Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Niet relevant als zijnde feedback.
Laatst gewijzigd door Ron5300 op 14 nov 2025 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Methusalah
Boerenwijsheid is mijn opinie nooit een positief iets geweest. Ik associeer dat met onwetendheid, kortzichtigheid en conservativiteit want wat de boer niet kent, dat eet hij immers niet. En zeker het laatste jaren is het duidelijk geworden dat daar niet bijster veel wijsheid aanwezig is.Consumenneke schreef: ↑13 nov 2025 20:18Op straat zou de politie zeggen: doorlopen, er valt hier niets te zien....juliomariner schreef: ↑13 nov 2025 19:55Welk probleem, het probleem was allang opgelost maar u moest er zonodig nogmaals een probleem van maken.
Online betekent dat: de spam verwijderen en alle berichten die daar op voortborduren en dus niks toevoegen.
Dan krijg je ook geen vrijwillige verkeersregelaars die zich geroepen voelen om in het inmiddels verwarrende topic uit te leggen wat er gebeurt.
Dat kan immers beter in dit feedback topic. Als het nog nodig is.![]()
Noem het maar trollen. Is gewoon online boerenwijsheid.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Morgan le Fay
Wij thuis noemen dat haantjes gedrag of testosteron vergiftiging en daar hadden op dit forum een paar flink last van.juliomariner schreef: ↑13 nov 2025 19:55Welk probleem, het probleem was allang opgelost maar u moest er zonodig nogmaals een probleem van maken.
-
J. Deltoer
Pfff wat een gezijk met korte ij hier.
Ik herhaal mijn oplossing nog maar eens:
Ik herhaal mijn oplossing nog maar eens:
juliomariner
en witte angora
vinden dit leuk
-
witte angora
O, o, wat een fijn forum is dit geworden...
Ik ga maar weer eens verder met behangen. En nee, ik ben niet van plan sommigen hier er achter te plakken... Heb geen enkele behoefte nog jarenlang tegen die bobbels aan te kijken.
Ik ga maar weer eens verder met behangen. En nee, ik ben niet van plan sommigen hier er achter te plakken... Heb geen enkele behoefte nog jarenlang tegen die bobbels aan te kijken.
-
Consumenneke
Als we de negativiteit negeren en de opbouwende krachten bundelen, komen we er waarschijnlijk dit jaar wel uit. Er is immers ook goed nieuws. Minder stamgasten doen onaardig tegen nieuwkomers. Grappig bedoelde onzin neemt af. Het eindeloos gekibbel wordt minder. En meer mensen weten wat off-topic betekent. Practice what we preach!
Kijk, die snapt het.witte angora schreef: ↑15 nov 2025 16:06Eerlijk gezegd denk ik dat de laatste opmerkingen beter in het feedbacktopic besproken kunnen worden. Met Albert Heijn en dat park heeft het niks van doen, natuurlijk.
Zullen 'we' hier weer on-topic verder gaan?
Grappig dat u steeds degene bent die dat zegt maar het zelf niet in de praktijk brengt. Maar wel zo hypocriet bent om anderen steeds de les hierover te leren, zoals nu ook weer.
Ik schrijf niet veel maar lees wel regelmatig en een gratis tip van mij om te kwaliteit van dit forum te verhogen: hou u zelf eens aan uw eigen woorden oftewel: "practice what you preach".
Consumenneke
vindt dit leuk
Grappig bedoelde onzin, zoals de NOS nepnieuws noemen?
-
Consumenneke
Nou haalt u verdronken koeien uit de sloot. Ik had al aangegeven (een paar keer zelfs) dat ik dat nieuwsbericht geen nepnieuws, van geen nepmedium over geen nepwetenschap vond. Maar die hartekreet werd door enkelen niet goed begrepen. Dat is verdrietig, juist in dit tijdsgewricht waar voortdurend twijfel gezaaid wordt over de betrouwbaarheid van de publieke omroep, de wetenschap en de rechtspraak. Geen van allen zijn foutloos, maar wat wordt er van deze wereld als we haar overlaten aan opportunistische populisten die verdeeldheid zaaien?
Vandaar mijn oproep om ook hier constructief van gedachten te wisselen.
