Huiskamer
Re: Huiskamer
Louter toeval natuurlijk dat het pal voor de (Netflix) cameraman gebeurde https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -voor-baby
‘t Is wel opwindend, dat is ook wat waardZeerPrivé schreef: ↑16 apr 2022 13:43
(…)
Die koffiefilters passen goed op de Melitta koffiebekers, maar die zijn niet bepaald goedkoop https://www.melitta.nl/producten/handfi ... ekers.html
(…)
“ „Pour Over“ is de meest opwindende, actuele koffietrend. “
En dan ook nog met
Je verstand staat er bij stil.een voor de handfiltratie geoptimaliseerde koffiefilter
witte angora
vindt dit leuk
Maar de prijs moet ergens door gerechtvaardigd worden. En maar besparen.
-
-
Persoonlijk heb ik niets met voetbal. Verwende multimiljonair die na ieder seizoen voor nog meer geld van club wisselen.
Dat gezegd hebbende, wanneer ajax verliest vind ik dat altijd wel vermakelijk.
Dat gezegd hebbende, wanneer ajax verliest vind ik dat altijd wel vermakelijk.
-
Alleen als ze tegen 020 spelen
010, 020? Het mocht wat. 023 en vooral 0570: Koninlijk!
-
En dan voor de volgende opgietronde herhalen. Anders is het water te ver afgekoeld. De watertemperatuur om goede koffie te zetten komt erg nauw. Iets boven de 90 graden is optimaal.Lady1234 schreef: ↑16 apr 2022 13:44Maar het water moet wel eerst gekookt hebben, dan minuut af laten koelen.witte angora schreef: ↑16 apr 2022 13:04Klopt breien, fluitketel op het gasfornuis, dat is misschien nog wat goedkoper wat energie betreft. Toch maar eens over nadenken. Weet alleen niet of de katten het lawaai kunnen waarderen. Plus: koffie moet je met 90 graden zetten, en groene thee met 80 graden. dat is met een fluitketel nog wel een dingetje. Met mijn waterkoker kun je de temperatuur instellen.
-
Want ..... jij hebt een hekel aan 020?
Heel eenvoudig, met beide plaatsen heb ik een band.J. Deltoer schreef: ↑18 apr 2022 15:030570 begrijp ik, de combinatie 023 EN 0570 behoeft verduidelijking.
Maar er is meer.
Beide plaatsen hebben niet alleen een koonklukke vereniging, hun inwoners zijn even wankelmoedig: al eeuwenlang weten ze nog steeds niet zeker welke naam hun kerk heeft.
-
Gisteren weer eens BZV (boer zoekt vrouw) gezien :
wat is dat toch eigenlijk een sneue bedoening vind ik.
Die boeren en 1 boerin zijn volop met hun bedrijf bezig.... hebben daar hun handen aan vol en dan ook nog 3 logees " entertainen " en binnen 3 dagen een keuze maken.
Ze moeten ook nog " met hun gevoel " aan de gang.
Voor veel mannen is dat al lastig en zeker voor boeren, denk ik zo.
Past dit concept nog wel in deze tijd?
wat is dat toch eigenlijk een sneue bedoening vind ik.
Die boeren en 1 boerin zijn volop met hun bedrijf bezig.... hebben daar hun handen aan vol en dan ook nog 3 logees " entertainen " en binnen 3 dagen een keuze maken.
Ze moeten ook nog " met hun gevoel " aan de gang.
Ha Moederslink , al een beetje opgeknapt?
moederslink
vindt dit leuk
@moederslink
U kunt zich gelukkig al druk maken over het welbevinden van die boeren. Mooi.
U kunt zich gelukkig al druk maken over het welbevinden van die boeren. Mooi.
moederslink
vindt dit leuk
-
Nou.....nee.....mijn lijf heeft nogal wat klappen gehad , dus nu successievelijk mijn energielevel maar weer wat opbouwen. En ik ondervind klachten vd Corona besmetting.
Ik doe rustig aan , kan nog niet heel veel.
Maar ik ben er weer
Erthanax
, reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Zal gerust wat tijd kosten, sterkte daarmeemoederslink schreef: ↑18 apr 2022 16:44Nou.....nee.....mijn lijf heeft nogal wat klappen gehad , dus nu successievelijk mijn energielevel maar weer wat opbouwen. En ik ondervind klachten vd Corona besmetting.
Ik doe rustig aan , kan nog niet heel veel.
Maar ik ben er weer
moederslink
vindt dit leuk
Absoluut.
Al roepen sommige beelden rare associaties op. Maar daarvoor kan ik beter een beeld van een markt gebruiken, waar we kort geleden door een schoonzus heen werden gesleept. 90% kleding of textiel, 10% ander spul. Meeste kramen zoals je gewend bent, maar ééntje was anders. Graaibakken en de verkopers stonden ernaast. Op het moment dat wij erlangs kwamen, stonden aan alle kanten vrouwen te graaien. Dus voorover buigen, zoeken, rechtop staan, omhoog houden.
En wij hadden prompt een heel ander beeld voor ogen. Een kippenboerderij met in de stal 10 hennen rond een voerschaaltje en waterpunt.
Een boer met logees doet mij daar ook een beetje aan denken. Eerlijk gemeend: de Nederlandse versie van het programma is wel heel erg lief, aaibaar en met veel respect voor de deelnemers gemaakt. Maar het concept van logeren en kiezen ...
Nee, past zeker niet, het domste programma wat ze bedacht hebben. Maar goed ,. dat is mijn mening.moederslink schreef: ↑18 apr 2022 16:29
Doe rustig aan.
moederslink
vindt dit leuk