Dat veel TSen wegblijven is een feit. Vervolgens worden er redenen verzonnen waarom ze zouden wegblijven.witte angora schreef:Leuke redenatie, maar daarmee ontkracht je niet mijn opmerking. Het feit dat in één topic de TS 'actief' blijft zegt niks over alle andere topicstarters. Dat er niet onderbouwd kan worden waarom alle andere wegblijven maakt niet dat ze zo blij zijn met alle hulp die geboden wordt, of dat ze er zoveel aan hebben.
Natuurlijk is die informatie wel zinvol. TS wilde weten wat hij kon doen en op die vraag heeft hij antwoord gekregen. Dat hij uit eindelijk heeft besloten om hier geen gevolg aan te geven maakt de geboden informatie niet waardeloos.witte angora schreef:Intussen blijkt (ik heb dat hele topic niet eens gelezen) dat de betreffende topicstarter met de gegeven antwoorden dus weinig gaat doen. Dan kun je toch niet stellen dat alle geboden informatie zo waardevol is.
Ik ben er helemaal niet op uit om deze TS als representatief te beschouwen. Je stelt dat er een probleem is, maar je hebt geen feiten om die mening mee te onderbouwen en je hebt geen verklaring voor het feit dat sommigen wel actief blijven. Als er problemen zijn, dan kunnen die aangepakt worden, maar laten we die problemen niet verzinnen.witte angora schreef:Als je zijn mening al als representatief zou willen beschouwen, dan geeft dat juist zeer te denken over de andere topics, waarvan, weliswaar niet onderbouwd, gesteld wordt dat de topicstarters niet terug komen omdat ze geen zin hebben in al die pagina's discussies....
Dat TS op pagina 2 het advies heeft gekregen om naar het Juridische Loket te gaan, maakt niet dat de forumleden daarna hun mond zouden moeten houden. Ik zie eerlijk gezegd meer kwaad om iedere keer een nieuwe topic te moeten aanmaken, omdat ik verwacht dat er dan niet meer op het oorspronkelijke topic wordt gereageerd en je dus in plaats van een topic twee topics over hetzelfde onderwerp.witte angora schreef:Maar wat er nu precies staat te gebeuren weet niemand. Overigens kon die discussie ook heel simpel worden samengevat met het advies: ga naar het Juridisch Loket. Veel meer als dat was niet nodig.j Nota bene heeft de TS op pagina 2 al aangegeven naar het Juridisch Loket te gaan, vervolgens gaat de discussie nog 8 pagina's door.