En juist daar is het druk!
Misschien schoonmaakartikelen kopen om eens flink ouderwets in huis te gaan poetsen?
En kasten , kelders en zolders eens flink gaan uitmesten?
En juist daar is het druk!
Dubbel, hier kan ik persoonlijker reageren.moederslink schreef: ↑21 mar 2020 17:06Ik heb vreselijk te doen met al die mensen die aan de beademing liggen en in slaap worden gehouden en dan ook in buikligging. Hoe komen zij hieruit na al die weken straks?
Dat is transseksualiteit. Komt nog minder vaak voor.Nijogeth schreef: ↑20 mar 2020 17:21Zo'n jonge gast in mijn stamkroeg vertelde me bijvoorbeeld een jaar geleden dat hij het idee had dat hij zichzelf een vrouw voelde. Iets later kwam ze vertellen dat ze inderdaad de stap heeft gezet om vrouw te willen worden. Mijn reactie was eigenlijk heel simpel, namelijk: 'moet ik er iets speciaals voor doen?'. De reactie was een lach en een heel simpele 'nee, verder verandert er niets, ik blijf gewoon mezelf'. Helaas heeft ze ook vaak genoeg vervelende reacties gekregen, dat is dan weer wel jammer.
Ben maar even in de huiskamer gaat zitten.Erthanax schreef: ↑21 mar 2020 21:32Een vrolijke noot dan maar. Het schoot zomaar in mijn hoofd en wil er niet meer uit. Dalida zong (samen met wie ook weer?) jaren geleden "Parole, parole, parole." Daarop kun je ook een versie maken met "Storneren, storneren, storneren."
[Mager applaus. Dun gelach.]
Ik zie hier vele die zichzelf deskundiger vinden dan de rest en onderling ruzie maken waarbij de Topic starter huilende weg liep en nooit meer terug kwam.
Komkommertijd schreef: ↑22 mar 2020 09:50Wij zijn eigenlijk geen goed Orkest maar bij elkaar geraapte staat muziekkanten die maar wat aan klooien voor een groot deel.
Bij mij stond er o.a.: Bent u ziek of verkouden? Blijf thuis.breien schreef: ↑22 mar 2020 14:26Ik kreeg een SMS-alert dat ik vooral thuis moet blijven. Dit houdt in dat ik beter vooral mijn eerste levensbhoeften zeer ruim moet inslaan. Dan hoef ik niet meer naar buiten en zeker niet meer naar de supermarkt.
De hamsteraars waren juist zeer sociaal en weldenkend.
Eensch.
En dan die afsluiting 'samen tegen corona'.
Sterkte. En sla alarm zodra het hoesten niet meer normaal klinkt of de ademhaling luidruchtig wordt.
Klopt, die hamsteraars waren zo sociaal dat ik deze week geen broodbeleg heb, nou ja, heb nog 1 pak vlokken kunnen bemachtigen, en naar mijn werk heb moeten rijden om daar wc papier te gaan halen. Tot 3 keer toe alleen maar lege schappen.breien schreef: ↑22 mar 2020 14:26Ik kreeg een SMS-alert dat ik vooral thuis moet blijven. Dit houdt in dat ik beter vooral mijn eerste levensbhoeften zeer ruim moet inslaan. Dan hoef ik niet meer naar buiten en zeker niet meer naar de supermarkt.
De hamsteraars waren juist zeer sociaal en weldenkend.