Nee, u stelde dat NOS nepnieuws en toen iedereen u daar op aansprak trok u heel snel de keutel in en zei dat het een grappig bedoelde opmerking was.
Om dan heel constructief te zijn, dat soort quasi grappige topics hebben absoluut niets met consumentenzaken te maken en zouden u bij herhaaldelijk gedrag een ban op moeten leveren, net zoals Ridder/dagkoers/oenzonderpoen.
Om dan heel constructief te zijn, dat soort quasi grappige topics hebben absoluut niets met consumentenzaken te maken en zouden u bij herhaaldelijk gedrag een ban op moeten leveren, net zoals Ridder/dagkoers/oenzonderpoen.
lordi
vindt dit leuk
Consumenneke
vindt dit leuk
-
witte angora
Volgens mij is het tijd voor een nieuw topic: 'feedback op elkaar'.
NeoDutchio
en Consumenneke
vinden dit leuk
Daar wilde ik juist vanaf sturen. Lijkt mij ook iets waar de sfeer juist slechter van wordt.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Vanwege de ophef over het label nepnieuws is het topic verwijderd. Dat is sneu, want anders had u kunnen zien dat ik het een spontane oprisping genoemd heb (en dus zeker geen olijke opmerking) in de week dat zowel de BBC directeur als een hoofdredacteur ontslag hebben genomen. Ik heb zelfs direct meegedeeld dat ik het belang van de publieke omroep onderschrijf en besef dat er in de wetenschap, in de media en in het nieuws fouten gemaakt worden die benoemd mogen worden, maar dat framing als nep kwalijk is.
Maar tegen mensen die voortdurend in de aanval gaan is ook redelijkheid niet bestand. Dus ik reageer hier niet meer op en concentreer me op positieve bijdragen aan dit forum.
-
witte angora
Klopt. Het was ook min of meer sarcastisch bedoeld, want zo'n topic zal er natuurlijk nooit van zijn leven komen. Maar het is wel opvallend dat zeker 1/3 van de 'discussies' rondom slechts één persoon draaien. Verzamel al die onzin op één plaats, dan blijft de rest tenminste zuiver en on-topic.
Een andere optie is natuurlijk het advies van Erthanax te overwegen:
Laten we het hopen. Iedereen kan veranderen.Consumenneke schreef: ↑15 nov 2025 20:04Dus ik reageer hier niet meer op en concentreer me op positieve bijdragen aan dit forum.![]()
lordi
vindt dit leuk
Wel opvallend veel auto topics trouwens....
Mijn pan topic staat er wat eenzaam tussen.
Mijn pan topic staat er wat eenzaam tussen.
-
witte angora
Zit net dat designerdrugs topic te lezen, voor zover ik het lezen kan.
Sorry, dit hele forum wordt een steeds grotere aanfluiting. Kan er niks anders van maken.
Sorry, dit hele forum wordt een steeds grotere aanfluiting. Kan er niks anders van maken.
-
Consumenneke
Met de op één na hoogste score qua aantal berichten heeft u wellicht tips voor andere communities die een lekker huiskamergevoel hebben. Daar lijkt veel behoefte aan.witte angora schreef: ↑16 nov 2025 12:22Sorry, dit hele forum wordt een steeds grotere aanfluiting. Kan er niks anders van maken.
Een rotte appel kan de gehele fruitmand aantasten en wat de moderatie ook probeert die rotte appel blijft maar zinloze topics openen waarvan de moderatie bij voorbaat weet dat die uit de hand gaan lopen.
Heel groot met termen als nepnieuws o.i.d. beginnen en als het topic uit de hand gelopen is een soort van ongemeend excuus maken om maar op het randje van de huisregels te blijven.
Lees uw eigen gestarte topics en uw reacties nog eens zorgvuldig door en vraag u af of u in het dagelijks leven ook zo handelt of behandeld wenst te worden.
Heel groot met termen als nepnieuws o.i.d. beginnen en als het topic uit de hand gelopen is een soort van ongemeend excuus maken om maar op het randje van de huisregels te blijven.
Lees uw eigen gestarte topics en uw reacties nog eens zorgvuldig door en vraag u af of u in het dagelijks leven ook zo handelt of behandeld wenst te worden.
witte angora
vindt dit leuk