Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Bizar, alle " looproutes " zijn weg in de winkel, men dromt weer dicht bij elkaar en in de Action liggen alweer volop Kerstspullen.
En we zullen doorgaan
En we zullen doorgaan
-
Zag al een plaatje voorbij komen van mannen die van die anderhalve meter plakkaten van de straat aan het pulken waren,dacht dat die vanzelf wel weg zouden slijten.moederslink schreef: ↑25 sep 2021 15:29Bizar, alle " looproutes " zijn weg in de winkel, men dromt weer dicht bij elkaar en in de Action liggen alweer volop Kerstspullen.
En we zullen doorgaan
Maar zo blijft er wel werk voor de mensen natuurlijk.
-
Hele middag in grote stad gewandeld en op terrasjes gezeten. Geen BOA gezien.
-
Hier zijn ze er allemaal nog, en mensen houden zich er ook nog aan.
Om op Jablan terug te komen: bij Leenstakker hadden ze vloerkleden voor onder andere de gang in de aanbieding, deze week laatste week. Dus vanmiddag toch maar hop naar Utrecht. Ikea heeft iets geschikts met een antislip onderkant. Met katten is dat wel fijn, als je niet een paar keer per dag die dingen recht wil leggen. Jysk heeft iets van katoen, een van de kleuren zit exact in de deuren. Althans, wat het worden moet. Negentig cm breed, best zwaar, van katoen, met katten prima te doen. En Leenstakker? Ach ach ach... wat een troep, dat doen we maar niet.
Dus ja, Ikea en Jysk hebben op zijn tijd best wel goed spul.
Heb maar niet geprobeerd bij de Ikea koffie te halen zonder QR code. Dat gaat daar geheid niet lukken.
Om op Jablan terug te komen: bij Leenstakker hadden ze vloerkleden voor onder andere de gang in de aanbieding, deze week laatste week. Dus vanmiddag toch maar hop naar Utrecht. Ikea heeft iets geschikts met een antislip onderkant. Met katten is dat wel fijn, als je niet een paar keer per dag die dingen recht wil leggen. Jysk heeft iets van katoen, een van de kleuren zit exact in de deuren. Althans, wat het worden moet. Negentig cm breed, best zwaar, van katoen, met katten prima te doen. En Leenstakker? Ach ach ach... wat een troep, dat doen we maar niet.
Heb maar niet geprobeerd bij de Ikea koffie te halen zonder QR code. Dat gaat daar geheid niet lukken.
Jablan
vindt dit leuk
-
Leenbakker heeft weer wel goede antislip ondertapijten tegen dat schuivenwitte angora schreef: ↑25 sep 2021 17:29Hier zijn ze er allemaal nog, en mensen houden zich er ook nog aan.
-
Wat is er tegen handenschudden?
Is kwetsend voor de slachtoffers van het Belgische regime in Congo.
-
Ik heb nergens gelezen dat er een regel zou zijn/blijven tegen handenschudden door minister De Jonge.
-
Ik zal er maar geen nieuw topic aan wagen, zou een beetje dom zijn. Was net aan het kijken voor een donateurschap van een of andere antieke trein, gaat om een ANBI-status. Krijg een link, en wat staat daar:
Dus eigenlijk is alles wat ik aan heffingen en belastingen betaal aftrekbaar van de belasting, want: ANBI.Algemeen nut beogende instellingen (ANBI's) kunnen gebruikmaken van bepaalde belastingvoordelen bij erven, schenken en de energiebelasting. Instellingen die wij als ANBI aanwijzen, hebben deze belastingvoordelen. Als u uw instelling(en) als ANBI wilt laten aanwijzen, moet u dat bij ons aanvragen. De staat, provincies, gemeenten en waterschappen hoeven geen aanvraag in te sturen. Zij zijn altijd een algemeen nut beogende instelling.
Bron: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... tellingen/
-
Hij heeft het toch echt gezegd hoor.
Las het in dacht ik een nieuws dingetje van het Parool.
En ik kan het hier niet naartoe brengen,weet niet hoe dat moet.
halve digibeet weet je wel.
-
Klopt hoor:scharrelschipper schreef: ↑25 sep 2021 21:17
Hij heeft het toch echt gezegd hoor.
Las het in dacht ik een nieuws dingetje van het Parool.
En ik kan het hier niet naartoe brengen,weet niet hoe dat moet.
halve digibeet weet je wel.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... et-de-hand
scharrelschipper
vindt dit leuk
Hij waarschuwt, maar uiteraard verbiedt hij niets.
Als ik mijn kinderen knuffel, dan raak ik veel meer aan dan hun handen. Waar is de logica?
@wa
Leuk gevonden, maar werkt niet zo.
@wa
Leuk gevonden, maar werkt niet zo.
scharrelschipper
vindt dit leuk