Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik vrees dat je het bij een dropshipper hebt besteld, breien. Dan gaat het nog wel even duren.
Gewoon bestellen bij de eerste de beste weergod, zonder vooraf ook maar iets te controleren?
Die zitten inderdaad van oudsher in Europa. Zijn ze soms gehakt of is je order gepikt?
-
Die zijn een beetje van slag door al dat gedoe met de Coronamaatregelen. Ze weten even niet of ze mee moeten werken aan het binnen houden van mensen of dat ze mee moeten werken aan een gezondere leefstijl door mensen lekker de buitenlucht in te laten gaan.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Over waarschuwingen en verbanningen gesproken, er wordt inderdaad nog steeds met twee maten gemeten.
Een leek die diagnoses stelt en medische adviezen geeft, er zijn wel mensen voor minder gewaarschuwd en uiteindelijk verbannen.
Schijnbaar mag de één toch meer dan de ander hier neer zetten.
Een leek die diagnoses stelt en medische adviezen geeft, er zijn wel mensen voor minder gewaarschuwd en uiteindelijk verbannen.
Schijnbaar mag de één toch meer dan de ander hier neer zetten.
Hij zit op de bank hoor. Het is maar afwachten of ie gaat spelen. Ze weten nog niet of er mensen zijn om de scherven die dan ontstaan op te ruimen.
-
Ik ben nu aan het werk.
Ik hoop dat Ajax wint.
Ik hoop dat Ajax wint.
reggie2
vindt dit leuk
Hier schijnt inmiddels de zon. Ik denk dat het gewoon nog uit China moest komen.
-
Zomaar een update (voor wie het interesseert) hoe het ons op de scheepvaart vergaat in deze vreemde tijden.
We zijn vanuit Mokum weer onderweg naar onze bestemming in Frankrijk,via België uiteraard.
Kunstmest blijven ze nodig hebben,het leven van boeren gaat ook door nietwaar?
Grenzen hebben we niet meer,dus ook geen controle`s,maar we zijn in België ook niet aan land geweest,dus geen gevaar toch?
Als we in frankrijk op onze bestemming zijn gaan we wel aan land,ook wij moeten eten en drinken dus boodschappen doen.
En we willen de lekkere dingen die ze hier hebben natuurlijk niet missen.
Ik ben al langere tijd fan van vitamine P (pastis) en de voorraad werd wat krap dus tijd voor aanvulling.
Ook de wijn voorraad werd wat minder omdat we voor onderhoud enige tijd bij de scheepswerf vertoefden in nederland.
Nu zijn we dus weer onderweg,en aangezien ze op zondag de sluizen maar tot 18 uur bedienen hadden we vroeg avond.
Even later kwam het bekende auto`tje van een hier in de buurt wonend echtpaar langs en vroeg of we nog verse eieren nodig hadden,nee dus,en jammer genoeg hadden ze deze keer geen groente of fruit in de aanbieding.
Daar is het nu het seizoen niet voor.
Ze waren snel weer weg want hier begint de couvre feu om 19u00,dus snel naar huis.
Couvre feu kun je vertalen als verduistering,heb mijn ouders er wel eens over horen vertellen....
We zijn vanuit Mokum weer onderweg naar onze bestemming in Frankrijk,via België uiteraard.
Kunstmest blijven ze nodig hebben,het leven van boeren gaat ook door nietwaar?
Grenzen hebben we niet meer,dus ook geen controle`s,maar we zijn in België ook niet aan land geweest,dus geen gevaar toch?
Als we in frankrijk op onze bestemming zijn gaan we wel aan land,ook wij moeten eten en drinken dus boodschappen doen.
En we willen de lekkere dingen die ze hier hebben natuurlijk niet missen.
Ik ben al langere tijd fan van vitamine P (pastis) en de voorraad werd wat krap dus tijd voor aanvulling.
Ook de wijn voorraad werd wat minder omdat we voor onderhoud enige tijd bij de scheepswerf vertoefden in nederland.
Nu zijn we dus weer onderweg,en aangezien ze op zondag de sluizen maar tot 18 uur bedienen hadden we vroeg avond.
Even later kwam het bekende auto`tje van een hier in de buurt wonend echtpaar langs en vroeg of we nog verse eieren nodig hadden,nee dus,en jammer genoeg hadden ze deze keer geen groente of fruit in de aanbieding.
Daar is het nu het seizoen niet voor.
Ze waren snel weer weg want hier begint de couvre feu om 19u00,dus snel naar huis.
Couvre feu kun je vertalen als verduistering,heb mijn ouders er wel eens over horen vertellen....
Zie je wel! Dus toch!
-
T'is een chip die smaakt naar citroen en mosterd. Niet te pruimen dus.
Het schijnt dat hij ook stuiterpootjes heeft, eenmaal in een leeg hoofd stuitert hij alle kanten op.
Het schijnt dat hij ook stuiterpootjes heeft, eenmaal in een leeg hoofd stuitert hij alle kanten op.
-
Ik las het. Ook geen voordelige legpuzzels meer. Het leven wordt zwaar.
-
Maar de naalden raken verstopt door die microchips. Er moeten toch heus nanochips in.
Over microchips gesproken: heb je onderstaande 4004 nog ergens liggen, dan heb je goud in huis.
Over microchips gesproken: heb je onderstaande 4004 nog ergens liggen, dan heb je goud in huis.
Erthanax
vindt dit leuk
Wat zou de eerste 741 opbrengen? Weliswaar niet digitaal, maar wel een van de eerste ic's. En wordt nog steeds gebruikt!
-
Je ziet soms prijzen voorbij komen van nostalgische (spel)computers, daar wordt je bang van. Zo'n oude mac waar Jobs nog aan de muis heeft gelikt ofzo, dat soort dingen. Vele tienduizenden euro's.
Erthanax
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Naja, ik zie het verband tussen economisch inzicht, varkenscycli en verzamelwoede enerzijds en museumjaarkaarten anderzijds ook niet echt.
Maar goed, ik zit dan ook niet in de muziekwereld.
Maar goed, ik zit dan ook niet in de muziekwereld.
-
Toch heeft het met de museumjaarkaart niks van doen. De waarde is nog altijd een kwestie van vraag en aanbod.
Voor een beetje Eend kun je zomaar 12.000 euro aftikken. Meer dan 25.000 kan ook.