Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71
Berichten: 2996
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Thijs124 schreef:
21 jul 2024 21:41
Ik denk dat zij juist een grote kans maakt bij sommige belangrijke thema's die nu in de US actueel zijn om bepaalde grote bevolkingsgroepen aan te spreken.
Als dat zo zou zijn waarom hebben de Democraten haar niet eerder naar voren geschoven, of waren de regels wat verandert bij de voorverkiezingen?

Thijs124
Berichten: 1218
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ja, daarom heeft hij ook zijn 2 termijnen vol gemaakt. Nu zal Trump niet meer zoveel hulp uit Rusland krijgen.

Nijogeth
Berichten: 10465
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Thijs124 schreef:
21 jul 2024 21:41
Ik denk dat zij juist een grote kans maakt bij sommige belangrijke thema's die nu in de US actueel zijn om bepaalde grote bevolkingsgroepen aan te spreken.
Ik durf dat niet te beweren. Er is de tendens dat die groep in de samenleving zich afzet tegen de democraten, omdat men zogezegd de negatieve effecten beleefd heeft van de democraten aan de macht.

Persoonlijk weet ik niet waar ik zou staan. Wat ik wel weet is dat Trump een complete idioot is en ook niet zijn best doet dat beeld anders te krijgen. Het zegt genoeg dat heel veel Amerikanen dat prachtig vinden, dus als hij president wordt dan zullen ze dat ook wel willen.

De hele trend daar om per se een oude man aan de macht te moeten hebben, dat heb ik sowieso nooit begrepen. Obama was met zijn midden veertig 1 van de, zo niet de, jongsten.

witte angora
Berichten: 31864
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Een ander is op die leeftijd allang met pensioen...

Onkruid71
Berichten: 2996
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Thijs124 schreef:
22 jul 2024 12:34
Ja, daarom heeft hij ook zijn 2 termijnen vol gemaakt. Nu zal Trump niet meer zoveel hulp uit Rusland krijgen.
Wie heeft 2 termijnen volgemaakt?
Van wie krijgt Trump dan hulp in Rusland

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Thijs124 schreef:
22 jul 2024 12:34
Nu zal Trump niet meer zoveel hulp uit Rusland krijgen.
Trump heeft nooit uit Rusland hulp gehad. Waar haal jij deze onzin vandaan?

Nijogeth
Berichten: 10465
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik neem aan dat Trump daar zelf niet om heeft gevraagd. Echter is wel duidelijk dat voor de Russen het beter was als Trump aan de macht zou komen, aangezien ie een wat minder actieve buitenlandpolitiek voert. Het is ook bewezen dat in die tijd veel fake news op social media verspreid werd die negatief was over de democraten en het is ook bewezen dat dat vanuit Rusland kwam.

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

https://www.americanbar.org/news/abanew ... stigation/

Mueller finds no collusion with Russia
En
Special counsel Robert Mueller’s investigation did not find sufficient evidence that President Donald Trump’s campaign coordinated with Russia to influence the United States’ 2016 election and did not take a clear position on whether Trump obstructed justice.
Trump heeft niet met de Russen samengewerkt.

Of de Russen zelf iets hebben gedaan aangaande fake news mag je Trump niet aanrekenen. En ook dan is nog steeds de vraag hoeveel invloed dat had op de kiezer.

Nijogeth
Berichten: 10465
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dat Mueller rapport geeft echter wel aan dat de Russen de verkiezingen hebben geprobeerd de verkiezingen te beïnvloeden, ten faveure van Trump. Dus exact wat ik zeg.

rwolters
Berichten: 1780
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Onkruid71 schreef:
22 jul 2024 10:15
Thijs124 schreef:
21 jul 2024 21:41
Ik denk dat zij juist een grote kans maakt bij sommige belangrijke thema's die nu in de US actueel zijn om bepaalde grote bevolkingsgroepen aan te spreken.
Als dat zo zou zijn waarom hebben de Democraten haar niet eerder naar voren geschoven, of waren de regels wat verandert bij de voorverkiezingen?
Het is min of meer gebruikelijk in de VS dat de zittende president (alleen als het de eerste termijn is) de kandidaat is voor
de volgende verkiezingen. Alleen in uitzonderlijke situaties wijkt men daar van af.

Onkruid71
Berichten: 2996
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

rwolters schreef:
22 jul 2024 16:08
Onkruid71 schreef:
22 jul 2024 10:15
Thijs124 schreef:
21 jul 2024 21:41
Ik denk dat zij juist een grote kans maakt bij sommige belangrijke thema's die nu in de US actueel zijn om bepaalde grote bevolkingsgroepen aan te spreken.
Als dat zo zou zijn waarom hebben de Democraten haar niet eerder naar voren geschoven, of waren de regels wat verandert bij de voorverkiezingen?
Het is min of meer gebruikelijk in de VS dat de zittende president (alleen als het de eerste termijn is) de kandidaat is voor
de volgende verkiezingen. Alleen in uitzonderlijke situaties wijkt men daar van af.
Dus zo democratisch zijn de Democraten niet. Maar ja, als je niet zag dat dat iemand zonder gezag zat, Tja, ik zeg maar niks😂🤣😂

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
22 jul 2024 16:22
rwolters schreef:
22 jul 2024 16:08
Onkruid71 schreef:
22 jul 2024 10:15


Als dat zo zou zijn waarom hebben de Democraten haar niet eerder naar voren geschoven, of waren de regels wat verandert bij de voorverkiezingen?
Het is min of meer gebruikelijk in de VS dat de zittende president (alleen als het de eerste termijn is) de kandidaat is voor
de volgende verkiezingen. Alleen in uitzonderlijke situaties wijkt men daar van af.
Dus zo democratisch zijn de Democraten niet. Maar ja, als je niet zag dat dat iemand zonder gezag zat, Tja, ik zeg maar niks😂🤣😂
Het is pas ondemocratisch als Kamala Harris de nominatie krijgt zonder dat andere kandidaten zich kunnen melden.
Biden is een uitzonderlijke situatie. Het jammere is dat het tot hier heeft moeten komen voordat hij zich terugtrok.

