Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat komt omdat de meeste TS'ers die een dropship topic openen geen idee hebben dat ze bij een dropshipper gekocht hebben. (of er nog nooit van hebben gehoord)
Soms ook omdat ze bij een shop gekocht hebben met een plaatsnaam in het webadres (modeamsterdam.nl of zo iets)

juliomariner

Dat komt omdat de meeste TS'ers die een dropship topic openen geen idee hebben dat ze bij een dropshipper gekocht hebben. (of er nog nooit van hebben gehoord)
Soms ook omdat ze bij een shop gekocht hebben met een plaatsnaam in het webadres (modeamsterdam.nl of zo iets)

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Echo. Maar zo is het denk ik wel. Bovendien wil de bedropte shopper vaak waarschuwen met een topic waarin de naam van de dropshipper voorkomt. Maar die is toch offline zodra… Ja wij weten dat wel, maar zij realiseren zich dat nog niet.
Daarom lijkt het mij het duidelijkst en het gemakkelijkst als de moderatie het standaardbericht plaatst en het topic sluit.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het is een utopie om te denken dat een nieuw forumlid eerst allerlei topics gaat doorpluizen. Die gaan niet zoeken als nieuweling en plaatsen een nieuw topic.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
08 okt 2024 19:43
Het is een utopie om te denken dat een nieuw forumlid eerst allerlei topics gaat doorpluizen. Die gaan niet zoeken als nieuweling en plaatsen een nieuw topic.
Maar dat is geen probleem. Want de mods hebben dat topic in handen om goed te keuren en kunnen er óf een standaard verwijzing aan toevoegen, óf één topic van maken.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Volgens mij is er ook een grote groep die geen idee hebben wat een forum is en hoe het werkt. Ze hebben met veel moeite hun hele agressie van zich afgeschreven. Daarna wachten ze vol spanning op een antwoord. Dat komt nooit en ze zijn dan teleurgesteld in Radar.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dank voor jullie suggesties. Veel nieuwe gebruikers weten niet dat ze te maken hebben gehad met dropshipping, wat dat inhoudt en dat daarvoor een topic bestaat. De moderatie zal daarom nieuwe gebruikers daarom wijzen op het bestaande overkoepelende topic.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mag ik vragen waarom het Tijgerbalsem topic opeens verdwenen is?

Thijs124

Hierom:

We hebben het topic Verkeerd gekocht in Thailand (kruiden) - met onder andere jouw reactie(s) - van het forum verwijderd.

Dit is geen relevant topic voor Nederlandse consumenten.

Met vriendelijke groet,

Radar online redactie

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb dezelfde gekregen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Thijs124 schreef:
17 okt 2024 09:54
Hierom:

We hebben het topic Verkeerd gekocht in Thailand (kruiden) - met onder andere jouw reactie(s) - van het forum verwijderd.

Dit is geen relevant topic voor Nederlandse consumenten.

Met vriendelijke groet,

Radar online redactie
Jammer, nou weten we nog niet waar de kruiden voor dienden.

Thijs124

Daar hebben wij bij legaal geïmporteerde producten de NVWA, Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit voor!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

En deze zinloze loophole is ook (eindelijk) dicht:

diversen-f1/zonne-velden-belachelijk-al ... 02239.html

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Alleen had daar wel een bericht van de moderatie moeten bij staan, lijkt me.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Toch vind ik het jammer dat een in beginsel interessant onderwerp gesloten wordt, omdat het volkomen gekaapt was door een losgeslagen forumlid. Ik zou het beter hebben gevonden als dat lid tot de orde was geroepen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat lid was niet tot de orde te roepen. Die zat wel zo vastgeroest in haar eigen gelijk dat ze met geen enkele mogelijkheid nog los te krijgen was.

juliomariner

Dat lid kan best tot de orde geroepen zijn maar dat wordt nooit door de mods gezegd.
Ik had al een aantal keren gemeld omdat het telkens in herhaling viel. Eerst wilden ze het aankijken maar na mijn melding vanmorgen hebben ze toch besloten in te grijpen.
Dat iemand een andere mening over een onderwerp heeft kan en mag natuurlijk maar om dat 20 keer te herhalen was mij eerlijk gezegd te gortig zeker omdat er nooit inhoudelijk op tegenwerpingen werd gereageerd maar alleen maar herhaling van haar standpunt. Volgens mij is dat geen discussie maar roeptoeteren en voegt dat niets toe aan een onderwerp. Ze heeft kansen en gelegenheid genoeg te had om onze argumenten te weerleggen maar dat kon of wilde ze niet. Tja dan is het wat mij betreft over en sluiten.
Als z\e geen ban heeft gehad kan ze natuurlijk altijd een nieuw topic openen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het viel ook gewoon onder neppe informatie. En zelfs als het onderbouwd werd gezegd dat het anders zit, dan bleef er niet onderbouwde informatie gespuwd worden, die exact hetzelfde zei, dat al weerlegd was.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Alleen jammer dat in dat topic de laatste post van Stineke is, waardoor het kan lijken alsof zij gelijk heeft.

juliomariner

ach dat topic zal snel in de vergetelheud geraken.

Plaats reactie