Methusalah schreef: ↑03 feb 2025 11:59
kuklos schreef: ↑03 feb 2025 11:11
Trump wil, net als velen aan beiden zijden van het politieke spectrum, dat er wordt geselecteerd op basis van kwaliteit en niet diversiteit.
Consumenneke schreef: ↑03 feb 2025 09:24
Hij gaat het presidentschap nog erfbaar maken.
Op basis waarvan roep je dat?
Na Franklin Delano Roosevelt, een Democraat, is de wet aangepast en moeten presidenten na twee termijnen stoppen. Welke partij wilde trouwens dat de vrouw van president werd? Oh ja, de Democraten met Hillary Clinton en Michelle Obama.
En wat sommige mensen maar niet in hun botte harses krijgen omdat ze dom herkauwen wat populisten zeggen is dat het een het ander niet uit sluit. Bij gelijke competenties kiezen voor een minderheids groep heeft dus geen invloed op kwaliteit en dat is het principe.
De praktijk is echter dat Amerikaanse universiteiten de lat lager legden voor zwarten en latino's en hoger legden voor blanken en Aziaten. Pure discriminatie dus.
De praktijk is dat Obama de FAA de regels heeft laten aanpassen waardoor perfect geschikte blanke kandidaten worden afgewezen, en men nu kijkt naar diversiteitsachtergrond.
De praktijk is dat de top van de brandweer in Los Angeles is gekozen vanwege diversiteitseisen, in plaats van kiezsen op basis van kwaliteit.
Het principe is leuk, de praktijk is niks meer dan pure discriminatie.
En wat betreft je punt over het derde termijn. Doe nou niet alsof je niet weet dat Trump daar zelf meerdere keren duidelijk op gezinspeeld heeft.
Jij weet niet wat ik wel en niet weet. En nee, hier heb ik geen weet van.
Mensen zoals jij vind ik doodeng. De blinde volgers. De fanaten. De ontkenners. De verraders. Ga jij je ook ooit beroepen op 'dat je er niets vanaf wist?' Want zo klink je wel hier.
Verraders zelfs. Wauw. Je geeft opnieuw J.Deltoer gelijk. We zouden enkel nog maar op bepaalde partijen mogen stemmen en dan enkel nog mensen met de juiste mening. En jij denkt dat anderen het probleem zijn? Gezien wat jij schrijft?
Mooi voorbeeld trouwens van Trump Derangement Syndrome dat je hier vertoont Methusalah.