Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Nee hoor, was gewoon wat small talk
-
In de kuststreek weinig last gehad. Af en toe een spettertje of een miezertje, maar niet noemenswaardig. En eerlijk gezegd, normaal ben ik binnen met regen. Maar nu werd ik toch weer teruggebracht naar mijn jeugd, waar je gewoon lopend of op de fiets door de regen ging omdat je geen keuze had, je moest wel. Was eigenlijk helemaal niet zo verkeerd, die tijd. Je wordt een beetje nat, nou en?
moederslink
vindt dit leuk
-
Heerlijk die regen! Kijk eens nd natuur , zo prachtig groen is alles nu!
En het grondwater is eindelijk weer op peil na alle droogte. Ook goed dus.
Wij moesten vroeger ook 10-12 km fietsen naar school, regenkleding aan en gaan!
Zelfs een totaal verregende camping vakantie meegemaakt met mn kinderen, iedere dag zwarte drek/ modder en geen wasmachine .
En het grondwater is eindelijk weer op peil na alle droogte. Ook goed dus.
Wij moesten vroeger ook 10-12 km fietsen naar school, regenkleding aan en gaan!
Zelfs een totaal verregende camping vakantie meegemaakt met mn kinderen, iedere dag zwarte drek/ modder en geen wasmachine .
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Malse buien zijn goed voor de lente-uien.
-
Ach breien, als je wc-papier maar goed zit.
Als kind vond ik natregenen zwaar vervelend, en als volwassene nog steeds. We hebben hier meer landinwaarts doorgaans iets heftiger buien met onweer dan aan de kust volgens mij, en dat is ook wat de diverse klimaatmodellen tonen. Het worden steeds kortere en heviger buien, dus dat zal wel wat anders zijn dan in mijn schoolfietstijd 30+ jaar geleden. Overigens hebben wij altijd twee auto's in ons huishouden gehad, maar vertikte mijn moeder het mooi om mij met de auto naar school te brengen bij slecht weer. Dat is tegenwoordig wel wat anders.witte angora schreef: ↑17 mei 2021 23:18In de kuststreek weinig last gehad. Af en toe een spettertje of een miezertje, maar niet noemenswaardig. En eerlijk gezegd, normaal ben ik binnen met regen. Maar nu werd ik toch weer teruggebracht naar mijn jeugd, waar je gewoon lopend of op de fiets door de regen ging omdat je geen keuze had, je moest wel. Was eigenlijk helemaal niet zo verkeerd, die tijd. Je wordt een beetje nat, nou en?
Naja, ik fiets alles hier in de stad, en heb dus al lang geleden geïnvesteerd in een goed Agu regenpak + overschoenen, dus ik houdt het wel droog onderweg.
-
Een waterkoker kopen bijvoorbeeld. En dan heb je nog geld over voor een beste bak koffie ook.
Uiteraard alles te betalen met muntjes van 20 cent.
+ wat lekkers erbijwitte angora schreef: ↑18 mei 2021 10:22Een waterkoker kopen bijvoorbeeld. En dan heb je nog geld over voor een beste bak koffie ook.
Met een dergelijke investering mogen uw stemmen wel dubbel tellen en zeker van doorslaggevende waarde zijn.
Al een voorkeur ??
Jammer genoeg kan ik niet kijken, heb iets veel leukers op het program staan.
Ik wilde vanavond opsporing verzocht kijken, maar dat komt niet helaas.
Dan maar een week wachten.
Dan maar een week wachten.
-
Ze zijn achter de schermen op zoek naar een aantal vermiste Radar-uitzendingen. Vandaar.
En nu met geluid
https://www.youtube.com/watch?v=ZJ6e3Xm2DWw
https://www.youtube.com/watch?v=ZJ6e3Xm2DWw
Erthanax
vindt dit leuk
Ik weet het niet ,hoor ik nu overjarige pubers - kleuterklas of de freubelschool . Denk het laatste . Wie het weet mag het zeggen .
-
Dit is wel heel erg!!!!
Ik was zo dom om even te kijken/luisteren.
Wil je dat nooit meer doen MM?
En ik sprong als kind door de plassen, zat onder de modder na een verregend potje voetbal en ben de laatste jaren ook wel eens een sloot ingesprongen of een zwembad met kleren aan na wat drankjes. Boys will be boys, toch?
Heremijntijd, Duo Karst heeft nog 639 abonnees ook! Hoe is het mogelijk?
-
En waar zijn de Selvera.s?
De postkoets, twee reebruine ogen etc .....achgossie....
De postkoets, twee reebruine ogen etc .....achgossie....