Ik wilde hier nog op terugkomen
Jablan schreef: ↑04 sep 2022 19:00
Je hebt een serieus probleem, WA. Je ziet erotiek waar dat er niet is.
witte angora schreef: ↑04 sep 2022 19:07
Tuurlijk jablan. Je hebt het in je beschrijving maar over één ding, en je beschrijving is wat mij betreft expliciet genoeg.
Jablan schreef: ↑03 sep 2022 15:54
De een na de ander loopt in shorts met prints van bloemen, tropische vruchten of ... Sponge Bob.
Jablan schreef: ↑03 sep 2022 18:35
Tenslotte lopen er meer modebewuste mannen rond zonder Sponge Bob als
kontbekleding.
Eerst terug naar het origineel.
Jablan schreef: ↑03 sep 2022 15:54
Als mysterie guest in een 4 sterren strandhotel onderweg. Erg opvallend onder de gewone gasten zijn de gezinnen met jonge kinderen. Vaak zijn grootouders mee op vakantie. Nog vaker draagt de jonge vader de baby (tuigje, baby op de buik).
Maar wie heeft deze mannen,
met baard, goed verzorgd haar, zonnebril, verder aangekleed? De een na de ander loopt in shorts met prints van bloemen, tropische vruchten of ... Sponge Bob.
en
Jablan schreef: ↑03 sep 2022 18:35
Mode komt bij ons binnen, maar dit viel gewoon op. Je kunt de neonkleuren niet missen
We houden het erop, dat de jonge vaders deze strandmode beslist niet zelf hebben gekocht. Tenslotte lopen er meer modebewuste mannen rond zonder Sponge Bob als kontbekleding.
We zijn hier om het hotel te beoordelen, maar daar valt niet zo veel over te vertellen. Wel weer leuk om te doen, laatste keer was vier jaar geleden.
Dat kleding kopen voor je man moet wel iets zijn richting territorium markeren door hun vrouw
Het verschil tussen jouw quotes en wat ik geschreven heb: jij pikt er het deel tussen navel en knieën uit, waar ik een redelijk compleet beeld neerzet van de jonge vaders. In eerste instantie noem je het mode en dan val je weer over het woordgebruik. Volgende keer zal ik er een derrièrecouvert van maken.
Hoe dan ook, ik kan niet verklaren waar de erotiek in zit. Het moet iets zijn met jouw beeld of veronderstellingen over homo's. Klein beetje voorlichting:
Homo-zijn is simpelweg een aanduiding, dat je op de eigen sekse verliefd wordt en niet op de andere sekse. Vanaf dat punt niet verder gaan inkleuren, want dan ben je bezig bevestiging voor de eigen vooroordelen te zoeken.
Om het nog concreter te maken:
Nee, niet elke man is een potentiële partner voor de slaapkamer. Nee, niet elke homo is doorlopend op zoek naar avontuur. Het zijn gewone mensen, die op één punt iets anders tikken en voor de rest net zo zijn als andere mensen. Hoe mensen zijn, is een optelsom van opvoeding, ervaring, dagelijkse bezigheden, aantal sociale contacten, grote of kleine familie, normen en waarden.