Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
BL2
Berichten: 5015
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

O vreselijk, de noodtoestand lijkt zo ongeveer uitgebroken.
Sinds 20.00 uur ligt Whatsapper eruit, er zijn al 190.000 klachten (!) binnengekomen .........

witte angora
Berichten: 32008
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat een klapper, die whatsapper.

Er scheen gisteren ook al geen tv te zijn. Naja, in het kader van ontspullen - lees: welke cd's kunnen er weg - gisteren naar Monty Waters geluisterd. New York calling, live in Paris deel twee. Heerlijke cd. Een van de beste die ik heb. Die blijft, absoluut. Dus nee, ik heb niks gemist. En ja, ineens weet ik heel zeker welk genre er in zijn totaliteit alsnog uit gaat. Grotendeels dan, want in de auto is klassiek weer wel lekker.

Bezorgdeburger

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Timmermans stelt zich beschikbaar als lijsttrekker. Dat gaan mooie maanden worden in de Nederlandse politiek.

Nu Omtzigt nog.

kuklos
Berichten: 10138
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

De vraag bij Timmermans is waar hij minder schade aanricht. Als lijsttrekker van PvdA/GL of als klimaat "paus" die de volledige Europese economie kapot maakt, maar weigert de maandelijkse verhuizing naar Straatsburg stop te zetten of zijn eigen klimaatfootprint te verminderen.

Nijogeth
Berichten: 10553
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zou niet weten waarom ik blij zou moeten zijn met Frans Timmermans. Hij heeft in zijn huidige functie Nederland het normaal functioneren haast onmogelijk gemaakt.

kuklos
Berichten: 10138
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Geenstijl heeft mooie foto's van Frans Timmermans.

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Franske zal wel een paar zetels krijgen van teleurgestelde ddr66 stemmers, maar het zal geen zoden aan de dijk zetten.

Nevyn
Berichten: 1370
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nevyn »

De arrogante dame van D66 stapt op en PVSA/GL krijgt een arrogante lijsttrekker terug.

ZeerPrivé
Berichten: 6085
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zal dit spannend genoeg geweest zijn voor een 67-jarige? https://www.ad.nl/video/productie/yvonn ... tie-388953

BL2
Berichten: 5015
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

En het Happy Honden topic is voor de derde keer verwijderd zonder opgaaf van reden door de moderatie. Jammer !
Even kijken of de vaste topicstarter weer online komt........

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik ben benieuwd wat jullie van de kijkcijferhit 🤭 " B & B vol liefde " vinden😆 :
ik heb nu een paar x gekeken en ik vind het zoooo niets!
Men reageert hier in Nederland op een simpel kort introductiefilmpje van de B & B eigenaren daar in het buitenland - deze eigenaren reageren op een kort introductie filmpje vd potentiële kandidaten en dan zien ze elkaar in het eggie en dan valt het zooo tegen...... :lol:
Er wordt geen/amper aandacht gegeven aan de kandidaten of de kandidaten vinden de eigenaar al vrij snel niks of stellen zich erg aan en zijn zichzelf niet.
Dan denk ik : waarom doe je dan méé?!
Wat bezielt je om bv helemaal naar Thailand te vliegen alwaar die eigenaar geen of amper tijd voor zijn vrouwen heeft en het dus al na een paar dagen alweer opgeeft.
Of je komt aan en gooit zelf al binnen een paar dagen , of binnen één dag, de handdoek in de ring , omdat je deze potentiële partner toch maar niks vindt :D .
Hoe kun je nu een potentiële liefdespartner zien n.a.v slechts één kort introductie filmpje ?
Zeker wanneer je wat ouder bent mag je , neem ik aan, toch wel wát mensenkennis hebben en/of wát inschattingsvermogen?

Ik denk dat als je echt serieus vanwege zo.n stom filmpje iets in iemand ziet dat je het dan ook ff de tijd moet geven én serieus aan de gang moet gaan om de ander wat te leren kennen.
Dus maak daar tijd voor en investeer dan ook in de ander.
Voer serieuze verkennende gesprekken ipv allerlei klusjes te doen of te blijven hangen op de zitzak :lol: .

En dan de camera's de hele dag op je snoet.....brrrrr.
Ik wil er niet meer naar kijken en doe dit dus ook niet meer.
Ik vind het een treurig ( leed) vermaak . Mensen zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen en dit programma niet als ' een hit ' betitelen.
( Maar aapjes kijken en leedvermaak scoort kennelijk 🤭 )

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geen idee, nog nooit naar gekeken. Zeker van SBS.

Erthanax
Berichten: 10068
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb het nooit gezien, maar je geeft zelf de reden al waarom het veel kijkers trekt:
moederslink schreef:
24 jul 2023 14:52
(Maar aapjes kijken en leedvermaak scoort kennelijk 🤭)

witte angora
Berichten: 32008
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb het ook nog nooit gezien. En wat ik wel heb gezien ging na een paar keer ook alweer vervelen. De tv hier gaat dus vermoedelijk een zeer hoge leeftijd bereiken.

Lowieze
Berichten: 6877
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nog nooit naar gekeken, interesseert me totaal niet.

Onkruid71
Berichten: 3019
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik kijk meestal programma's die te maken hebben met geschiedenis, maar vaak is dat ook achterhaald omdat wat hier uitgezonden wordt vaker wat seizoenen oud is, dat vind ik best wel jammer.
Voor er rest is er weinig interessants voor mij op de televisie.

Lowieze
Berichten: 6877
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

@moederslink “Mensen zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen en dit programma niet als ' een hit ' betitelen.”

Ik neem aan dat deze mensen zich zelf hebben opgegeven voor dit programma. Misschien zijn ze gek op aandacht, nou dat krijgen ze wel.
Ik heb weleens gelezen dat veel mensen die aan zulk soort programma’s meedoen, worden gecast en dat ze regelmatig opduiken in meer van zulke “shows”.

ZeerPrivé
Berichten: 6085
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Waarom zouden die mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden? Het zijn allemaal volwassen mensen. En waarom doen mensen mee aan bijv. Ik Vertrek? Meiland kan je dat precies vertellen, daar rinkelt na jaren nog steeds de kassa.

En waarom doen die eigenaren mee? Leuke gratis reclame voor hun B&B, niet alleen via de t.v. uitzending, maar ook via de RTL site, o.a.. https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... vol-liefde

BL2
Berichten: 5015
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

moederslink schreef:
24 jul 2023 14:52
B & B vol liefde
Ik moet toegeven, werkelijk nog nooit van het programma gehoord.
Maar kijk ook eigenlijk nooit TV.

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
24 jul 2023 16:03
Geen idee, nog nooit naar gekeken. Zeker van SBS.
Uiteraard geen SBS voor u, u hebt tenslotte klasse. U keek vroeger vast ook niet naar de Fred Haché show.

Plaats reactie