Die bedreigingen zijn van alle tijden, alleen werd er in vorige eeuwen meer gemoord dan geschreeuwd.
De enige voor wie ik wel graag meer zou willen, is ... Geert Wilders. De man heeft een Fatwa, zal ooit met pensioen willen en heeft in mijn ogen recht op beveiliging op kosten van de Nederlandse Staat. Uit principe. Hij heeft indertijd de ruimte gekregen om zijn ideeën breed uit te dragen, niemand sprak hem op dezelfde toon tegen, en de Fatwa is daar een gevolg van. Maar de overheid is er ook om de eigen inwoners te beschermen, daarom een goed pensioen met bescherming van staatswege.
Voor de rest ben ik niet onder de indruk van de huidige groep Binnenhofbewoners. Veel lijken in de pubertijd of studentenvereniging te zijn blijven hangen. Qua opleiding en afgeronde studies heeft een ruime meerderheid de route vwo en politicologie genomen. Al met al spat de onzekerheid, het per se aardig gevonden willen worden, je tegemoet en die spetters smaken eerder naar een snelle toiletgang dan naar meer van hetzelfde.