Huiskamer
-
Re: Huiskamer
tiepvoutje WA Witte Angora
scontra
vindt dit leuk
-
volgens mij is het kenmerk van een burnout juist dat deze voor de persoon zelf totaal onverwacht komt.
Ik leg het altijd uit met een emmer water waar steeds een druppel water invalt. Op een gegeven moment is deze vol en stroomt hij over.
Ben ervaringsdeskundige helaas.
Ik leg het altijd uit met een emmer water waar steeds een druppel water invalt. Op een gegeven moment is deze vol en stroomt hij over.
Ben ervaringsdeskundige helaas.
Is en burn out wel altijd een burnout?
Ja. Als dat label tenminste van een medisch geschoold persoon komt. Raadpleeg Thuisarts.nl voor de symptomen.
Het wordt regelmatig fout gediagnosticeerd. Dat het iets anders blijkt te zijn. Vandaar dat ik dat ff vroeg.
-
Maar het is ook maar een tv programma.
Drama voor wie te weinig drama meemaakt?
-
Maar het echte drama volgt als mensen die onzin serieus nemen en daar IRL mee aan de slag gaan. Ik vermoed zo dat de huisartsen het de komende weken druk gaan krijgen met mensen die denken dat ze wel eens een beginnende burn-out zouden kunnen hebben.
Iemand hier al iets van @moederslink gehoord?
Erthanax
vindt dit leuk
Nee, sorry. Ga uit van 'geen nieuws is goed nieuws'.
Ga daar maar niet vanuit. Als het even kan slaat ze geen dag over op het forum. Nu al een week niet. Met de laatst geplaatste berichten van Moeders link kun je moeilijk concluderen dat geen bericht goed bericht is.
Ik begin me zo langzamerhand toch ook zorgen te maken over moederslink, vooral gezien de inhoud van haar meest recente bericht.
-
Heb inmiddels mailbericht gehad. Inhoudelijk kan ik er uiteraard niet veel over zeggen. Uitgaand van wat ze eerder al schreef: de afgelopen dagen waren nogal heftig, hou het daar maar op. Voor zover ik het kan zien is ze nu wel aan de beterende hand.
Erthanax
, Moneyman
, Nijogeth
, scharrelschipper
en G7
vinden dit leuk
Ik klik op vind ik leuk, maar is zeker niet leuk. Sommigen hier hebben toch weleens contact met haar via een Pb? Ook niets gehoord?
Edit
Lees net bericht van WA, gelukkig.
Edit
Lees net bericht van WA, gelukkig.
witte angora
vindt dit leuk
Het gebeurt steeds minder vaak dat ik om Nieuwspaal moet lachen. Flauwe "humor", slechte grappen: het niveau van vroeger zijn ze voor mij wel een beetje kwijt. Altijd maar noodgedwongen grappig moeten zijn is ook niet leuk
breien schreef: ↑20 mar 2022 12:10spoiler alert
Het F1 seizoen is al beslist
https://nieuwspaal.nl/verstappen-dolbli ... al-binnen/
Mooi, dan kan ik ViaPlay tenminste direct weer gaan opzeggen.
Kijk de F1 bij KPN en kan van deze betaalzender alleen maar de F1 uitzendingen kijken, kan het niet opnemen en ook al niet terugkijken, (dat staat ViaPlay nl. niet toe) mocht je de directe uitzending van wedstrijd missen en dat laatste is voor mij vrij regelmatig het geval.
Dat was toch bij Ziggo-sport via KPN allemaal wel mogelijk, jammer dat die mogelijkheid niet meer bestaat.
Zo zie je maar weer, een verandering hoeft niet altijd een verbetering te zijn.
Het valt ook niet mee om dagelijks een aantal satirische nieuwsberichten te schrijven die origineel én vermakelijk zijn. Zowel bij Nieuwspaal als De Speld komt de sleet er inmiddels wel een beetje in; onvervalste dijenkletsers zie ik nauwelijks meer.
Het korte interview met Kees van der Staaij naar aanleiding van de gemeenteraadsverkiezing vond ik wel weer aardig. Het bericht over de brand in het wrak van de Titanic vind ik vooral stilistisch goed getroffen.
Het korte interview met Kees van der Staaij naar aanleiding van de gemeenteraadsverkiezing vond ik wel weer aardig. Het bericht over de brand in het wrak van de Titanic vind ik vooral stilistisch goed getroffen.
-
Ziggo had het ook alleen maar omdat F1 een speeltje is/was van John Malone. 1 van de weinige investeringen van hem die niet zo goed gingen (al werd dat grotendeels veroorzaakt door covid). Gevolg is nu dat de hoogste bieder het krijgt om nog wat financieel te repareren.scontra schreef: ↑20 mar 2022 13:56breien schreef: ↑20 mar 2022 12:10spoiler alert
Het F1 seizoen is al beslist
https://nieuwspaal.nl/verstappen-dolbli ... al-binnen/
Mooi, dan kan ik ViaPlay tenminste direct weer gaan opzeggen.
Kijk de F1 bij KPN en kan van deze betaalzender alleen maar de F1 uitzendingen kijken, kan het niet opnemen en ook al niet terugkijken, (dat staat ViaPlay nl. niet toe) mocht je de directe uitzending van wedstrijd missen en dat laatste is voor mij vrij regelmatig het geval.
Dat was toch bij Ziggo-sport via KPN allemaal wel mogelijk, jammer dat die mogelijkheid niet meer bestaat.
Zo zie je maar weer, een verandering hoeft niet altijd een verbetering te zijn.