Goedemiddag dagkoers,
We vroegen ons al af waar je bleef... Zoals je ziet in het Mediamarkttopic heb ik, volgens sommigen althans, de honneurs waargenomen. We zijn het weekend doorgekomen. Nog 2 1/2 week, dan is je zelfopgelegde ban voorbij, en kun je ons weer bezig houden.
Huiskamer
-
Jablan
vindt dit leuk
Re: Huiskamer
Ik had jullie beloofd tot de rechtszaak geen vragen meer te stellen en daar houd ik mij aan.
Ik heb aan de webmaster gevraagd of ze het draadje ''update advocaat van de tegenpartij '' weer willen openzetten.
Ik heb aan de webmaster gevraagd of ze het draadje ''update advocaat van de tegenpartij '' weer willen openzetten.
Nop. Als een transpersoon meer in zijn/haar mars heeft dan een witte Amerikaan uit de Midwest, dan zal de transpersoon de functie niet krijgen.
Informatief artikel van 31 januari 2025 van Het Laatste Nieuws geeft een paar sluiproutes aan.Methusalah schreef: ↑03 feb 2025 11:59En wat betreft je punt over het derde termijn. Doe nou niet alsof je niet weet dat Trump daar zelf meerdere keren duidelijk op gezinspeeld heeft.
Ach, je weet toch dat een ander het altijd heeft gedaan?Methusalah schreef: ↑03 feb 2025 11:59Mensen zoals jij vind ik doodeng. De blinde volgers. De fanaten. De ontkenners. De verraders. Ga jij je ook ooit beroepen op 'dat je er niets vanaf wist?' Want zo klink je wel hier.
Er niets vanaf weten ...
Bij een vluchtelingenopvang in de buurt werd iets te vaak vuurwerk afgestoken - poging tot intimidatie. Nu zit ik in een groep, die aanspreekpunt is voor de gemeenten aan beide kanten van de grens en daar kwam dit ook langs. De pvv'er en de afd'er in deze groep konden hun plezier daarover nauwelijks verbergen, totdat ik opmerkte, dat wie daar ook vuurwerk afsteekt, er rekening mee mag houden, thuis vuurwerk te beleven. Ze werden opvallend stil en na die avond is er (gelukkig) geen vuurwerk meer afgestoken. Maar wie het was, dat weten ze natuurlijk niet ...
-
Een paar honderdduizend op meer dan 320 miljoen inwoners?scharrelschipper schreef: ↑03 feb 2025 09:19Het geeft toch wel te denken dat korte tijd na zijn aantreden een paar honderd duizend Amerikanen een petitie tekenen om hem af te zetten.
Zegt helemaal niets. Er zijn daar mensen die nooit zullen accepteren dat Trump president geworden is en ongeacht wat hij ook doet tegen hem zullen zijn. Het zogenaamde Trump Derangement Syndr
ik schreef toch ook al dat ik het kansloos achte?