Sja, komkommer en ridder777 zijn niet meer onder ons, dus er is weer ruimte voor een andere clown.
Het wordt hoe langer hoe leuker.
(Ik zei het toch: 'iets met bloemetjes'. )CarlaHeusden schreef: ↑21 sep 2020 20:42banken-f30/eenzijdige-verhoging-aflossi ... l#p2782861
De trol van zeerprivé. Verder zoeken jullie het maar fijn uit om mij met z`n allen te bespringen, het is waarschijnlijk het ritueel van het forum. Het moet aardig blijven en dat is het niet.
De sfeer is al ingezet en ik kan hier eigenlijk ook niet meer blijven, dan ben je altijd aan de beurt en dat ligt niet in mijn karakter.
Feestje voor jullie, en ik slaap weer als een roos.
Ik denk niet eens een standaard tekst, maar gewoon een te enthousiaste copy/paste.fonsflons schreef: ↑21 sep 2020 20:00Bovenstaande reactie komt mij inderdaad bekend voor.
@ pietertjetwee, ik heb de afgelopen dagen flink wat berichten gemeld van de persoon die hier meende zijn kids privacy openbaar te mogen maken. Daar kwam ook het antwoord op 'verdere berichten worden in de gaten gehouden.' Je kunt er dus vanuit gaan dat dat een standaard onderschrift is bij een melding over een persoon. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Bent u een baby dan? U bent volgens mij ook een oud gediende onder een andere naam . Stoer hoor.J. Deltoer schreef: ↑21 sep 2020 22:29Goh, het stelletje sneue pestkoppen heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden....stoerrr...grote mensen hoor....
Bij andere zou ik met zulke teksten zeggen stop eens met drinken. In uw geval: begin er eens mee, ergere wartaal kan het niet worden.witte angora schreef: ↑22 sep 2020 07:08Het was ook erg stoer om eerst Eleven jarenlang tot op het bot te beledigen en te treiteren, om hem vervolgens voor je karretje te spannen om onder tientallen accounts flink te trollen.
>>witte angora schreef: ↑22 sep 2020 07:08Het was ook erg stoer om eerst Eleven jarenlang tot op het bot te beledigen en te treiteren, om hem vervolgens voor je karretje te spannen om onder tientallen accounts flink te trollen.
>>