Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Wat betreft president Trump was ik zeg maar neutraal.
Het is ver weg en wie ben ik om er een mening over te hebben.
Maar nu begin ik me toch af te vragen of hij wel helemaal spoort.
Het lijkt op "joepie,ik ben de baas en kan doen wat ik wil"
Ga ervan uit dat een ieder hier het al of niet nepnieuws gevolgd heeft.
Nogmaals ,usa is ver weg,maar wat daar gebeurt heeft altijd zijn weerslag op onze regionen.
En daar wordt ik niet echt blij van...
Nogmaals ,usa is ver weg,maar wat daar gebeurt heeft altijd zijn weerslag op onze regionen.
De grote voorbeelden van Trump zijn Kim Jong Un en Putin.
Hij heeft vier jaar gewerkt aan zijn route om de weg daar naartoe te zoeken.
De beren zijn los in de US. Hij heeft hulp van de Russische beer.
Hij heeft vier jaar gewerkt aan zijn route om de weg daar naartoe te zoeken.
De beren zijn los in de US. Hij heeft hulp van de Russische beer.
-
Ja, vreselijk hé, die Trump. Ze hebben in Amerika echt de verkeerde gekozen. Net als hier trouwens en misschien binnenkort ook in Duitsland.
Eigenlijk zouden wereldwijd alleen verkiezingen gehouden moeten worden met partijen die deugen zoals d66.
Eigenlijk zouden wereldwijd alleen verkiezingen gehouden moeten worden met partijen die deugen zoals d66.
kuklos
vindt dit leuk
Niet alleen dat, we laten alleen nog maar mensen met de juiste mening stemmen. Die de juiste kranten lezen en de juiste social media volgen.J. Deltoer schreef: ↑02 feb 2025 22:44Eigenlijk zouden wereldwijd alleen verkiezingen gehouden moeten worden met partijen die deugen zoals d66.
J. Deltoer
vindt dit leuk
En wat spoort er dan niet aan Trump? Wat heeft hij precies gedaan dat je nu die mening hebt?scharrelschipper schreef: ↑02 feb 2025 19:53Maar nu begin ik me toch af te vragen of hij wel helemaal spoort.
Oh oh, kritiek op Trump. Dat kan natuurlijk niet. Je ziet ook meteen de gebruikelijke reageerders erop duiken om dit zo snel mogelijk te cancellen.scharrelschipper schreef: ↑02 feb 2025 19:53Wat betreft president Trump was ik zeg maar neutraal.
-
Die gasten moet je meteen cancellen waarde Angel. Het moet uiteraard alleen toegestaan worden om instemmend te reageren op anti Trump berichten of een nóg negatiever bericht over Trump erop te laten volgen.
-
Nou,ik weet niet of het wel zo`n goed plan is om allerlei heffingen op buitenlandse goederen in te voeren.kuklos schreef: ↑03 feb 2025 01:24En wat spoort er dan niet aan Trump? Wat heeft hij precies gedaan dat je nu die mening hebt?scharrelschipper schreef: ↑02 feb 2025 19:53Maar nu begin ik me toch af te vragen of hij wel helemaal spoort.
Andere landen gaan dat dan ook doen en het lijkt me dat dan alles alleen maar duurder wordt.
Dat hij wat snoeit in een misschien wel te groot ambtenarenkorps is tot daar aan toe,maar
wraak nemen op rechters en ambtenaren die onderzoek naar hem gedaan hebben alleen omdat je dat kan?
Dreigen Groenland aan te vallen?
Laat hem eerst zijn belofte om de oorlog tussen Rusland en Oekraine te stoppen maar nakomen.
Het geeft toch wel te denken dat korte tijd na zijn aantreden een paar honderd duizend Amerikanen een petitie tekenen om hem af te zetten.
Kansloos natuurlijk,maar toch.
-
Ik vind het wel komisch. Laat Trump net als Wilders en al die andere zotkoppen hun eigen graf graven.
Zolang hij met tarieven smijt en geen atoombommen is het prima.
Transseksuelen uit het leger en de rechtspraak, Trumpseksuelen er in.
Hij gaat het presidentschap nog erfbaar maken.
Napoleon is er niks bij.
Kuklos kraait triomf...