Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Als je met Ajax de wc vernield is het toch niet zo'n goed schoonmaakmiddel denk ik. Beetje agressief zelfs.
-
Beter wc eend gebruiken.
-
Dat vindt die eend nou ook.
Dat had er één van Breien kunnen zijnwitte angora schreef: ↑01 mei 2023 22:21Als je met Ajax de wc vernield is het toch niet zo'n goed schoonmaakmiddel denk ik. Beetje agressief zelfs.
witte angora
vindt dit leuk
Vandaar dat ik geen Ajax in de toilet gebruik. Heb er wel 5 verschillende merken staan (en van 1 merk 3 soorten), maar geen Ajax.witte angora schreef: ↑01 mei 2023 22:21Als je met Ajax de wc vernield is het toch niet zo'n goed schoonmaakmiddel denk ik. Beetje agressief zelfs.
Waar is ze eigenlijk, weet je dat? Had ze er geen zin meer in?Moneyman schreef: ↑01 mei 2023 22:27Dat had er één van Breien kunnen zijnwitte angora schreef: ↑01 mei 2023 22:21Als je met Ajax de wc vernield is het toch niet zo'n goed schoonmaakmiddel denk ik. Beetje agressief zelfs.
Het profiel en alle berichten van Breien zijn verwijderd, zag ik enige tijd geleden. Ik vind dat heel jammer.
witte angora
en moederslink
vinden dit leuk
Erthanax
vindt dit leuk
-
Of ze is erg ziek of erger?
Jammer!
Jammer!
Ik kon haar humor wel waarderen.
Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
Klopt, en datzelfde geldt voor Fonsflons. Bij hem is de trieste reden wel bekend. Zowel Breien als Fonsflons hadden een (wat mij betreft) waardevolle (humoristische en nuchtere) inbreng.
Erthanax
, Lady1234
, Nijogeth
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Gelukkig kunnen we nog wel genieten van de humor van kuklos en lady1234.
Lady1234
vindt dit leuk
Moneyman
, witte angora
, Nijogeth
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Er is weer een nieuwe covid variant genaamd xxb1.16 oftewel arcturus.
In engeland adviseert men weer mondkapjes.
Wanneer stopt die onzin eindelijk?
In engeland adviseert men weer mondkapjes.
Wanneer stopt die onzin eindelijk?
Welke onzin bedoelt u? Dat er weer een nieuwe Covid variant is, of iets anders?
Covid is nog lang niet over, zolang er meer long covid patiënten bijkomen is het niet over. En er zijn ook nog geen oplossingen.
Covid zal net als de griep zijn. De ene variant is besmettelijkere dan de andere en het gaat met vlagen. Zoals het nu gaat, is er geen maatregel meer nodig, pas bij extremen zal dat weer nodig zijn.
Overigens, volgens de Engelsen gaat deze gepaard met andere symptomen, namelijk rode ogen en een ongelukkig gevoel. Die maatregelen gaan ook met dat laatste gepaard, dus dan is de vraag, alleen maatregelen voor rode ogen?
Overigens, volgens de Engelsen gaat deze gepaard met andere symptomen, namelijk rode ogen en een ongelukkig gevoel. Die maatregelen gaan ook met dat laatste gepaard, dus dan is de vraag, alleen maatregelen voor rode ogen?
Dan maar hopen dat de symptomen niet langdurig worden en uitbreiden.Nijogeth schreef: ↑03 mei 2023 22:26Covid zal net als de griep zijn. De ene variant is besmettelijkere dan de andere en het gaat met vlagen. Zoals het nu gaat, is er geen maatregel meer nodig, pas bij extremen zal dat weer nodig zijn.
Ach trouwens volgens Ernst Kuipers was het in het verleden vergelijkbaar met een griepje
En dat was het voor de meeste patienten ook. Maar ook aan griep overlijden mensen.
Moneyman
vindt dit leuk