ZeerPrivé
Berichten: 6012
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Leuke modeshow met o.a. bikinibabe Harris https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... i-modeshow

kuklos
Berichten: 10084
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Biden en Kim Young Un, hilarisch.

ZeerPrivé
Berichten: 6012
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

kuklos schreef:
22 jul 2024 17:14
Biden en Kim Young Un, hilarisch.
Inderdaad. En Poetin ontploft als hij zijn outfit ziet.

Nijogeth
Berichten: 10465
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik had dus een tijdje geleden een klacht ingediend over Booking bij de Reclame Code Commissie. Aangezien er voordat ik het appartement voor vakantie boekte duidelijk reclame werd gemaakt met een gratis luchthaventransfer, maar men vervolgens geen link stuurde om die te boeken. Na lang contact met de klantenservice en de bevestiging dat het bij mijn boeking hoorde, werd mij uiteindelijk gezegd dat ik er geen recht op zou hebben, omdat de plaats waar ik heen zou gaan niet in de voorwaarden stond. Gelukkig stond ie dat wel, dus uiteindelijk stapte ik naar de RCC. Met screenshots en de voorwaarden maakte ik daar mijn zaak duidelijk. Vanmorgen kreeg ik een reactie terug, die ze vanuit Booking hadden doorgestuurd, waarin Booking nergens op in ging, maar wel alles wegwuifde. Echter, ik kreeg kort erna ook een link in de mail van Booking en ondertussen is de gratis luchthaventaxi geboekt. Ik heb zo'n vermoeden dat Booking nattigheid voelde, omdat men geen sterke positie had.

scharrelschipper
Berichten: 1878
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
25 jul 2024 15:19
Ik had dus een tijdje geleden een klacht ingediend over Booking bij de Reclame Code Commissie. Aangezien er voordat ik het appartement voor vakantie boekte duidelijk reclame werd gemaakt met een gratis luchthaventransfer, maar men vervolgens geen link stuurde om die te boeken. Na lang contact met de klantenservice en de bevestiging dat het bij mijn boeking hoorde, werd mij uiteindelijk gezegd dat ik er geen recht op zou hebben, omdat de plaats waar ik heen zou gaan niet in de voorwaarden stond. Gelukkig stond ie dat wel, dus uiteindelijk stapte ik naar de RCC. Met screenshots en de voorwaarden maakte ik daar mijn zaak duidelijk. Vanmorgen kreeg ik een reactie terug, die ze vanuit Booking hadden doorgestuurd, waarin Booking nergens op in ging, maar wel alles wegwuifde. Echter, ik kreeg kort erna ook een link in de mail van Booking en ondertussen is de gratis luchthaventaxi geboekt. Ik heb zo'n vermoeden dat Booking nattigheid voelde, omdat men geen sterke positie had.
Wat een ellende!
Ben blij dat wij gewoon lekker relaxed met de camper door Denemarken toeren.
Aardig volk,redelijk weer,mooie natuur en bijna iedereen spreekt engels of desnoods duits.
Maar toch;goeie vacantie gewenst.

scharrelschipper
Berichten: 1878
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

scharrelschipper schreef:
25 jul 2024 18:27
Nijogeth schreef:
25 jul 2024 15:19
Ik had dus een tijdje geleden een klacht ingediend over Booking bij de Reclame Code Commissie. Aangezien er voordat ik het appartement voor vakantie boekte duidelijk reclame werd gemaakt met een gratis luchthaventransfer, maar men vervolgens geen link stuurde om die te boeken. Na lang contact met de klantenservice en de bevestiging dat het bij mijn boeking hoorde, werd mij uiteindelijk gezegd dat ik er geen recht op zou hebben, omdat de plaats waar ik heen zou gaan niet in de voorwaarden stond. Gelukkig stond ie dat wel, dus uiteindelijk stapte ik naar de RCC. Met screenshots en de voorwaarden maakte ik daar mijn zaak duidelijk. Vanmorgen kreeg ik een reactie terug, die ze vanuit Booking hadden doorgestuurd, waarin Booking nergens op in ging, maar wel alles wegwuifde. Echter, ik kreeg kort erna ook een link in de mail van Booking en ondertussen is de gratis luchthaventaxi geboekt. Ik heb zo'n vermoeden dat Booking nattigheid voelde, omdat men geen sterke positie had.
Wat een ellende!
Ben blij dat wij gewoon lekker relaxed met de camper door Denemarken toeren.
Aardig volk,redelijk weer,mooie natuur en bijna iedereen spreekt engels of desnoods duits.
Maar toch;goeie vacantie gewenst.
kleine aanvulling op de talen,mijn Deens beperkt zich tot tak en ol.

Onkruid71
Berichten: 2996
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Soms denk je wel dat mensen die de grote beslissingen mogen maken verstandelijk beperkt zijn.
Er is blijkbaar nergens over nagedacht of besproken.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1628267 ... n-den-haag

Erthanax
Berichten: 9993
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als er iemand stikt in de rook omdat hulpverleners werden gehinderd door brandende gezelligheid of geparkeerde scootmobielen, is het een schande dat daar geen regels voor zijn.
Het artikel kan ik niet lezen vanwege de betaalmuur en ik ben niet verontwaardigd genoeg om die te omzeilen.

Plaats reactie