niets mee) zie o.a. de likes.
- De links die niet werken mogen werkend gemaakt worden (dat hele SEO had voor mij niet gehoeven = vragen om dingen die niet meer werken en Google doet er echt niets mee) zie o.a. de likes.
Berichten ouder dan 7 jaar verwijderen, tegen die tijd zijn de meeste problemen van gisteren voor altijd opgelost of bestaat het besproken bedrijf niet meer. Het account van eenmalige gebruikers kan na 7 jaar ook opgeruimd.
juliomariner
, sjohie
, Erthanax
, Lowieze
en Techneut71
vinden dit leuk
Oneens met Jablan. Berichten die ouder zijn dan zeven jaar kunnen nog steeds relevant zijn. Behouden dus.
3e punt:
- de mogelijkheid voor bijlagen zou ik graag weer zien terugkomen.
3e punt:
- de mogelijkheid voor bijlagen zou ik graag weer zien terugkomen.
J. Deltoer
, Har45
en Cornelis7
vinden dit leuk
Avatars voor betere herkenbaarheid van de deelnemers.
-
Eens. Want mocht het voor iemand interessant zijn dan was zo.n topic al lang aangeklikt door een ander en TS zelf? Die was zeker al teruggekomen.
Wat mij betreft : zelfs berichten van 4-5 jaar verwijderen.
Duc
vindt dit leuk
-
De lijst met onbeantwoorde topics eerder en vaker opschonen. Hier staan topics in vanaf 04-08-2016 die al gesloten zijn. Waarom niet de gesloten topics of ouder dan een x datum opschonen en niet meer zichtbaar maken in de zichtbare lijst op de homepage van het forum.
Jablan
, moederslink
, Erthanax
, Lowieze
en Duc
vinden dit leuk
Mensen, let hierop:
Radar schreef: ↑13 apr 2021 11:33Om dit topic overzichtelijk te houden even aandacht voor de volgende punten:
alfatrion
en DeZevendeHenk
vinden dit leuk
-
Oude onbeantwoorde topics rechts weghalen.
Topics waarin TS na een week nog niet heeft gereageerd een mailtje naar TS sturen dat ze binnen een week moeten reageren. Doen ze dat niet, topic verwijderen. Zelfs als er reacties in het topic staan.
Indien een TS twee keer zoiets doet, een topic openen en niet meer terugkomen om te reageren ondanks een mail van de moderators, zo'n TS een ban ven een jaar geven.
Topics waarin TS na een week nog niet heeft gereageerd een mailtje naar TS sturen dat ze binnen een week moeten reageren. Doen ze dat niet, topic verwijderen. Zelfs als er reacties in het topic staan.
Indien een TS twee keer zoiets doet, een topic openen en niet meer terugkomen om te reageren ondanks een mail van de moderators, zo'n TS een ban ven een jaar geven.
john18
, Techneut71
en Duc
vinden dit leuk
1) Van mij mag de "vind ik leuk" button weg.
2) Daarnaast zou ik graag de knop "markeer alles als gelezen" weer terug willen zien.
3) datzelfde geldt voor "toon ongelezen topics".
4) En een check op alle gebruikte links kan ook geen kwaad, er zijn er een aantal die niet werken.
2) Daarnaast zou ik graag de knop "markeer alles als gelezen" weer terug willen zien.
3) datzelfde geldt voor "toon ongelezen topics".
4) En een check op alle gebruikte links kan ook geen kwaad, er zijn er een aantal die niet werken.
Graag goed kijken naar tweakers.net (voor zover jullie dat nog niet hebben gedaan)
Eigen faciliteit om afbeeldingen te plaatsen.
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden om het afgezaagde gezegde er maar eens bij te slepen.
Duim omhoog om nutteloze reacties te voorkomen.
Automatisch slot wanneer de afkorting BW meer dan 3x voorkomt in een topic (sorry )
Eigen faciliteit om afbeeldingen te plaatsen.
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden om het afgezaagde gezegde er maar eens bij te slepen.
Duim omhoog om nutteloze reacties te voorkomen.
Automatisch slot wanneer de afkorting BW meer dan 3x voorkomt in een topic (sorry )
Smokey20
vindt dit leuk
Nog een verbeterpunt: koppel dit keer ook daadwerkelijk terug welke punten jullie wel of niet oppakken (en waarom).
Kijkend naar de reacties hier, zie ik allemaal zaken die letterlijk al jarenlang in het feedback-topic worden genoemd, maar waarop vrijwel nooit een terugkoppeling komt, en waarop toezeggingen om erop terug te komen structureel niet worden nagekomen.
Kijkend naar de reacties hier, zie ik allemaal zaken die letterlijk al jarenlang in het feedback-topic worden genoemd, maar waarop vrijwel nooit een terugkoppeling komt, en waarop toezeggingen om erop terug te komen structureel niet worden nagekomen.
Lady1234
, Techneut71
, alfatrion
, Cornelis7
en Duc
vinden dit leuk
-
Of automatisch het vinkje aanzetten dat een TS altijd bericht krijgt als er een reactie in zijn topic is gezet. Dit als herinnering. En mocht er inderdaad na een week geen reactie/uitleg/dank je wel komen, dan verwijderen.
-
De mogelijkheid om te reageren op oude topics weer activeren. Soms zijn er zaken die weer heel relevant zijn en dan moet je een nieuwe topic aanmaken terwijl er al een bestaat maar waar je niet meer kunt reageren.
In het verlengde hiervan: oude topics niet verwijderen. We steken ook niet archieven in de fik omdat het lang geleden is
In het verlengde hiervan: oude topics niet verwijderen. We steken ook niet archieven in de fik omdat het lang geleden is
De topicmaker verplichten te reageren. Want ik zie hier vaak bedrijf shaming terwijl blijkt dat t’s zelf fout zit. Zoals onlangs de topic over de offerte met kunstof kozijnen. Als blijkt dat ts fout zit en het bedrijf schade op loopt door de topic of niet reageert, de topic verwijderen. En zoals eerder al gemeld het bedrijf een mail sturen van topic. Er word vaak eenzijdig gereageerd (ook door mij) op verhaal zonder de hele verhaal te hebben. Wij kunnen ook maar allleen reageren op een eenzijdige verhaal. Is het verhaal correct prima maar de topic die ik net aanhaalde doet gewoon schade aan een blijkbaar keurige bedrijf.
kuklos
, juliomariner
en Duc
vinden dit leuk
-
Vroeger kon je een topic aanmaken of een reactie plaatsen als gast. Dat is jaren geleden uitgezet. Opnieuw mensen die mogelijkheid bieden zonder dus de verplichte registratie zou drempelverlagend zijn.
Duc
vindt dit leuk